Miksi niin monilla naisilla täällä kova tarve jatkuvasti halventaa ja puhua niin rumasti kuin vain keksii, miehistä?
En vaan tajua, onko näillä naisilla jokin alemmuuskopleksi?
Kommentit (39)
Naisilla on noussut itsenäisyys päähän.
Katkeria jos ovat tulleet jätetyiksi tai haksahtaneet jännämiehiin
Koska se nyt vaan on totuus että nysäminikatkarapuminipeniksellä ei tee mitään.
Siis miten naiset halventaa? Ai kun kutsuu setämieheksi vai?
Itse olen enemmän todistanut päinvastaista. Mutta onhan se vain niin, että vastakkaisen sukupuolen vihaajia löytyy molemmasta sukupuolesta.
Vuosituhansien kaltoinkohtelu on yhteisessä muistissa. Sen purkamiseen menee satoja vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen enemmän todistanut päinvastaista. Mutta onhan se vain niin, että vastakkaisen sukupuolen vihaajia löytyy molemmasta sukupuolesta.
Todellisuudessa varmaan aniharva oikeasti vihaa vastakkaista sukupuolta. Naisvihaajaksi leimautumiseen riittää yleensä se, että on vain eri mieltä asiasta kuin joku nainen.
Näkökulmakysymys. Yleisesti ottaen parisuhteissa voi olla paljon erilaisia ongelmia: kohtaamattomuutta, laiminlyöntejä, taloudellista hyväksikäyttöä, vapauksia, joita otetaan itselle mutta ei sallita toiselle. Tätä tapahtuu puolin ja toisin, ja siitä kuuluukin saada puhua.
Sitten on nämä yleisemmän tason keskustelut, joissa itse olen tunnistanut paljon naisiin kohdistuvaa ylenkatsetta ja vihaa.
Yl-trolleja, jotka saarnaavat kaikkien naisten olevan rahan perässä vaikkei omaa kokemusta olisikaan, isiä, jotka haaveilevat perheidensä jättämisestä, konservatiiveja, jotka toivovat naisten keskittyvän kodinhoitoon, koska se on ”luonnollista” , niitä joiden mielestä häirintä on aina kohteen itse aiheuttamaa.
Samalle sivulle ei ole helppo päästä.
Lisään edelliseen: täällä usein esiintyvät haukkumasanat, kuten ”pienimunaisuus” ovat halpoja, rumia, mielikuvituksettomia eivätkä saa mitään hyvää aikaan keskustelussa. Toivoisin, että niiden käyttö loppuisi.
Keskusteltavat asiat taas ovat joskus itsessään inhottavia, eikä sille mahda oikein mitään. Se johtuu todellisuudesta.
Pienimunaiseksi haukkuminen tulee sataa prosenttia lähestyvällä todennäköisyydellä miehen törkeään tai ilkeään viestiin vastaukseksi. Pysähtykää miehet oikeasti joskus katsomaan omaa viestintäänne ulkopuolisen silmin.
Ei ole.
Vastaan palstamiesten halveksiviin kommentteihin naisista ja esitän oman mielipiteeni palstamiehistä.
Ei, te ette ole keskimääräistä komeampia tai muita miehiä älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä kapinahenkeä auktoriteettia kohtaan.
mies53v
Tässä yksi syy miksi. Tällaiset kommentit saavat alkukantaisen raivon valtaan ja tekee mieli potkia tuollainen paska mieheksi täysin tohjoksi. Kyllä, provoilu triggeröi.
Se on feminististä itsepuolustusta patriarkaattia vastaan. Etuoikeutetut riistetään etuoikeuksistaan ja todellinen tasa-arvo tulee käytäntöön, kun sorretut voimaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo kehopositiivisuus? Koskee vain syömishäiriöisiä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Tässä yksi syy miksi. Tällaiset kommentit saavat alkukantaisen raivon valtaan ja tekee mieli potkia tuollainen paska mieheksi täysin tohjoksi. Kyllä, provoilu triggeröi.
Mikäs apina sä olet, kun noin pienestä alkaisit väkivaltaiseksi?
Tuo mies53 käyttää niin paljon aikaansa naisten halventamiseen, että ihan syystä ansaitsisi turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Nainen, tiedä paikkasi. Tuollaisissa kommenteissa tulee juuri esiin heikkoitsetunto ja kademieli vahvempaa luontokappaletta kohtaan. Jaksamisia sinulle..
mies53v
Jos ikinä elävässä elämässä satut vastaan, niin tiedät missä piikkikärkisen saappaani paikka on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vastaan palstamiesten halveksiviin kommentteihin naisista ja esitän oman mielipiteeni palstamiehistä.
Ei, te ette ole keskimääräistä komeampia tai muita miehiä älykkäämpiä.
Mistä sinä kenenkään palstailijan ulkomuodon tiedät? Infantiili väite, joka vie uskottavuuden esittäjältään.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan ei ole peniksessä vaan sen omistajassa. Ei taida olla ihan tuulesta temmattu väite että sieltä pienet miehet ovat usein melkoisia mlkkuja. Huom, usein, ei aina. Poikkeus vahvistaa säännön.
On muuten oksettavaa keskustelua, kaikilta. Oikein malliesimerkki. Jos aloittaja näkee vain ketjun naisten sikailun ja pitää miesten trollausta asiallisena, niin silmät on ainakin puoliksi kiinni.
Vakiotrollit heittelevät täällä vakiojuttujaan mm miesten ylemmyydestä ja väkivallasta jota naisiin pitäisi kohdistaa, jotka toistuvat keskustelusta toiseen ja herättävät täällä usein raivoa.
MT-ongelmat varmaan yleisin syy