Yh-iskän unelma
Miehiset himot katossa, aika ja jaksaminen kortilla. Suurimpana toiveena päästä vielä kerran naimaan niinkuin joskus aikoinaan. Siis sellaista kunnon emätinyhdyntää, kovaa litinää ja lätinää. Voihkintaa alta ja päältä. Sen jälkeen päästä nukkumaan naisen peittelemänä, nukkua aamusta iltaan ilman keskeytyksiä. Aamulla kunnon aamupala, pusu poskelle, mukavaa ulkoilua ja suihkun kautta uuteen kiihkoon. Saisi laskea siemenet syvälle sykkivään pilluun ja sotkusta välittämättä antaa valua sperman lakanoille. Ai että!
Tätä kun saisi jatkaa muutaman vuorokauden niin johan olisi taas akut ladattu ja pussit tyhjätty - iskä valmiina yh-arjen uusiin haasteisiin.
Kommentit (13)
Olen elänyt tuollaista unelmaa koko ikäni. Pitänyt yhdestä naisesta huolta, jotta saisin elää unelmaani ilman katkoja tai taukoja. Paranee vielä vanhetessaan.
Aika samoja unelmia on yh-äiskälläkin.
Ja saisi nukkua yönsä Miehen vieressä ja herätä rakastavana & rakastettuna uuteen päivään.
Mielellään joka päivä.
Tiedätkö, vastaavat YH naiset ovat palstalla kaikki horatsuja, lahnoja, ämpäreitä ja ties mitä.Miltäs tuntuu, tuntuuko miltään?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, vastaavat YH naiset ovat palstalla kaikki horatsuja, lahnoja, ämpäreitä ja ties mitä.Miltäs tuntuu, tuntuuko miltään?
jos niin sanot 🤦🏻♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos niin sanot 🤦🏻♂️
Miehet niin sanoo, toistinpa vaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole.
Minusta täällä tosi moni mies kirjoittaa myös todella kauniisti naisista.
Tuollainen muu kannattaa jättää omaan arvoonsa. Se riittää kun itse tietää mitä on tai ei ole. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole.
Tuollainen muu kannattaa jättää omaan arvoonsa. Se riittää kun itse tietää mitä on tai ei ole. 😊
Olet kyllä oikeassa, mutta vaiketa lukea noita karmeita haukkumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole.
Osaat hyvin hyppiä tosipitkillä loiklla noiden kommenttien yli. Mene olympialaisiin!!
Saispa tuollaisen panon. Alkoi pillussa sykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos niin sanot 🤦🏻♂️
Miehet niin sanoo, toistinpa vaan.
No missä? Ei tässä ketjussa ole ollut puhe tuollaisista. En ymmärrä mikä sinun ongelma on kun et osaa puhua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä kutsutaan kohtaanto-ongelmaksi. Oispa joskus aikaa ja mahdollisuuksia löytää tuollainen pillu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kutsutaan kohtaanto-ongelmaksi. Oispa joskus aikaa ja mahdollisuuksia löytää tuollainen pillu. Ap
Kyllä sekin aika tulee.
Itsekin odotan että lapseni kasvaa, menee kouluun, on edes hetken jossain harrastuksessa tai kaverin luona.
Ei sillä etten rakastaisi häntä ja tätä aikaa, mutta kun on oikeasti yksin ja suruvaihe siitä asiasta vähitellen mennyt niin kaikki omat tarpeet ja tekemiset (ja halut) on vaan laitettava odottamaan.
Ymmärrän kyllä tunteesi.
Näin päiväuniaikaan ennättää sentään lukea seksiaiheesta, ettei ihan unohdu mitä se oli. 😁
T: Aiemmin kirjoittanut yh-äiskä.
Hyvä unelma, hae oikea nainen jonka kanssa toteuttaa se. Itse en ole täysin yh mutta iskä kuitenkin. Nykyisen naisystävän kanssa on juuri tuollaista ja se on ihan huikeaa. Tavataan usein ja aina pannaan paljon ja nukutaan lähekkäin. Pääasia että molemmat tykkää ja on täysillä mukana.