IL: Nyt puhuu tehohoitolääkäri: ”Emme jaksa enää” Tehohoitolääkärin mukaan hoitohenkilökunta on aivan loppu.
Ottakaa nyt ihan oikeasti niitä rokotteita.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/35a746af-e1df-4212-8680-2a26e463…
Kommentit (1190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.
Miksi haluat? Koska itse olet tällainen, ja haluat naiivisti uskoa, että sairaalaan joutuminen ei koskaan voisi olla sinun kohtalosi?
Kysyjä on just sen tasoinen pälli, että se ongelma voi iskeä häneenkin sitä kautta, että kun rokottamattomia on tarpeeksi tukkimassa tehohoidon, niin jos hän tai hänen läheisensä joutuukin onnettomuuteen tai sairastuu äkisti, niin hoitoa ei saa, kun kaltaisensa ovat siellä viemässä hoitopaikat.
Kunpa rokottamattomat koronapotilaat voitaisiin jollain lailla koko ajan siirtää muiden potilaiden tieltä pois, ja jos jonkun on kuoltava, niin se on rokottamaton, eikä joku muu.
Eli ennemmin kuolkoot terve työssä käyvä veroja maksava lakia noudattava rokottamaton kuin sairas itse valinnoillaan terveytensä tuhonnut rikostaustan omaava verovaroilla elätettävä rokotettu?
Molempia näitä ihmistyyppejä on erittäin paljon Suomessa.
Joo, mieluummin kuolkoot rokottamattomat koronaan, ja niinhän heitä kuoleekin. Oma valinta.
Tajuatko kuinka vähän suomalaisia on? Miksi toivot oman maalaistesi kuolemaa? Oletko kenties anti-suomihullu?
Tajuatko kuinka psykopaatilta kuulostat?
Kyllä se osa kansasta joutaa mennä, joka ei välitä muiden terveydestä.
Huvittaa tämä kuvitelma siitä, että ihmiset ovat ottaneet rokotteet muiden ihmisten terveyttä ajatellen :D Todellisuudessa syyt ovat: MINÄ en halua sairastua. MINÄ haluan päästä ulkomaille. MINÄ haluan mennä tapahtumiin ja ravintoloihin. Harvinaisen jaloa.
Rokotetut eivät myöskään käytä maskeja, koska MINÄ olen jo suojassa enkä ala suojelemaan muita (rokottamattomia tahi muita rokotettuja).
Nythän on niin että erilaiset kuume ja keuhkotaudit pitää erottaa toisistaan . Meillä on muitakin tauteja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää montako normaalipainoista, terveellisesti elävää, perustervettä, alle 40-vuotiasta naista on joutunut teho- tai sairaalahoitoon.
Miksi haluat? Koska itse olet tällainen, ja haluat naiivisti uskoa, että sairaalaan joutuminen ei koskaan voisi olla sinun kohtalosi?
Kiinnostaa tietää mikä on todennäköisyys tälle tapahtumalle.
Tästä voi laskea.
https://qcovid.org/Home/AcademicLicence?licencedUrl=%2FCalculation
Löytääkö joku tähän päälle sen WHO:n influenssatietokannan, joka näyttää että influenssa katosi maapallolta vuonna 2020.
Että mitä? Teholla on 36 henkeä ja näistä ilmeisesti ainakin 24 on HUSin alueella asustelevia ns. erityisasiantuntijoita, joita ei suomen kieliset vetoomukset saavuta.
Puoliso katsoo illat pitkät rokotevastaisia propagandavideoita silmät kiiluen ja hokee jatkuvasti: ”avaisit nyt silmät sinäkin senkin pönttö”. Häneen ei ole enää aikoihin saanut kontaktia, hän on suunnattoman ylpeä ”valaistumisestaan” ja siitä ettei ole ”valemedian vietävissä oleva lammas”. Tuntuu että se on tätä nykyä tärkein osa hänen identiteettiään.
