Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halut ja himot

Vierailija
17.10.2021 |

Mä en enää kiinnosta miestäni. Hän on itsekin myöntänyt halujensa vähentyneen entiseen verrattuna. Sanoo kuitenkin rakastavansa yli kaiken. Hellyyden osoituksia ei ole (hän ei osaa ja itse ei jaksa kerjätä nitä enää). Seksiä silloin kun hänellä on haluja. Kun mä haluan, saan pakit. Itse oon tyhmänä hänelle antanut, vaik ei itse olisi niin haluja, kun ajattelin sen tekevän hyvää suhteelle, olis edes jotain läheisyyttä ja toinen saisi siinä samalla. En mitenkään vasten tahtoisesti kuitenkaan vaan ilman himoa ja hän ei saa syttymään, vaikka koittaa jotain tehä. Ei suostu mun ehdotuksiin, kun kaikkee yritän. Ite en kiihotu hänestä kuten nuorena, ellen ole jo valmiiksi kiihottunut, harmittaa, kun en ite saa haluihini tyydytystä. Kauaa ei viitti edes yrittää. Ollaan keskusteltu asiasta monet kerrat. Hän on passiivinen, laiska, eikä näe ongelmaa. Erotakkaan ei viittis eikä pettää. Miten saa toista herätettyä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa tulee aina mieleen se, että nauttiiko se toinen seksistä.

Tämä se syy varmasti onkin useimmilla. Eivät vain niin välitä seksistä, ihan sama kuin joku ei vaan voisi vähempää välittää pitsinnypläyksestä. Se on heille vain tekemistä muiden joukossa, vaikka olisikin hyvää sinällään. Ei vaan kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi