Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Nyt puhuu teho­hoito­lääkäri: ”Emme jaksa enää” Tehohoitolääkärin mukaan hoitohenkilökunta on aivan loppu.

Vierailija
17.10.2021 |

Kommentit (1190)

Vierailija
581/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propagandaa

Vierailija
582/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rokotteet tehoavat; mutta ei niin pitkään kuin oletettiin ja eivät ehkä niin hyvin kuin oletettiin. Mitä muuta ihminen pelkäisi kuin kuolemaa tai vaikka työn, kodin, läheisen menettämistä. Koska nämä ovat rokotettuja niin mitä ihmettä pelkäisivät jolleivat sitä ettei rokote ehkä tehoa niin hyvin kuin on aiemmin ajateltu ja oletettu! 

En näe mitään muuta syytä pelkoon. Pikkuflunssa ei pelkoa aiheuta eivätkä nämä ennen ole mitään pelänneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi sille  jankkaajalle että terveesti  elävät  normaalipainoiset naiset sairastuvat  usein kuitenkin rintasyöpään  ja muihin syöpiin ,  mutta usein  vasta   55--- 69  vuotiaina. Noin 30 %  saa syövän. Eikä riipu  elämämtavoista kuten  toimittajat   hokevat. Nykyään esim  rintasyöpään ei Suomessa kuolla kun on niin  mahtavan hyvin toimivat  hoitoketjut ja sädehoidt ym.

Vierailija
584/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää kirjoitti:

Kommenteista voi päätellä miksi tilanne on surkea edelleen. Keksitäänkö täällä noitavainoakin uudelleen? Kuulostaa foliohattujuttujen perusteella siltä. Kuinkahan moni näistä rokotevastaistaisista on ottanut jonkin rokotteen? Jos ette tienneet niin Suomessakin on rokoteohjelma ja teihin on piikitetty ties mitä kananmunan ja muiden apuaineiden ohella kun olette olleet lapsia. Ei ole montaa kymmentä vuotta kun tuberkuloosi, tuhkarokko ja polio jylläsi ja aiheutti halvausta, muita mukavia jälkioireita ja kuolemaa, sekä tietenkin sitä perusflunssaa. Voipi olla että olisi eri ääni kellossa kun huppista keikkaa sairastuisi johonkin näistä ja makaisi mädäntymässä sairaalan laverilla laiskojen sairaanhoitajien kourissa. Taidanpa laittaa hakemusta muulle alalle, kun näyttää minun tilalle olevan tulossa kymmenen muuta reippaampaa ja ei niin ihmisten idiotismiin kyllästynyttä tekijää.

T. Sairaanhoitaja

Sinä et ainakaan ole ottanut nuorennuskuurta

Vierailija
585/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lyllerö päättäjä sairastuu koronaan ja kuolee ylipainonsa tähden kahteen kertaan rokotettuna, niin voi sitä itkua ja vaikerrusta.

Vierailija
586/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun lyllerö päättäjä sairastuu koronaan ja kuolee ylipainonsa tähden kahteen kertaan rokotettuna, niin voi sitä itkua ja vaikerrusta.

Aika moni antiwax-hörhökin on itkeä vaikertanut kuolinvuoteellaan, kun ei tullut otettua sitä koronarokotetta joka olisi hyvin todennäköisesti pelastanut hengen.

Vierailija
587/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessämme kaikki ovat sairastaneet lievän koronan ennen kuin rokotuksia oli saatavilla.

Tartunnan saimme koska toisen vanhemman työ"kaveri" tuli töihin tietäen olevansa sairastunut koronaan, aiheuttaen massiivisen tartunta-aallon muutoin tiukasti eristetyssä terveydenhoidon yksikössä.

Vaikka se ei kellään meistä ollut muutoin tavallista flunssaa kummempaa sen haitat maku-ja hajuaistissa ovat jatkuneet teini-ikäisellä tyttärellämme nyt jo 8 kuukautta.

Toisella vanhemmista sama jatkui noin kolme kuukautta.

Ehkä hiukan yllättäenkin haitta vaikuttaa erityisesti henkisellä puolella. Alussa mikään ruoka ei maistu miltään, tätä jatkui noin kuukauden päivät. Kun maku- ja hajuaisti hitaasti alkaa palautumaan niin ruoka ei maistu siltä miltä sen pitäisi maistua. 

Rokotteista kukaan meistä ei saanut muita kuin lieviä flunssan oireita.

Jokainenhan tekee itse omat  valintansa  mutta tämä aihe ei ole millään muotoa mustavalkoinen.

Vierailija
588/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meidän terveydenhoitojärjestelmä romahtaa kokonaan, jos pienen ryhmän annetaan vandalisoida koko systeemi ja hoitajat. sairaalat menevät kohta lakkoon, ja sitten ei hoideta enää ketään. rokotekieltäytyjät äkkiä jonon hännille ja lasku käteen, hoidon päätteeksi. on täällä muitakin sairauksia, kuin vain korona.

