Miten pystyisin saamaan alle 25v instababen helpolla?
Sanon nyt suoraan ettei mikään semikaunis tai tavismuija kiinnosta pätkääkään ja varsinkin jos luonne on tyyliin tylsä ja kylmä kuten suomalaisnaisilla on.
Varmaan muutto ulkomaille tulossa mutta minne?
Kommentit (35)
Kidnappaamalla? Helppoa ja nopeaa.
Kloroformilla. Kunhan vaan et itse sitä nuuhki.
Mikä siinä alle 25v insta-babessa niin kiinnostaa? On tekoripseä, tekohuulta, tekorintaa ja kohta kai tekoälyäkin, kun oma äo on huomattavasti keskivertoa alhaisempi. Saman kokemuksen olisi saanut Kurhisen nukke-bordellissa aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä alle 25v insta-babessa niin kiinnostaa? On tekoripseä, tekohuulta, tekorintaa ja kohta kai tekoälyäkin, kun oma äo on huomattavasti keskivertoa alhaisempi. Saman kokemuksen olisi saanut Kurhisen nukke-bordellissa aikoinaan.
Se on ne biologiset vietit. Ainahan sanotaan, että tunteilleen ei voi mitään. Ei tässäkään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ne biologiset vietit. Ainahan sanotaan, että tunteilleen ei voi mitään. Ei tässäkään tapauksessa.
Biologiset vietit on myös vastaus siihen miksi et saa mitään nuorta instababea. Et miellytä heitä seksuaalisesti.
Löydät varmaan jonkun sivuston jossa miehet voi antaa sulle vinkkejä. Täällä on lähinnä naisia, ja meillä ei oo noista kokemusta eikä niihin kiinnostusta.
Varmaan viestimällä heidän kanssaan instassa? Menehän sinne jo, täällä ei ole instabeibejä joten hukkaat aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Löydät varmaan jonkun sivuston jossa miehet voi antaa sulle vinkkejä. Täällä on lähinnä naisia, ja meillä ei oo noista kokemusta eikä niihin kiinnostusta.
Oon kyllä katellu tota rooshv sivustoa mutta meni usko siihen kun luin mitä suomi osiossa sanottiin. Kunnon luuserimiehet uhoamassa.
T. Ap
Yli 21 senttisen paksun peniksen avulla...
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ulkonäkö kiinnostaa. Eikä nyt kaikilla instabeibeillä ole noita juttua mitä luettelit. Ei minua edes kiinnostaisi mikään muija joka on oikeesti ruma ilman meikkejä ja fillereitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on istabeibe?
Tea Istan vauva.
Rahalla tai kidnappaamalla. Ei ne muutä ymmärrä.
Suosittelen kloroformia... lienee ainoa toimiva tapa sinun tapauksessasi.
Tee dubai prinssi profiili instaan ja tarjoa niille dubai matkaa ja autoa rolexia tms viikonlopun kakkaleikeistä. Toimii hyvin sieppi belorf ym suomikanoille.
Rahalla. Siitähän kaikki pinnalliset bimbot tykkää.
No et mitenkään. Ne miehet jotka sellaisia naisia saavat eivät roiku täällä kyselemässä neuvoja aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
No et mitenkään. Ne miehet jotka sellaisia naisia saavat eivät roiku täällä kyselemässä neuvoja aiheeseen.
Mistä sitten pitäis kysyä?
Itse sain aika helposti olemalla 190cm pitkä ja treenaamalla lihakset. Kun tavattiin olin 31v ja instabeibe 24v.