Itsekin sairaala-alalla olleena tunnen tuskaa hoitohenkilökunnan puolesta. On surullista että ihmisten välinpitämättömyys, sokeus ja tosiasioiden kiistäminen johtavat tällaiseen.
Totta toki sekin että rahaa on tässä maassa syydetty turhuuksiin ja ilman sitä tilanne olisi parempi. Sokeaan kiihkoon perustuva vastarinta ei kuitenkaan vie eteenpäin.
Foliohattuilijoita on tuttavapiirissä muutenkin valitettavan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpäsairaat hoidetaann ihan normaalisti ja hyvin. Älkää levitelkö tollaista paskapuhetta. Hysteerian lietsontaa.
Ei hoideta! Leikkauksia tullaan siirtämään ja ei pelkästään syöpäsairaiden vaan muidenkin pitkäaikaissairaiden. Heikot väistyvät vayvojen terveiden ja työikäisten tieltä. Emme voi elää riskiryhmäläisten vankina, koska talous ja yhteiskuntaa ei voi sulkea! Mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä.
Menkää kapakkaan passin kans! Pitäkää hauskaa, tuhlatkaa, ryypätkää, uhkapelatkaa ja nai....
Kirurgitko ne siellä teholla niitä kolmea potilasta hoitaa, kun ei ehdi enää syöpäsairaitakaan leikata...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyjä on just sen tasoinen pälli, että se ongelma voi iskeä häneenkin sitä kautta, että kun rokottamattomia on tarpeeksi tukkimassa tehohoidon, niin jos hän tai hänen läheisensä joutuukin onnettomuuteen tai sairastuu äkisti, niin hoitoa ei saa, kun kaltaisensa ovat siellä viemässä hoitopaikat.
Kunpa rokottamattomat koronapotilaat voitaisiin jollain lailla koko ajan siirtää muiden potilaiden tieltä pois, ja jos jonkun on kuoltava, niin se on rokottamaton, eikä joku muu.
Eli ennemmin kuolkoot terve työssä käyvä veroja maksava lakia noudattava rokottamaton kuin sairas itse valinnoillaan terveytensä tuhonnut rikostaustan omaava verovaroilla elätettävä rokotettu?
Joo, mieluummin kuolkoot rokottamattomat koronaan, ja niinhän heitä kuoleekin. Oma valinta.
Tajuatko kuinka vähän suomalaisia on? Miksi toivot oman maalaistesi kuolemaa? Oletko kenties anti-suomihullu?
Eihän muiden terveydestä välitä rattijuopotkaan, baaritappelijat, alaikäisille viinaa tai pilveä välittäjät, vaimonsa hakkaajat, eläintenhakkaajat, lapsiaan huonosti kohtelevat, lapsista ylipainoisia tekevät vanhemmat, jne jne.
Ja näistäkin ihmisistä suuri osa on kahdesti rokotettuja.
Ja suuri osa rokottamattomia.
Miten nuo silti vertautuu tarttuvan vaarallisen taudin levittämiseen, yhteiskunnan rajoitustoimien aiheuttamiseen ja terveydenhoidon lamaannuttamiseen?
Wikipedia keuhkorutto . Wikipedia keuhkotuberkuloosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaisten pitäisi sitten loogisesti olla myös tehohoitovastaisia. Jääkää kotiinne kuolemaan, jos rokote niin paljon pelottaa.
Toivoitko muiden kuolemaa jo aikaa ennen koronaa vai laukaisiko korona rokotteineen tuon?
Toivon, että rokotevastaiset ottaisivat rokotteensa. Mutta jos rokote ei kelpaa, niin sitten ei pitäisi kelvata tehohoidonkaan.
Idioottimaista ajatuksenjuoksua, että ei ota rokotetta, mutta sitten vaatii sairaala- ja tehohoitoa, jossa suoniin pistetään isoja määriä ties mitä myrkkyjä. Tehohoidin jälkeen menee toipumiseen todella kauan aikaa.