Lähetä lasku Italiaan, äläkä suomalaisille veronmaksajille.

Ei se italialaisten vika ole, jos heidän poliitikot vetää kotiinpäin. Meidän politiikot itse jakaa suomalaisten rahat muille maille, ihan meidän oma vika. Italialaiset politiikot osaa homma paremmin. Mieti sinäkin omalla kohdalla, ketä äänestät.

Vierailija
589/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jokainen ylipainoinen, joka joutuu tilansa vuoksi sairaalahoitoon, voisi saada vähän kevyempää hoitoa kuin normaalipainoiset. Mikä siinä on, että juuri rokotus on pakollinen kaikille, koska se vähentää kuolleisuutta. Normaali paino toimii ihan samalla tavalla, eikä tarvitse mitään 5G- eikä muuta foliohattumurehdintaa, sen kun laihduttaa.

Vierailija
590/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian mafia sanoo, me toimimme! Muistakaa ruumisautojonot😁 propagandaa, miksi?

Vierailija
591/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotettu eikä tule kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me vain katsomme vierestä, kun jotkut tiedostavasti haluavat tuhota kaiken mitä rakastamme, ja sen takia kieltäytyvät rokotteesta?

Mitä muutakaan voisimme lakia noudattaen tehdä?

Lakia voi ja pitää muuttaa. Saastuttavasta osasta on kertakaikkiaan päästävä eroon, tilanne on täysin kestämätön!!

Lakia ei tosta vaan lähdetä muuttamaan. Ei mikään pieni asia ole lähteä muuttamaan perustuslakia. Suomessa ei rokote pakkoa ole joten ei voida pakottaa ihmisiä rokottautumaan mikäli ei sitä rokotetta huoli. En ole rokotettu enkä aio ottaa sitä rokotetta ollenkaan. Jokaisella suomenkansalaisella on koskemattomuus ja kukin päättää itse ottaako rokotteen vai ei. Ei toi voi niin vaikea ymmärtää.

- Rokottamaton M49

Olisitko valmis siihen, ettet saisikaan niin tehokasta hoitoa, jos sairastutkin vakavasti? Siitähän tässä on kyse. Olet kieltäytynyt mahdollisuudesta rokotteeseen, joten se huomioitaisiin priorisoinnissa? Tietysti tämä on ihan teoreettista, en näe sitä tapahtuvaksi oikeassa elämässä, mutta kiinnostaisiko sinua edes pohtia asiaa?

Tartuttavuuden puolesta mä en rokottamattomia pelkää sen enempää kuin rokotettujakaan. Mutta tää hoidon kuormitus on asia, joka merkitsee. Mulle, kpl nuorelle ihmiselle, oli käydä todella ikävästi korona-aikana, kun eräs leikkaus viivästyi koronasyistä. Muuten olen terve, mut sen leikkauksen tarvitsin.

Mulle päivän selvä asia etten tule noita korona rokotuksia ottamaan. Oli jo heti alkujaan. Rokotteet kokeellisia enkä halua olla mikään koekaniini. Mikäli kuitenkin tarvitsen sairaalahoitoa niin jokainen kyllä hoidetaan siellä olit sitten rokotettu tai et. En panikoi sillä asialla. Kyllä tulen hoitoa saamaan vaikka olen rokottamaton.

Vierailija
592/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni antiwax-hörhökin on itkeä vaikertanut kuolinvuoteellaan, kun ei tullut otettua sitä koronarokotetta joka olisi hyvin todennäköisesti pelastanut hengen.

Tuttu itkee sairaalassa kun sen mies on piikin takia koomassa. Neljäs viikko lähtee.

Vierailija
593/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hoidetaan

Turhaan pelottelette! Kriisiä ei ole, se on propagandaa.

Vierailija
594/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoitoa saa rokottamaton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me vain katsomme vierestä, kun jotkut tiedostavasti haluavat tuhota kaiken mitä rakastamme, ja sen takia kieltäytyvät rokotteesta?

Lakia voi ja pitää muuttaa. Saastuttavasta osasta on kertakaikkiaan päästävä eroon, tilanne on täysin kestämätön!!

Lakia ei tosta vaan lähdetä muuttamaan. Ei mikään pieni asia ole lähteä muuttamaan perustuslakia. Suomessa ei rokote pakkoa ole joten ei voida pakottaa ihmisiä rokottautumaan mikäli ei sitä rokotetta huoli. En ole rokotettu enkä aio ottaa sitä rokotetta ollenkaan. Jokaisella suomenkansalaisella on koskemattomuus ja kukin päättää itse ottaako rokotteen vai ei. Ei toi voi niin vaikea ymmärtää.

