Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko BB:n osanottajat tavallisia ikaryhmansa edustajia? Ovatko kaikki 20-30 vuotiaat nykyaan tuollaisia riehuvia, viinallepersoja lapsia?

Vierailija
05.09.2006 |

Kiroilevatko tavalliset ihmiset tosiaan noin paljon? Olenko mä se kummajainen, kun en moista oikein ymmärrä? Ehdottaisipa joku, että kirosanoista vähennettäisiin ruokarahaa tai saisi muun rangaistuksen. Kamalan roisia puhetta naisiltakin. Ei muuten esim. Amerikassa onnistu moinen kielenkäyttö.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siis samaan ikäluokkaan ja en todellakaan ole tuollainen. Ehkä olen vain osannut valita kaverini hyvin, koska en tuollaista örveltämistä ja pelleilyä ymmärrä.

Vierailija
2/3 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilua tapahtuu myös minun kaveripiirissäni (ei kyllä ihan tuossa määrin). Mutta alkoholia osataan nauttia kohtuudella ja jutut ja käyttäytyminen eivät ole noin lapsellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin juttu oli se kun yhtenä päivänä näiden BB-ihmisten keskustellessa heidän juhlimisistaan, että pitäis vähän ehkä rajoittaa niin eräs heistä tokaisi, että " ei kuitenkaan sellasta pari lasia viiniä jäykistelyä. Se olis vähän LAPSELLISTA" . Siis ihan oikeasti. Minä kun luulin että tuo nykyinen meininki on lapsellista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi