Mitä tekisit jos olisit Allu?
Kootaan tähän vinkit Allulle.
Minä pyrkisin kouluun opiskelemaan uuden ammatin. Posti on ok työpaikka, mutta silti hanttityö.
Aloittaisin kuntokuurin jotta pääsisin eroon ylipainosta.
Varaisin hiustensiirto-operaation Turkista ja lennot ja töistä lomaa.
Keskittyisin terapiaan.
Yrittäisin hankkia uusia kavereita.
Aloittaisin uusia ryhmäharrastuksia.
Pyrkisin saamaan uudet hyvät kuvat nettideittisivustoille, esim sosiaaliset kuvat juhlista toimisi hyvin ja antaisivat paremman vaikutelman kuin vakavat selfiet.
Lukisin kirjoja miten herättää naisten mielenkiinto esim mark manson models ja no more mr. nice guy.
Vähentäisin ajankäyttöä suomi24 ja vauva-palstoilla.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo ei paljo kiinnosta... tommoset jutut.
Ei kiinnosta?
Vaikuttaako siltä, että tuo nykyinen tilanteesi tuottaisi tulosta, mitään ei kannata muuttaa?
mÄ EN YMMÄRRÄ IHMISIÄ MIKSI MUN PITÄS LAIHDUTTAA JA HOMMATA TUKKA? MIKSI EN KELPAA OMANA ITSENÄNI?
Allu kuule; kuka täällä muu on uhonnut laihduttamisesta tukan hankinnasta kuin sinä itse?
En muista yhdessäkään vietissä näitten vuosien aikana nähneeni sellaista sinulle suositeltavan,. Kukaan muu kuin sinä itse ei jankuta tukasta ja läskistä, vain sinä itse vedät sen esiin koko ajan.
Miksi et kelpaa omana itsenäsi, on kerrotuu niin miljoona kertaa sinulle. Jos ei mene jakeluun, olkoot menemättä.
Ihan sama oon jo kusessa hävisin pelaamisessa monta tonnia ja velkaa yli 20 tonnia.. vois vaa tappaa ittensä
Kaikki vihaa mua ja ketää ei halua olla missää tekemisissä enää tälläsen luuserin velkaantuneen heikkolahjaisen pellen kanssa.
Juu alkaan jo vihdoin tajuamaan miksen kelpaa.. omalla toiminnalla oon nyt pilannu jo loppuelämän ja velkaantunut.. hyvä että on vielä työpaikka.
Jos olisin Allu, olisin pyytänyt minua ulos silloin lukiossa. Epäilen kuitenkin, että ap tarkoittaa eri Allua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vain muutaman rivin alusta ja nyt jo ihmettelen, että miten ihmeessä Allu voi pitää lomaa töistä ja matkustaa Trukkiin kalliiseen hiustensiirtoon, kun on postissa töissä?
Onhan ihmisillä kesälomat ja voi olla säästöjäkin, riippumatta siitä missä on töissä.
2000-4000€ voi hyvin selvitä.
Jos elää käytännössä kädestä suuhun pienellä palkalla, tuollaisen summan säästämiseen menee helposti 5-10 vuotta.
25 % verotus ja 1400 e käteen.. aivan naurettavaa.. velkaa 20 tuhattta.. ei tästä selviä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vain muutaman rivin alusta ja nyt jo ihmettelen, että miten ihmeessä Allu voi pitää lomaa töistä ja matkustaa Trukkiin kalliiseen hiustensiirtoon, kun on postissa töissä?
Onhan ihmisillä kesälomat ja voi olla säästöjäkin, riippumatta siitä missä on töissä.
2000-4000€ voi hyvin selvitä.
Jos elää käytännössä kädestä suuhun pienellä palkalla, tuollaisen summan säästämiseen menee helposti 5-10 vuotta.
25 % verotus ja 1400 e käteen.. aivan naurettavaa.. velkaa 20 tuhattta.. ei tästä selviä mitenkään.
Mun pitäs alle 2000 € tienata et pystyn lyhentää velkoja.. ei tässä ole mitää järkee.-. oon aika kusessa.
no se siitä auton hankkimisesta ja hiuksista.. ei ole varaa hiustensiirtoon ei voi mitään.
Huomaan että en ole normaali en osaa elää palkalla pelaan ja velkaannun otan lainaa.. en saa naista... kaikki on päin en sano.
Ei tässä kannata ees enää tehdä töitä.. velkaa on niin paljon että ei se auta mitää.. ja pitäs tienaa 1000 e enempi ja semmosta summaa en saa mistään.
Varaisin hiustensiirto-operaation Turkista ja lennot ja töistä lomaa.
Täydellinen hiusraja on kyllä melkoinen valttikortti.