- Rokottamaton M49

Olisitko valmis siihen, ettet saisikaan niin tehokasta hoitoa, jos sairastutkin vakavasti? Siitähän tässä on kyse. Olet kieltäytynyt mahdollisuudesta rokotteeseen, joten se huomioitaisiin priorisoinnissa? Tietysti tämä on ihan teoreettista, en näe sitä tapahtuvaksi oikeassa elämässä, mutta kiinnostaisiko sinua edes pohtia asiaa?

Tartuttavuuden puolesta mä en rokottamattomia pelkää sen enempää kuin rokotettujakaan. Mutta tää hoidon kuormitus on asia, joka merkitsee. Mulle, kpl nuorelle ihmiselle, oli käydä todella ikävästi korona-aikana, kun eräs leikkaus viivästyi koronasyistä. Muuten olen terve, mut sen leikkauksen tarvitsin.

Mulle päivän selvä asia etten tule noita korona rokotuksia ottamaan. Oli jo heti alkujaan. Rokotteet kokeellisia enkä halua olla mikään koekaniini. Mikäli kuitenkin tarvitsen sairaalahoitoa niin jokainen kyllä hoidetaan siellä olit sitten rokotettu tai et. En panikoi sillä asialla. Kyllä tulen hoitoa saamaan vaikka olen rokottamaton.

En kysynyt sitä. Onko sulle ihan ok, että jää sellaisia ei-ihan-välttämättömiä leikkauksia tekemättä koronapotilaiden takia, ja sen takia jonkun toisen muuten terveen lisääntymiskyky menee tai tulee muita pitkäaikaisia haittoja?

Se, että sä et edes pysty ajattelemaan asiaa muusta näkökulmasta, tuli selväksi. Sinun ei tarvitse erikseen toitottaa tätä, uskon kyllä. Mitä jos sinulle tulisi edes lasku siitä hoidosta?

Vierailija
595/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hoidetaan

Turhaan pelottelette! Kriisiä ei ole, se on propagandaa.

Tietenkään jokaista ei hoideta. Ei se ole koskaan mahdollista. Nyt keskustellaan siitä mitä kaikkea jätetään tekemättä.

Vierailija
596/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu itkee sairaalassa kun sen mies on piikin takia koomassa. Neljäs viikko lähtee.

Ihan varmasti joo. Ota lääkkeesi, hörhö. Luultavasti tuttusi joutuvat koomaan jo pelkästää läsnäolostasi, tuollaista tyhmyyttä ei kestä terveenä kukaan.

Vierailija
597/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taidetaan heittää vain löylyä tuleviin TES-neuvotteluihin. Se jaksaminen paranee kummasti jos saisi kovasti lisää liksaa...

Vierailija
598/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka rokotetut hysteerikot ja raivohullut kirkuu, niin en ota kokeellista myrkkyrokotetta. Hankkikaa elämä,luulis olevan tosi stressaavaa toi muiden rokotuksen kyttääminen ja tivaaminen! Ja se että tarvitsette perusasioissakin hallituksen lupaa toimia:D

Vierailija
599/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rokotteet tehoavat; mutta ei niin pitkään kuin oletettiin ja eivät ehkä niin hyvin kuin oletettiin. Mitä muuta ihminen pelkäisi kuin kuolemaa tai vaikka työn, kodin, läheisen menettämistä. Koska nämä ovat rokotettuja niin mitä ihmettä pelkäisivät jolleivat sitä ettei rokote ehkä tehoa niin hyvin kuin on aiemmin ajateltu ja oletettu! 

En näe mitään muuta syytä pelkoon. Pikkuflunssa ei pelkoa aiheuta eivätkä nämä ennen ole mitään pelänneet.

Moni tuntuu tällä hetkellä pelkäävän lähinnä vain sitä, että ei pääsisikään ajoissa hoitoon, jos sairastuisi johonkin muuhun kuin koronaan tai että joutuisi vakavaan onnettomuuteen eikä tehohoitopaikkoja olisi vapaana. Mulla on paljon kahdesti rokotettuja tuttuja eikä kukaan heistä pelkää koronatartuntaa. Mutta osa heistä on aika ärsyyntyneitä, kun eivät pääse ennalta sovittuun leikkaukseen. Mulle onneksi ehdittiin laittaa molempiin polviin tekonivelet jo ennen pandemian alkua, mutta voin sanoa, että ärsyttäisi muakin kovissa kivuissa odotella ties miten pitkään, että pääsee tekonivelleikkaukseen. On nimittäin sairauksia, jotka pahenevat hodion viivästyessä, vaikka eivät kuolemaan johdakaan. Kyseessä ei näiden ihmisten kohdalla kuitenkaan ole pelko vaan ärsyyntyminen. 

Vierailija
600/1190 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoitoa saa rokottamaton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Rokottamaton M49

Koronapotilaiden tehohoidostakin moni osa on vielä periaatteessa kokeellista. Tai yhtä paljon kuin koronarokotekin: Lyhyen aikavälin tuloksia on olemassa.