Olen 35v pienipalkkainen paskaduunari, jolla on 15 000 euroa sijoitusvarallisuutta
Että näin. Ikisinkkuna vara säästää huonostakin palkasta.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole paskaduunari.
Kyllä se mun duuni on melkoista paskaa. Huono palkka, huono ilmapiiri, fyysisesti raskasta.
Et taida arvostaa itseäsi kovin korkealle
Mä olen entinen pienipalkkainen nykyinen työtön, jolla on 105000€ sijoituksissa. Eipä tää hääppöstä ole kun tuntuu normaali elämä köyhältä vaikka sijoituksissa ihan kiva summa.
Olen myös paskaduunari, lähihoitaja. Sain perinnön, omistan asuntoni. Mietin auton ostoa, muuttamista maalle, eläkkeelle jäämistä.
Mulla on kanssa kaveri, viiskymppinen ikisinkku paskaduunari joka innostui 20 vuotta sitten sijoittamisesta. Nyt on puolen miljoonan salkku ja tusinan verran sijoitusasuntoja vaikka piikkaa räntäsateessa talon seinää ja ajaa 15 vuotta vanhalla skeidalla. Miettii jäävänsä eläkkeelle ensi vuonna 52 vuotiaana.
Hyvin säästetty pienestä palkasta, hatunnosto siitä! Jatka samaan malliin! Nykyisen kehityssuuntauksen jatkuessa nämä säästöt kuluvat myöhemmin välttämättömyysmenoihin eikä aihetta juhlimiseen ole, mutta silloinkin on mukavampi, kun ei tarvitse kärvistellä puilla paljailla niin monien muiden tavoin.
Petteri Orpi linjasi: Ahkera siivoja kuuluu keskiluokkaan:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001191536.html
Kaikki työt ovat tarpeen. Onnittelut sinulle.
Mä olen hyvätuloinen valkokaulustyöntekijä.
Tykkään laittaa rahaa sileäksi sitä mukaa kun sitä tulee, koska käärinliinoissa ei ole taskuja.
Toki puskuria on jemmassa, mutten näe mitään järkeä hautoa miljoonia säästössä vain siksi että vantaa ja valtio voivat jakaa ne keskenään kun kuolo minut korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen entinen pienipalkkainen nykyinen työtön, jolla on 105000€ sijoituksissa. Eipä tää hääppöstä ole kun tuntuu normaali elämä köyhältä vaikka sijoituksissa ihan kiva summa.
Sama, tosin opiskelen nyt ansiosidonnaisella ja toivon pääseväni parempi palkkaisiin töihin jatkossa. Ja juu, tulot on pienet eikä pääomaan viitsi koskea, joten normaalielämä on köyhää...
Olen myös 36-vuotias "paskahommia" tehnyt duunari, jolla paikat rikki ym. Ajelen vanhalla velattomalla autolla eikä päälle päin näy mutta on reilu 200te omaisuus.
Oikein mukava kuulla.