Mies panee joka ilta
Olemme olleet 11 vuotta yhdessä, lapsiluku on täynnä ja minulla on kierukka. Mitä järkeä on enää harrastaa seksiä joka ilta? Ja miten sen voisi sanoa miehelle ilman että loukkaantuisi?
Kommentit (21)
Miks siinä pitäis olla jotain järkeä? Jos panettaa niin panettaa.
Sano ihan suoraan vaan. On sitä joskus panettanut minuakin mutta miestä ei ole kiinnostanut. Ei ollut mitään vaikeuksia miehellä ilmaista asiaa. Jos ei kiinnosta niin ei ole pakko.
Miten niin vaan mies, eikös sitä tehdä yhdessä?
Meillä asia on ihan päinvastoin.
Vaihdetaanko?
Panomies on eri mies, onko sulla?
Käske miestä käyttämään kumia. Voi naida sua sitten niin usein kuin huvittaa, eikä tule raskauksia.
Kohta se panee joka ilta naapurin vaimoa.
Onpa miehelläsi kovat panohimot. Voisi kyllä tulla panemaan muakin, saan omalta mieheltäni aivan liian vähän.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:07"]
Kohta se panee joka ilta naapurin vaimoa.
[/quote]
Niin tai mua :)
Miehesi osoittaa edelleen himoitsevan sinua kaikkien niiden vuosien jälkeen. Ei luulisi olevan paha asia jotkut eivät vai osaa olla tyytyväisiä mihinkään.
Val vali vali...
Kylläkai mäki nussisin mielellään joka ilta ja usein on viikkoja että nussinki, vituttaa vaan ku aina pitää vetää akalta jalat levälleen ennenku tajuaa antaa...
Miksi et kerro miehelle mitä haluat? Eli vähemmän seksiä?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:11"]
Onpa miehelläsi kovat panohimot. Voisi kyllä tulla panemaan muakin, saan omalta mieheltäni aivan liian vähän.
[/quote]
Minä voisin jakaa vuorot nii että vaikka joka toinen ilta kävisin siellä :) Pääsis vaimo vähemällä.
Tuntuuko se sinusta pahalta vai miks et voi/halua panna oman miehen kaa. Minusta sinun pitäisi kunnioittaa hänen halujaan. Olette kuitenki jo pitkään olleet yhdessä. Eikä kukaan varmaa mieti vaa lasten hankkimista sängyssä ollessaan :D opi nauttimaa ajasta miehesi kanssa.
Voihan sitä seksiä harrastaa muutenkin kuin lapsentekomielessä