Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUPUU-kiitokset

Vierailija
15.12.2014 |

Iso kiitos kaikille 4v ja 15v pojille lahjoittaneille! Paikkakunta Lahti. Tuli tosi kivat ja tarpeelliset lahjat. 

Teini sai hyvät Hummelin kengät (hieno lahjavalinta!), villasukat ja Adidaksen hygieniasetin sekä Doven sensitive-dödön. 

Nuorimmainen sai upean poikien piirustus- ja tarrakirjan jossa on mallit junien ja autojen piirtämiseen ja hurrrrrrrjasti tarroja, kaksi pakettia värikyniä, Miinan ja Manun kirjan ja puuhakirjan sekä muovailuvahaa ja villasukat + Angry Birds-tarroja.

(Olivat lahjakassissa joten pääsin kurkkaamaan.) 

Ajattelin laittaa kiitokset tätä kautta kun tämä Joulupuu-teema on ns. tapetilla tällä palstalla ja se on kerännyt jonkin verran negaakin ympärilleen joko lahjan saajan pettymyksen muodossa tai lahjoittajien harmistuksena siitä etteivät lahjat kelpaa. 

Kiitos siis lahjoittajille hienoista lahjoista!!!

Hyvää Joulua kaikille. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostampa tätä, kerrankin kiitoksia negatiivisen palautteen sijaan:)

Vierailija
2/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lahjat oli lahjoittaja laittanut. Ei isoisän jussipaitaa tai silmäpuoli nallea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas monta juttua, erityisesti teinin paketti taisi arvoltaan olla yli tuon 50 euroa. Onkohan tuossa useamman lahjoittajan vai yhden?

Kiva kun on mieleisiä. Yritän rohkaistua lahjoittamaan ensi vuonna, kun tänä vuonna meni puihin mutta kyllä vähän jännittää, että osaanko ostaa oikeanlaista. Haluaisin nimenomaan lahjoittaa teinipojille ja mietin, mikä on tarpeeksi ja mikä liian vähän. Nuo paketit vaikuttivat oikein runsailta ja kivoilta.

Vierailija
4/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niissä hintaa ollut määritelty? Itse olen osallistunut nyt parina vuonna joulupuu-keräykseen ostamalla lahjoja, enkä ole ymmärtänyt, että niissä on joku summa.

Mua harmittaa vaan, ettei omalla paikkakunnallamme ole mitään vastaavaa keräystä, kun olisi kivempi auttaa oman paikkakunnan lapsia. Tosin ei kai sillä mitään väliä, missä autettavat lapset asuvat, kun asumme ison kaupungin kupeessa, johon nuo lahjat ovat menneet. Olemme yrittäneet ostaa sellaisia lahjoja, joista omat saman ikäiset lapsemme olisivat tykänneet. Lapset ovat olleet usein valitsemassa lahjoja.

Vierailija
5/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku avustusten saajien tapa ettei niitä saatuja paketteja säästetä jouluksi asti? No, ehtiihän sitten tosiaan jo ennen joulua raivoamaan palstalle paskoista paketeista...

Vierailija
6/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:24"]

Onko tämä joku avustusten saajien tapa ettei niitä saatuja paketteja säästetä jouluksi asti? No, ehtiihän sitten tosiaan jo ennen joulua raivoamaan palstalle paskoista paketeista...

[/quote]

Minä ainakin kurkistaisin, mitä siellä on, koska olen lukenut juttuja, että lasten paketteihin on pakattu käytettyjä pikkareita ja tekopeniksiä. Haluaisin todellakin tietää, ettei lapselle tule tällaista yllätystä jouluaattona.

Vierailija
7/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jollekulle tulee hyvä mieli minun lahjoistani :) ennemmin annan muille omista lahjoistani, kuin ajattelen lapsia ilman yhtään pakettia jouluna!

T. tyttö 15

Vierailija
8/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:24"]

[/quote]piti sitten jonkun tulla tähänkin ketjuun suoltamaan omat huonot fiiliksensä. Paketit on kyllä lapsille säästetty jouluksi mutta koska olivat avonaisessa lahjapussissa ja osa lahjoista vielä sen ulkopuolellakin varsinaisessa "jakokassissa" jollainen jokaiselle perheelle meni, sokkonako olisi pitänyt ne sieltä nostella kaappiin piiloon? Onhan ne paketoitavakin. 

Kuten aloituksesta käy ilmi, siinä tosiaan kiitetään, ei raivota.

Vierailija
9/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät kiitokset lahjoittajille täältäkin, meille tuli lahjat seurakunnan diakoniatyön kautta. Ovat nyt piilossa kaapin ylähyllyllä ja joka kerta ne siellä nähdessäni liikutun kun ajattelen kuinka hyväsydämisiä ihmisiä onkaan.
Ja toivon että muutaman vuoden päästä olen taas siinä tilanteessa että pystyn itse auttamaan jotakuta tarvitsevaa.

Vierailija
10/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täältä kiitokset joulupuu-keräyksestä tänään kahdelle lapselle lahjat saanut, aivan uskomatonta että joku ihana halusi auttaa
<3

P.s. minä kyllä kurkkasin paketteihin myös, ihan jo sen takia ettei se huomenna ostettava oma lahja sitten ole vastaava :)

Vierailija
11/14 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/14 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnousemus tälle ketjulle, josko olis muitakin jotka haluaa kertoa, mitä ovat paketeista saaneet :)

Vierailija
13/14 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät kiitokset täältäkin. Teinityttöni sai 30 euron lahjakortin nuorisovaateliikkeeseen. Sen kun käyttää viisaasti alennusmyyntiaikana, niin saa paljon kaikkea kivaa. Tiedän, että lapseni riemastuu lahjasta kovasti.

Iso kiitos ja halaus lahjoittajalle! Oikein hyvää joulua!

Vierailija
14/14 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos meidänkin perheeltä lahjoittajalle. Poika 15 v sai uuden Samsungin älypuhelimen ja tyttö 17 v 50€ lahjakortin BikBokiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä