Kuka täällä oikeasti ovat?
Hei kaikille! Ole hyvä ja kerro, minkäikäinen olet ja mitä teet työksesi tai mitä harrastat; jos haluat, voisit vielä laittaa asuinalue. Kiitos!
Kommentit (40)
vapaa kassa :)) kirjoitti:
Olen 40v. sinkku nainen pk-seudulta. Toimin palveluammatissa, vuorotyössä.
Harrastuksiini kuuluu kuviokellunta, naurujooga ja korkokenkäkukkamekkosuohiihto.
Tarkoitit siis että sun ainoa harrastus on roikkua täällä AV-palstalla ja välillä Facebookissa.
Minä ja koirani ovat täällä ja sivupersoonani vieressä tuolla.
Lehtimyyjä Porvoosta. Vien sielusi, varkain sen teen. Ikä on vain numeroita siinä vaiheessa kun 60 on lähempänä kuin 50. Haleja sulle. Kestotilauksena
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin varusteltu (20cm) mies ja lähinnä jutustelen tuolla Seksi-osastolla.
Tervemenoa sinne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En ole hyvä enkä kerro.
Same difference.
Vierailija kirjoitti:
vapaa kassa :)) kirjoitti:
Olen 40v. sinkku nainen pk-seudulta. Toimin palveluammatissa, vuorotyössä.
Harrastuksiini kuuluu kuviokellunta, naurujooga ja korkokenkäkukkamekkosuohiihto.
Tarkoitit siis että sun ainoa harrastus on roikkua täällä AV-palstalla ja välillä Facebookissa.
Ei. Olet puoliksi väärässä. Haluatko ostaa vokaalin? Jäsenkortilla saat bonusta.
Täälä on heikko suomen kieli kirjoittaa osata, mutta täälä syntynyt. Yhdys sana ei opettaa koulu opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Missä mollaan?
mol.fi
Lähdin juuri pois. Olen 48-vuotias viihdekäyttäjä Espoon Leppävaarasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja opettele ennen vastaustasi suomen kielen oikeaoppinen kirjoitus!
*suomenkielen
Matti Koskinen 12.11.1941 Helsingistä, eläkkeellä. Rahaa tyynyn alla 600 000 euroa. Osoite Pasilanraitio 11.
mun nimi on maimai tai ovat aoikeesti may oon nyt esposa teen ripset ja hieronnat, 28v, harrastan sormetus ja mullon kanava
hakusses on frendei
Jarmo, 35 ekaleläinen, olin panostaja
nyt vaan haaveissa panomies
african prince ja leskimies, sotilas, kova ja kalju, 44, postailen joten haluuks mun dddk pikin ekana sit laita forxxxii tulee
24v nainen äippälomalla. Lähinnä luen keskusteluja, harvoin vastailen itse ja vielä harvemmin itse kirjoitan avauksia.
Viinilasin äärellä viihtyvä 56-v. lisensiaatti.
Missä mollaan?