Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltäs kuulostaa mun ylläripöperö jota kokkaan?

Vierailija
15.12.2014 |

Siihen tuli kanaa, pinaattia, punajuurta, vuohenjuustoa, valkosipulia, muita mausteita sekä munamaito päälle ja nyt se on uunissa. Vaikea sanoa miltä se tulee maistumaan kun ei se vielä miltään tuoksukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista aineksista olisin varmaan tehnyt pinaatti-vuohenjuusto täytteistä kanaa (tai pinaatti-vuohenjuusto täytteisiä kanarullia) ja maustettuja punajuutilohkoja (tai siivuja kermaperunatyylillä).
Tai pinaatti-vuohenjuusto munakasta ja paistettua kanaa.
Tai oikeastaan mitä tahansa muuta kuin sotkun.. mutta makunsa kullakin, enkä tosiaan voi tietää vaikka ruoka hyvälle maistuisikin. Mua vaan itseäni inhottaa syödä liian sekavaa ruokaa.

Vierailija
2/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ihan hyvää tulee. Parhaat kokit ei ohjeita lue;)) hyvää ruokahalua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:22"]

Noista aineksista olisin varmaan tehnyt pinaatti-vuohenjuusto täytteistä kanaa (tai pinaatti-vuohenjuusto täytteisiä kanarullia) ja maustettuja punajuutilohkoja (tai siivuja kermaperunatyylillä). Tai pinaatti-vuohenjuusto munakasta ja paistettua kanaa. Tai oikeastaan mitä tahansa muuta kuin sotkun.. mutta makunsa kullakin, enkä tosiaan voi tietää vaikka ruoka hyvälle maistuisikin. Mua vaan itseäni inhottaa syödä liian sekavaa ruokaa.

[/quote]

Löysin kanan alennuksesta ja se oli tosiaan jo valmiiksi silputtu. Ajattelin ensin tehä kananrintoja jonkinnäköisessä pinaattikastikkeessa, mutta nämä tulivat halvemmaksi ja päätin kokeilla!

Vierailija
4/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:25"]

Varmaankin ihan hyvää tulee. Parhaat kokit ei ohjeita lue;)) hyvää ruokahalua!!

[/quote]

Kiitos :)

Vierailija
5/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. En tosiaan laittaisi kanaa ja punajuurta sekaisin. Toivottavasti itse tykkäät.

Vierailija
6/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuli ihan hyvää, mutta seuraavaksi laitan jauhelihaa ja munamaidon sijasta kermaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän