Arvostele lahjani miehelleni
No niin mammat! Olemme mieheni kanssa seurustelleet reilut neljä vuotta ja olemme parikymppisiä. Annetaan toisillemme lahjoja aina syntymäpäivinä, jouluna ja tuliaisina jostain reissuilta. Mies ostaa ihania lahjoja ja tietää mistä tykkään. Minusta vain kuitenkin tuntuu, ettei hän pidä minun ostamistani lahjoista. Kiittää ja hymyilee, mutta se siitä. Monesti lahjat unohtuvat eikä hän käytä niitä, vaikka ne tarpeellisia ja hyviä ovat mielestäni olleet.
Listaan tähän lahjoja joita olen antanut, niin kertokaapa onko niissä joku vika mitä en vain tajua!
- Nahkalompakko n. 150e + itse neulotut villasukat syntymäpäivänä
- Nahkavyö n. 70e + riipus, jollaista oli kehunut hienoksi jouluna
- Laadukas villapaita + snapsilaseja tuliaisena ulkomailta
- Lahjakortti Motonetiin/Biltemaan 100e + kauluspaita
- Likööriä josta pitää + suklaista joulukakkua nimipäivän kunniaksi (ei tosin yleensä lahjoja nimpparina)
- Paita johon painatettu keksimäni teksti ja kuva (hupipaita, mutta kuitenkin ihan hieno ihmisten ilmoillekin) + miesten kaulakoru n. 40e
Kommentit (12)
Musta noi on kaikki tosi kivoja lahjoja :) en ymmärrä miksei mirs pitäisi
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:23"]Musta noi on kaikki tosi kivoja lahjoja :) en ymmärrä miksei mirs pitäisi
[/quote]
Kiitos! :) Minäkään en oikein ymmärrä kun olen kuitenkin luullut tuntevani mieheni maun ja ostanut lahjoja, joilla luulisi olevan käyttöä ja iloa saajalleen.
AP
Noihan on hienoja! Mikä sitä miestä vaivaa :(
Ehkä mies on sisäinen juntti? Ex-poikaystäväni ei osannut käyttää laadukasta vaatetta, vaikka sai niitä lahjaksi. Valitsi mieluummin kaapista tarjoustalon kalsarit eikä lahjaksi saamiaan hilfigerin boksereita. En ymmärrä. Onneksi on ex...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:30"]Ehkä mies on sisäinen juntti? Ex-poikaystäväni ei osannut käyttää laadukasta vaatetta, vaikka sai niitä lahjaksi. Valitsi mieluummin kaapista tarjoustalon kalsarit eikä lahjaksi saamiaan hilfigerin boksereita. En ymmärrä. Onneksi on ex...
[/quote]
Juntti hän ei kyllä ole, vaikkei koskaan itse osta kalliita merkkejä. On kuitenkin sanonut että on mukavaa saada lahjaksi hieman hienompia vaatteita. Tosin eivät lahjani mitään ökykalliita ole, vaan mielestäni kohtuuhintaisia. Voiko olla että miehen mielestä minulla on huono maku?
AP
Hienoja lahjoja, kiittämätön mies!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:40"]Älä osta halpaa krääsää........
[/quote]
ei toi oo krääsää :D taitaa kiukuttaa mammaa kun oma ukko ei lahjoja tuo
Kuinka kauan ajattelitte jatkaa tällaista kilpalahjontaa? Eikö tuo mene ihan jo ihan överiksi? Osoittakaa rakkauttanne jotenkin muuten kuin tavaralla, ainakin mun silmiin luettelemasi kuulostaa ihan kamalalta...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:01"]Kuinka kauan ajattelitte jatkaa tällaista kilpalahjontaa? Eikö tuo mene ihan jo ihan överiksi? Osoittakaa rakkauttanne jotenkin muuten kuin tavaralla, ainakin mun silmiin luettelemasi kuulostaa ihan kamalalta...
[/quote]
Ei ole tullut mieleenikään tuollainen ajatus, kilpalahjonta siis. Ehkä mies ajattelee niin, hyvä pointti... Itse pidän lahjojen antamisesta ja haluaisin ilahduttaa läheisiäni mieleisillä ja tarkkaan mietityillä lahjoilla. Rakkautta osoitamme muutenkin, lahjat eivät mittaa sitä. Mieheni osaa kyllä ostaa ihania lahjoja enkä uskonut että hän kokisi sitä vaikeaksi tai välttämättömäksi pahaksi.
AP
Ja vielä yksi joululahja: Kello josta oli maininnut pitävänsä n. 150e
AP