Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en osaa päättää mitä tekisin hiuksilleni! ehdota?

Vierailija
16.12.2014 |

Nyt tukka on jotain keskiruskea ja puolipitkä, supertylsän näköinen mulla. Tummemmaksi vai vaaleammaksi? Lyhyemmäksi vai jopa pidennykset? Mulla on aika vaalea, keltapohjainen iho (lämmin) ja vihreänsiniset silmät. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat on aika vaaleat, mutta olen värjännyt niitä ollessani tummahiuksinen. Iholla ei ole hirveästi punaisuutta, lähinnä vaan siis kellertää. Tuon vaatteilla esiin persoonallisuutta, hiusten haluan olevan enemmän naiselliset kuin räväkät. Tekeekö vaaleampi tukka teidän mielestä ihmisestä helpommin lähestyttävän?

Vierailija
2/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondia suosittelen. Raidoituksella tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää ruskeeks, tilaa clip on pidennykset :)

Vierailija
4/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia! Itsekin tykkäisin blondista :) ehkä ensin voisi koittaa tummanvaaleaan (7-asteeseen) asti ja siitä sitten raidoittamaan. Oma värini on lämmin vaaleanruskea/tummanvaalea, joten sen lähellä on varmaan kätevin vaihtoehto.

Vierailija
5/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun toisaalta pitkät ois kivat ja ruskeena jos pysyis niin epäonnistuminen ois epätodennäköistä :D

ap taas

Vierailija
6/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä? Huomenna kampaaja. Hiukset olkapäälle. Eli pitkä polkka. Tällä hetkellä ovat aika paljon omanväriset eli vaaleahkot, noin 8 pohjaa. Kulmat luonnostaan vaaleat mutta värjään niitä ruskealla. Pisamia, iho kellertävä mutta hieman couperosaa. Hiuksia on paljon mutta yksittäiset hiukset ovat ohuita. Kasvatan hieman pidemmäksi nyt hiuksia. Otanko vain erivärisiä vaaleita raitoja vai tummaa?

Vierailija
7/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite ois ruskeat hiukset vaaleamman ruskealla raida, sit leikkaus kerroksittain tai yksinkertasesti vaihdat jakauksen kohtaa ni seki antaa ilmettä

Vierailija
8/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä kuvia, että voisi arvioida. 

Vierailija
9/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa mid ombre :)

Vierailija
10/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidennyksiä ainakaan laita. Luonnollisuus on kaunista. Onko tummat vai vaaleat kulmat? Lämmin iho, mutta onko punakka vai vaan kellertävä? Paha sanoa mitään kun ei sua nää ja persoonan otan aina myös huomioon töitä tehdessä. Terv. Kampaaja

Vierailija
11/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisteluananas toimii aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän