en osaa päättää mitä tekisin hiuksilleni! ehdota?
Nyt tukka on jotain keskiruskea ja puolipitkä, supertylsän näköinen mulla. Tummemmaksi vai vaaleammaksi? Lyhyemmäksi vai jopa pidennykset? Mulla on aika vaalea, keltapohjainen iho (lämmin) ja vihreänsiniset silmät.
Kommentit (11)
Blondia suosittelen. Raidoituksella tehtyä.
Värjää ruskeeks, tilaa clip on pidennykset :)
Kiitoksia! Itsekin tykkäisin blondista :) ehkä ensin voisi koittaa tummanvaaleaan (7-asteeseen) asti ja siitä sitten raidoittamaan. Oma värini on lämmin vaaleanruskea/tummanvaalea, joten sen lähellä on varmaan kätevin vaihtoehto.
Niin, kun toisaalta pitkät ois kivat ja ruskeena jos pysyis niin epäonnistuminen ois epätodennäköistä :D
ap taas
Entäs minä? Huomenna kampaaja. Hiukset olkapäälle. Eli pitkä polkka. Tällä hetkellä ovat aika paljon omanväriset eli vaaleahkot, noin 8 pohjaa. Kulmat luonnostaan vaaleat mutta värjään niitä ruskealla. Pisamia, iho kellertävä mutta hieman couperosaa. Hiuksia on paljon mutta yksittäiset hiukset ovat ohuita. Kasvatan hieman pidemmäksi nyt hiuksia. Otanko vain erivärisiä vaaleita raitoja vai tummaa?
Mite ois ruskeat hiukset vaaleamman ruskealla raida, sit leikkaus kerroksittain tai yksinkertasesti vaihdat jakauksen kohtaa ni seki antaa ilmettä
Pitäisi nähdä kuvia, että voisi arvioida.
Älä pidennyksiä ainakaan laita. Luonnollisuus on kaunista. Onko tummat vai vaaleat kulmat? Lämmin iho, mutta onko punakka vai vaan kellertävä? Paha sanoa mitään kun ei sua nää ja persoonan otan aina myös huomioon töitä tehdessä. Terv. Kampaaja
Kulmat on aika vaaleat, mutta olen värjännyt niitä ollessani tummahiuksinen. Iholla ei ole hirveästi punaisuutta, lähinnä vaan siis kellertää. Tuon vaatteilla esiin persoonallisuutta, hiusten haluan olevan enemmän naiselliset kuin räväkät. Tekeekö vaaleampi tukka teidän mielestä ihmisestä helpommin lähestyttävän?