Miltäs kuulostaa mun ylläripöperö jota kokkaan?
Siihen tuli kanaa, pinaattia, punajuurta, vuohenjuustoa, valkosipulia, muita mausteita sekä munamaito päälle ja nyt se on uunissa. Vaikea sanoa miltä se tulee maistumaan kun ei se vielä miltään tuoksukaan.
Kommentit (6)
Varmaankin ihan hyvää tulee. Parhaat kokit ei ohjeita lue;)) hyvää ruokahalua!!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:22"]
Noista aineksista olisin varmaan tehnyt pinaatti-vuohenjuusto täytteistä kanaa (tai pinaatti-vuohenjuusto täytteisiä kanarullia) ja maustettuja punajuutilohkoja (tai siivuja kermaperunatyylillä). Tai pinaatti-vuohenjuusto munakasta ja paistettua kanaa. Tai oikeastaan mitä tahansa muuta kuin sotkun.. mutta makunsa kullakin, enkä tosiaan voi tietää vaikka ruoka hyvälle maistuisikin. Mua vaan itseäni inhottaa syödä liian sekavaa ruokaa.
[/quote]
Löysin kanan alennuksesta ja se oli tosiaan jo valmiiksi silputtu. Ajattelin ensin tehä kananrintoja jonkinnäköisessä pinaattikastikkeessa, mutta nämä tulivat halvemmaksi ja päätin kokeilla!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:25"]
Varmaankin ihan hyvää tulee. Parhaat kokit ei ohjeita lue;)) hyvää ruokahalua!!
[/quote]
Kiitos :)
Kuulostaa pahalta. En tosiaan laittaisi kanaa ja punajuurta sekaisin. Toivottavasti itse tykkäät.
Muuten tuli ihan hyvää, mutta seuraavaksi laitan jauhelihaa ja munamaidon sijasta kermaa.
Noista aineksista olisin varmaan tehnyt pinaatti-vuohenjuusto täytteistä kanaa (tai pinaatti-vuohenjuusto täytteisiä kanarullia) ja maustettuja punajuutilohkoja (tai siivuja kermaperunatyylillä).
Tai pinaatti-vuohenjuusto munakasta ja paistettua kanaa.
Tai oikeastaan mitä tahansa muuta kuin sotkun.. mutta makunsa kullakin, enkä tosiaan voi tietää vaikka ruoka hyvälle maistuisikin. Mua vaan itseäni inhottaa syödä liian sekavaa ruokaa.