Kenen naisen ulkonäköä ihailette?
Minä ihailen mm. candice swanepoelin, sarah hylandin ja emilia clarkin ulkonäköä. Älyttömän kauniita naisia! Mitäs te? :)
Kommentit (21)
Shania on yhä edelleen, 49-vuotiaanakin valtavan kaunis. Nuorempana oli vielä upeampi.
Mitä palstan naiset pidätte hänestä, onko nätti?
T. Lassukka
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:33"]
Shania on yhä edelleen, 49-vuotiaanakin valtavan kaunis. Nuorempana oli vielä upeampi.
Mitä palstan naiset pidätte hänestä, onko nätti?
T. Lassukka
[/quote]
Lähes 50-vuotiaaksi on kyllä kaunis!
Mun entinen työkaveri, 55-vuotias ja käsittämätöntä, että naama on pysynyt hyvännäköisenä. On juuri sellainen sopiva, ettei ole ylipainoa, mutta ei ole liian laihakaan. Erityisesti se, että ei tee mitään erikoista, on vaan luonnostan. Jotkut meistä saavat paremmat geenit ja olen kateellinen positiivisella tavalla: Ihailen ja haluaisin itsekin näyttää siltä.
Kaveriani. Kahden pienen lapsen äiti. Pitää itsestään huolta ja on muutoinkin hirvittävän kaunis (hyvä luusto tai jotain). Kaiken lisäksi hän on kiltti ja lempeä luonne, kaikki pitävät hänestä mikä vaan lisää sitä kauneutta. Taidan olla jopa kateellinen.
No jos otetaan joku nuori nainen niin tyttäreni kaveri Henna on oikeasti kaunein tyttö (oman tyttäreni lisäksi) jonka tiedän. Malliainesta jos olisi pari senttiä pidempi.
Sitten aikuisista niin olen aina ihaillut Satu Tuomistoa.
Miss Maailma Rolene Straussin, silmissä vielä toistaiseksi aitoa ja sydämellistä pilkettä:
Christina Hendricks. Harmi vaan, että sekin kauneus on pitkälti kirurgin veitsestä ja rintojen kanssa mennyt vähän överiksi. Erityisesti tykkään hänen hiuksista, ihanan punaiset! "Tosielämässä" eräs ystäväni on paljon Christinan näköinen, mutta täysin luomu, myös hiuksista ja vaikka on lähes 10 v vanhempi, on todella upean näköinen. Ja luonteeltaan ihanan iloinen, kannustava, auttavainen, lempeä...jos olisin mies, rakastuisin häneen oikopäätä :)
En kenenkään. Minusta on jotenkin surullista, että ihmiset ihailevat toisten ulkonäköä! Se on kuulkaa pintaa ja pitkälle geeniloton tulosta, joten sen ihaileminen on vähän sama kuin ihailisi maisemaa. Tässähän ei olisi sinänsä mitään vikaa, mutta kun sen 'maiseman' takana on ihminen, se ihailu vie väistämättä huomion pois hänestä itsestään ja ominaisuuksista, joihin hän voi vaikuttaa. Tämä on ikävää juuri kauniille ihmisille, jotka usein alisuorittavat elämänsä kun ulkonäköä kuitenkin tiettyyn ikään asti ihaillaan. Lisäksi ulkonäkö määrittää usein heidän minäkuvaansa tavalla, josta voi vain kärsiä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 08:40"]Miss Maailma Rolene Straussin, silmissä vielä toistaiseksi aitoa ja sydämellistä pilkettä:
http://instagram.com/rolenestrauss
[/quote]
kaunis on mutta jotenkin hiukan leikellyn näköinen. Vai luulenko vain?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 09:10"]
En kenenkään. Minusta on jotenkin surullista, että ihmiset ihailevat toisten ulkonäköä! Se on kuulkaa pintaa ja pitkälle geeniloton tulosta, joten sen ihaileminen on vähän sama kuin ihailisi maisemaa. Tässähän ei olisi sinänsä mitään vikaa, mutta kun sen 'maiseman' takana on ihminen, se ihailu vie väistämättä huomion pois hänestä itsestään ja ominaisuuksista, joihin hän voi vaikuttaa. Tämä on ikävää juuri kauniille ihmisille, jotka usein alisuorittavat elämänsä kun ulkonäköä kuitenkin tiettyyn ikään asti ihaillaan. Lisäksi ulkonäkö määrittää usein heidän minäkuvaansa tavalla, josta voi vain kärsiä.
[/quote]
Eipäs olla niin totisia torvensoittajia heti aamusta.
Helen Mirren, ollapa yhtä vetävä saman ikäisenä :-)
Lara Croftiksi Lara Croftin paikalle...
http://www.librarising.com/astrology/celebs/images2/A/angelinajolie2.jpg
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:08"]
Minä ihailen mm. candice swanepoelin, sarah hylandin ja emilia clarkin ulkonäköä. Älyttömän kauniita naisia! Mitäs te? :)
[/quote]
Minä luulin kauan että tuo Candice Swanepoel ja tämä Rosie Huntington-Whiteley ovat yksi ja sama ihminen!
Miksi jopa mallit leikellään saman näköisiksi tänä päivänä??? Onko nämä kaksi palkanneella Victoria's Secretillä joku oma plastikkakirurgi, kampaaja ja meikkaaja jotka osaavat vain tehdä naisista klooneja?
Jasmin Voutilaisen.