Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missävaiheessa sopiva aika kertoa raskaudesta?

Vierailija
15.12.2014 |

Missävaiheessa sopiva aika kertoa raskaudesta läheisille? Meillä mennään nyt viikolla 16. Ei olla vielä kerrottu kenellekkään. Miten muut tehneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin nyt rv6 lähimmille. Ihan vain koska he ymmärtävät näin paremmin pahoinvoinnin ja ahdistukseni. Pelkään kokoajan uutta kohtukuolemaa. Siitä syystä taas salaan asiaa mahd.pitkälle kaikilta ulkopuolisilta

Vierailija
2/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vk 16 pitäis olla jo aika turvallinen kertoa.. Kerroin itse jo tosi alussa, takana kaksi keskenmenoa ja olisivat saaneet tietää jos kolmaskin olisi mennyt kesken, ainakin jälkeenpäin. Useinhan ihmiset rohkaistuu kertomaan ekan ultran jälkeen, eli kun isoimmat riskit on ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin parhaimmille ystäville heti testin tehtyäni. Veljilleni kerroin ekan kolmanneksen jälkeen. Vanhemmilleni kerroin vähän ennen puoliväliä.
Muille en oikeastaan kertomalla kertonut, se joko tuli esille tai ei tullut, en pitänyt sitä minään julistettavana asiana. Vanhempieni kanssa en ollut kovin läheinen tuolloin, siksi kerroin vasta kun "oli pakko" (ettei joku muu sukulainen livauta kun asia alkoi tulla ilmi).

Vierailija
4/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin kuukautta ennen laskettua aikaa. Olen siis iskä;)

Vierailija
5/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultraäänen jälkeen.

Vierailija
6/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisille rv 12 jälkeen kun on ultra ollu ja ns riskiviikot ohi. Muille sit ku ne ite huomaa :-)