Toisaalta hyvä puoli tässä rokotevastaisuudessa on se, että geenipooli vähän paranee, kun tyhmimmät eliminoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika ei ole rokottamattomien! Vaan päättäjien, kun pitivät rajat auki eivätkä laittaneet sinne valvottuja karanteeneja. Minä en ole kohta 2 vuoteen poistunut kotoa juuri muualle kuin kauppaan ja apteekkiin enkä vanhempia lukuunottamatta ole juuri ketään tavannut. Olen eläkkeellä, joten tämä mahdollista. Aina käytän ffp2 tai ffp3 kaupassa. 1 rokote otettu, toista en ota, koska sivuvaikutukset. Minä EN suostu syyllistymään siksi, että päättäjämme mokasivat koko homman, piste! Pysyn tosin kotona varmaan jatkossakin
Oletko kuullut hoitaja ja lääkäripulasta. Yhä useampi hoitaja lähtee alalta, eikä edes koulutukseen ole halukkaita.
Ja mitå tulee koronan testaukseen ja jäljitykseen, niin ne käsiparit ovat muusta hoitotyöstä pois.
Ystävä on kätilö ja siirretty koronan testaukseen synnytyssalista ja tekee 10-12 työpäivää ja yhdellä kätilöllä voi olla 4-5 synnytystä yhtä aikaa ja on vain ajan kysymys, jos ongelmatilanne, mitkä seuraukset.
Tämä ei ole kenenkään sellaisen vika, joka rokotusta ei ole halunnut ottaa. Noi jäljittämiset ja testaukset on täysin turhaa työtä, ei sellaista ole ennenkään tehty influenssakautena, niin miksi siihen nyt pitää laittaa resursseja. Se on täysin turhaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ma muja käännytetty baareista pois, kun eivät olleet kuulleetkaan rokotepassista. Onko tämä oikein? Kysynpähän vaan!
Se on rassissmia.
Siinä tietoa tilanteesta eri puolilla maailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika helevetin monta.
Toi ylipainosta hokeminen on niin väsynyttä läppää. Yhtälailla koronan takia on ollut tehohoidossa ja kuollut urheilullisia ja hoikkia. Liekö sydämessä silloin ongelmaa. Rokottamattomat ovat nyt ihan v...un itsekästä porukkaa, jotka pitkittävät tätä pandemiaa. Joku rangaistus olisi paikallaan.
Mä olen tuosta toiseksi viimeisestä lauseesta hieman eri mieltä. Omassa lähipiirissäni on rokottamattomia, joista suurin osa uskoo tosissaan ja kaikenmaailman huuhaafoliohattuteorioihin tulevista mullistuksista ja uudesta maailmanjärjestyksistä. Tämä taas saa heissä aikaan järkyttävää pelkoa.
Itse olen kohta täysin rokotettu, ja olen itse saanut näiltä (suurin osa korkeasti koulutettuja ihmisiä) viestiä, etteivät valitettavasti voi olla kanssani tekemisissä koska rokotteesta saamani myrkyt vaikuttavat heihinkin aiheuttaen heissä vuotohäiriöitä ja pahimmillaan veritulppia.
Ymmärrän täysin, että jonkun terveydentila voi olla sellainen että mikään rokotteista ei ehkä tule kysymykseen, mutta muuten jotenkin tosi surullista. Että aikuiset ihmiset uskovat moisiin asioihin ja levittävät tuota propagandaa kirkkaassa päivänvalossa kaikille, halusipa sitä kuunnella tai ei.
En voi tätä ymmärtää, mutta en puhuisi itsekkyydestä, vaan disinformaation kavalista vaikutuksista. Taitaa kuitenkin olla niin, että sen leviämistä on vaikea estää - muuten kai siihen olisi keksitty jo keino.
Itse taas en tunne yhtäkään ihmistä, joka uskoisi mihinkään foliohattuteorioihin. Emme vain ota rokotteita sen takia, että haluamme ensin nähdä tuleeko siitä pitkällä aikavälillä haittavaikutuksia ja annamme henkemme kohtalon käsiin, kuten joka päivä muutenkin.
Edelleen mahdollisuuksia kuolla yllättäen on miljoonia joka päiväisessä elämässämme. Jos niin on tarkoitettu, sitten on.
