Valitus mustasta joulusta
En ymmärrä, miksi ihmiset kitisevät mustasta joulusta. On ihmisiä, jotka viettävät joulun yksin, rahattomina tai jopa kaduilla. Sitten on näitä, joilla on ruokaa, läheisiä ja katto pään päällä, ja kehtaavat vielä valittaa kun jouluna ei ole lunta. Niillä vähempiosaisilla on varmasti isompiakin ongelmia. Itsellä ainakin on asiat sen verran hyvin, etten kehtaa valittaa lumen puutteesta, en kyllä koskaan ole lumesta pitänytkään.
Kommentit (11)
Ihan samaa olen miettinyt. Mitä hiton väliä, pienestä on joulumieli kiinni jos lumettomuudesta(kin) pitää rutista.
En jaksa murehtia kaikkien ihmisten murheita, mulle riittää omani ja yksi niistä on musta joulu.
Kaikilla ihmisillä on omat/erilaiset ongelmat. Älkää te ärsyyntykä niistä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:35"]Meillä sataa nyt lunta. Jeeee;-)
[/quote]
Kuopiossakin sataa :) ihanaa, lisää lunta!
No, se on rasistista meille valkoisille, me emme halua mustaa joulua.
T persu
Täällä etelä suomessa on kyllä lunta ja äskeisen sää tiedoituksen mukaan ensi viikollakin pakkasta ja lunta sataa <3 ma, ti ja ke ainakin vantaalla tulee lunta ja n. -4 :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:51"]Täällä etelä suomessa on kyllä lunta ja äskeisen sää tiedoituksen mukaan ensi viikollakin pakkasta ja lunta sataa <3 ma, ti ja ke ainakin vantaalla tulee lunta ja n. -4 :)
[/quote]
Jeee! T. Vantaalta
Se on semmoista small talkia, yhteinen jutun juuri. Yhdessä ihmetellään, missä se lumi viipyy. Sitten kun sitä saadaan, valitetaan lumitöistä. Kuulun tähän aivottomien sakkiin itsekin :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:51"]Täällä etelä suomessa on kyllä lunta ja äskeisen sää tiedoituksen mukaan ensi viikollakin pakkasta ja lunta sataa <3 ma, ti ja ke ainakin vantaalla tulee lunta ja n. -4 :) [/quote] Jeee! T. Vantaalta
[/quote]
Itse olen Helsingissä, eikä täällä mitään lunta ole?