Tämä logiikka ei nyt vaan aukea. Annat henkesi kohtalon käsiin kaikessa muussa, paitsi tässä yhdessä rokotteessa? Ihan totta tosiaan, että mihin vaan voi kuka tahansa kuolla milloin vain ja jokainen kuolee joskus, mutta eihän se mitenkään loogisesti johda siihen, että ei kannata ottaa rokotusta, koska sen teoreettiset riskit pelottaa - mutta jostain syystä itse taudin teoreettiset riskit ei pelota??
Ei rokote mua varsinaisesti pelota. Ja olen jo meinannut sen ottaakin, mutta tämä jatkuva painostus ja syyllistäminen on ajanut ainakin itseni siihen pisteeseen, että ei edes kiinnosta.
Nyt haluan oikeastaan vain nähdä, kuinka pitkälle rokotetut ovat valmiita menemään päästäkseen eroon meistä rokottamattomista.
Voi hellanlettas mitä uhriutumista. Ketään ei oikeesti kiinnosta mikään muu kuin se, että oma mummo ei kuolis teidän itsekkyyden takia tai koko maan terveydenhuolto romahtais sen seurauksena et kasa ihmisiä haluaa olla uniikkeja lumihiutaleita. Kenellekään ei ole mitään kiinnostusta vainota sinua tai muita rokottamattomia. Kunhan koitetaan takoa teille järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleisuus on niin häviävän pieni, että suuremmat mahdollisuudet on kuolla kyllä johonkin ihan muuhun. Tykkäättekö vaan paniikissa elämisestä vai mikä juttu tää oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän muiden terveydestä välitä rattijuopotkaan, baaritappelijat, alaikäisille viinaa tai pilveä välittäjät, vaimonsa hakkaajat, eläintenhakkaajat, lapsiaan huonosti kohtelevat, lapsista ylipainoisia tekevät vanhemmat, jne jne.
Ja näistäkin ihmisistä suuri osa on kahdesti rokotettuja.
Ja suuri osa rokottamattomia.
Miten nuo silti vertautuu tarttuvan vaarallisen taudin levittämiseen, yhteiskunnan rajoitustoimien aiheuttamiseen ja terveydenhoidon lamaannuttamiseen?
Kyllähän nuokin kuormittavat terveydenhoitoa ja kuormitus saattaa kestää vuosia tai loppuelämän. Työkyvyttömyys lisääntyy, lapsia traumatisoidaan ja heidän elämä tuhotaan, virkavaltaa työllistetään, vankila maksaa paljon yhdeltäkin vuorokaudelta, kuka tahansa saattaa ta p p aa kenet tahansa milloin tahansa. Onhan se uutisistakin nähty.
Mutta te horisette vain lakia noudattavien rokottamattomien te urastu ksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä kuvitelma siitä, että ihmiset ovat ottaneet rokotteet muiden ihmisten terveyttä ajatellen :D Todellisuudessa syyt ovat: MINÄ en halua sairastua. MINÄ haluan päästä ulkomaille. MINÄ haluan mennä tapahtumiin ja ravintoloihin. Harvinaisen jaloa.
No itse otin ennen kaikkea riskiryhmiin kuuluvien omaisteni takia. Uskon etten ole ainoa näin "jalo" ihminen, joka yksinkertaisesti välittää läheisistään niin paljon, että rokotus on itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Että mitä? Teholla on 36 henkeä ja näistä ilmeisesti ainakin 24 on HUSin alueella asustelevia ns. erityisasiantuntijoita, joita ei suomen kieliset vetoomukset saavuta.
Voi viddu, mä arvasin..mä tiesin että nämä "tietyt" niitä paikkoja täyttävät ainakin pääkaupunkiseudulla. Tietenkin. Ja nämä vähäjärkiset rokotetut raivoavat suomalaisille kun ei uskalleta sanoa pahaa sanaa tummemmista. Säälittävää kansaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika helevetin monta.
Toi ylipainosta hokeminen on niin väsynyttä läppää. Yhtälailla koronan takia on ollut tehohoidossa ja kuollut urheilullisia ja hoikkia. Liekö sydämessä silloin ongelmaa. Rokottamattomat ovat nyt ihan v...un itsekästä porukkaa, jotka pitkittävät tätä pandemiaa. Joku rangaistus olisi paikallaan.
Mä olen tuosta toiseksi viimeisestä lauseesta hieman eri mieltä. Omassa lähipiirissäni on rokottamattomia, joista suurin osa uskoo tosissaan ja kaikenmaailman huuhaafoliohattuteorioihin tulevista mullistuksista ja uudesta maailmanjärjestyksistä. Tämä taas saa heissä aikaan järkyttävää pelkoa.
Itse olen kohta täysin rokotettu, ja olen itse saanut näiltä (suurin osa korkeasti koulutettuja ihmisiä) viestiä, etteivät valitettavasti voi olla kanssani tekemisissä koska rokotteesta saamani myrkyt vaikuttavat heihinkin aiheuttaen heissä vuotohäiriöitä ja pahimmillaan veritulppia.
Ymmärrän täysin, että jonkun terveydentila voi olla sellainen että mikään rokotteista ei ehkä tule kysymykseen, mutta muuten jotenkin tosi surullista. Että aikuiset ihmiset uskovat moisiin asioihin ja levittävät tuota propagandaa kirkkaassa päivänvalossa kaikille, halusipa sitä kuunnella tai ei.
En voi tätä ymmärtää, mutta en puhuisi itsekkyydestä, vaan disinformaation kavalista vaikutuksista. Taitaa kuitenkin olla niin, että sen leviämistä on vaikea estää - muuten kai siihen olisi keksitty jo keino.
Itse taas en tunne yhtäkään ihmistä, joka uskoisi mihinkään foliohattuteorioihin. Emme vain ota rokotteita sen takia, että haluamme ensin nähdä tuleeko siitä pitkällä aikavälillä haittavaikutuksia ja annamme henkemme kohtalon käsiin, kuten joka päivä muutenkin.
Edelleen mahdollisuuksia kuolla yllättäen on miljoonia joka päiväisessä elämässämme. Jos niin on tarkoitettu, sitten on.
Tämä logiikka ei nyt vaan aukea. Annat henkesi kohtalon käsiin kaikessa muussa, paitsi tässä yhdessä rokotteessa? Ihan totta tosiaan, että mihin vaan voi kuka tahansa kuolla milloin vain ja jokainen kuolee joskus, mutta eihän se mitenkään loogisesti johda siihen, että ei kannata ottaa rokotusta, koska sen teoreettiset riskit pelottaa - mutta jostain syystä itse taudin teoreettiset riskit ei pelota??
Ei rokote mua varsinaisesti pelota. Ja olen jo meinannut sen ottaakin, mutta tämä jatkuva painostus ja syyllistäminen on ajanut ainakin itseni siihen pisteeseen, että ei edes kiinnosta.
Nyt haluan oikeastaan vain nähdä, kuinka pitkälle rokotetut ovat valmiita menemään päästäkseen eroon meistä rokottamattomista.
Voi hellanlettas mitä uhriutumista. Ketään ei oikeesti kiinnosta mikään muu kuin se, että oma mummo ei kuolis teidän itsekkyyden takia tai koko maan terveydenhuolto romahtais sen seurauksena et kasa ihmisiä haluaa olla uniikkeja lumihiutaleita. Kenellekään ei ole mitään kiinnostusta vainota sinua tai muita rokottamattomia. Kunhan koitetaan takoa teille järkeä.
En treffaile teidän mummoja, joten ei tarvitse pelätä, että hän saisi taudin minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika helevetin monta.
No mene kuule se mummo tartuttamaan oireettoman koronasi kanssa. Heippa.
eri
Ma muja käännytetty baareista pois, kun eivät olleet kuulleetkaan rokotepassista. Onko tämä oikein? Kysynpähän vaan!