Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka haluaa pitää sekä vaimon että ”toisen naisen” - minä tällaista ihmistä pohjimmiltaan vaivaa?

Vierailija
16.10.2021 |

Ja miksi naiset antavat tuon kaiken tapahtua?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vain käytännössä on sitä nykyajan suosittua polygamiaa mitä hesari ja naistenlehdet hehkuttaa.

Nykyajan? Miten huonosti ihmiset oikein tuntee historiaa?

Vierailija
22/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä kulttuureissa asuvat saman katon alla, mies ja useampi hänen vaimojaan.

Siinä sitten aina eri makuuhuoneussa tapahtuu ja muut vaimot omissa huoneissaan kuulevat ähinän ja örinän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ehkä vaivaa se, että ovat kuin pieniä lapsia, jotka haluavat monta asiaa, kun pitäisi valita yksi ja sitten kiukuttelevat takaisin, kun selitetään, että valitse. 

Vierailija
24/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
25/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaimon kanssa lapset ja yhteinen koti, erotessaan mulle jää mahdollisuus vuokrakolmioon ja lapset silloin tällöin. Miks mä vaimoni jättäisin sen takia että mulla on naisia myös suhteemme ulkopuolella, joista vaimo ei tiedä? Ehkä olen myös se onnekas jonka vaimo ei lähde vaikka jäisin vieraistani kiinni.

Vierailija
26/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää. Toteuttakaa halujanne, koska se on se tie onnellisuuteen.

Vierailija
27/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tekee paskamaisia asioita ihan vain siksi koska TE naiset mahdollistatte sen! Ja tässä puhun ihan siitä miten teitä ja muita naisia kohdellaan. Sallitte sen käytöksen, mahdollistatte ja tuette sitä toimintaa, olemalla hiljaa epäkohdista annatte hiljaisen hyväksynnän. Tottakai jokainen tekee mitä huvittaa jos sen ympärillä olevat ihmiset sallii ihan mitä vain!

Vierailija
28/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tekee paskamaisia asioita ihan vain siksi koska TE naiset mahdollistatte sen! Ja tässä puhun ihan siitä miten teitä ja muita naisia kohdellaan. Sallitte sen käytöksen, mahdollistatte ja tuette sitä toimintaa, olemalla hiljaa epäkohdista annatte hiljaisen hyväksynnän. Tottakai jokainen tekee mitä huvittaa jos sen ympärillä olevat ihmiset sallii ihan mitä vain!

Niin joo kyllä, enkös mä vähän tuota vihjaillut alkuun.

Ap

Vierailija
29/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole toinen nainen. Seuraan tällaista tilannetta sivusta. Kyllä vaimo tietää. Ja toinen nainen tietää. Kaikki tietää. Silti mies saa jatkaa sikailua ilman, että kukaan laittaa hänelle rajoja.

Ap

Niin se on sikailua si-nun mielestä. Itse asian osaiset on sinut tilanteen kanssa?

Meillä kaikilla on oikeus seksuaaliseen vapauteen ja siksi meidän seksi on ulkoistettu. Minä en seksiä halua. Pitäisikö meidän erota yhden osa-alueen takia, kun kaikki muu on kunnossa?

No ei ole kunnossa. Uskottelette itsellenne. Kyllä se ihmisiin vaikuttaa kun tietoisesti kumppani on toisen kanssa, niin paatunutta ei olekaan. Tai miten paljon se vaikuttaa kun kotona ei saa seksiä. Niistä ei vaan puhuta ääneen.

Ja mistä sen tietää kuinka paljon se toinen haikailee toisen naisen perään. Tai on ylipäätään kyllästynyt toisen naamaan. Tai kumpikin.

On eri asia olla eroamatta, syystä tai toisesta, kuin kuvitella, että kaikki muut asiat ovat kunnossa paitsi seksi.

Vierailija
30/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaimon kanssa lapset ja yhteinen koti, erotessaan mulle jää mahdollisuus vuokrakolmioon ja lapset silloin tällöin. Miks mä vaimoni jättäisin sen takia että mulla on naisia myös suhteemme ulkopuolella, joista vaimo ei tiedä? Ehkä olen myös se onnekas jonka vaimo ei lähde vaikka jäisin vieraistani kiinni.

Niin, ehkä se tieto tai oletus, että vaimo ei lähde silti on monelle miehelle syy olla muidenkin kanssa.

Olen miettinyt kuinka paljon ne miehet, jotka pelkäävät vaimon jättävän jos mies pettää, ovat pettämättä. Vai pettävätkö silti ja ottavat riskin.

Vai ajattelevatko, että katsotaan sitten mitä tapahtuu jos joutuu kiinni. Toisille miehille kiinnijääminen on pahempi juttu kuin toisille.

Kiinnostaisi tietää mitä miehet miettivät tai miettivätkö mitään kun menevät kotiin toisen naisen luota. Miltä se tuntuu vai tuntuuko miltään?

Vierailija
31/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nainen lopettaa sen ”mahdollistamisen”, päästäänkin taas ihmettelemään, miksi nainen hoitaa suurimman osan avioerojen vireillepanoista ja kuinka taas viaton mies on pistetty pihalle ja taas ydinperhe rikottu.

Vierailija
32/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole toinen nainen. Seuraan tällaista tilannetta sivusta. Kyllä vaimo tietää. Ja toinen nainen tietää. Kaikki tietää. Silti mies saa jatkaa sikailua ilman, että kukaan laittaa hänelle rajoja.

Ap

Niiltä naisilta puuttuu omanarvontunto. Siksi he suostuvat kynnysmaton rooliin.

Vierailija
33/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niiltä naisilta puuttuu omanarvontunto. Siksi he suostuvat kynnysmaton rooliin.

Tämä. Minuus ja oma tahto viety jo lapsena, niin siitä on sitten kusipäisen miehen hyvä jatkaa.

Vierailija
34/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaksi on aina yhtä parempi. Hillopäivät jne. Ja jaksaa paremmin sängyssä, vaihtelu virkistää. Yksiavioisuus on joku raamatullinen jäänne, joka ei ihmiselle oikein sovi.

Vierailija
35/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea olla yks sarvinen tamma aitauksessa.

Vierailija
36/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan reilua kertoa sille vaimo kullallekin, että olette vapaassa suhteessa ihan siltä varalta, ettei vaimo sitä vielä tiennyt eikä ole osannut siinä tapauksessa hakea itselleen suhteesta koituvia kaikkia ihania etuuksia. Täytyyhän sitä kaikkien saada hyödyntää eikös vain? Jotenka nyt vain kotona kertomaan, missä mennään niin vaimokin pääsee kokeilemaan uusia "ulottuvuuksia".

Vierailija
37/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset jaksatte aina ihmetellä jotain pettämisiä? Luuletteko te ihan oikeasti, että ihmiselle riittää puolisoksi koko loppuelämäksi yksi ainut ihminen jos ihmisellä on normaali libido?

Vierailija
38/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista settiä laittaa noin tarkka nimi, ammatti ja kaupunki. Huh huh, ihan sama mitä on tehnyt mutta tuo kommentti on todella ala-arvoinen.

Vierailija
39/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka täällä paljastit jonkun nimen ja ammatin, voit joutua syytteeseen kunnianloukkauksesta tai perättömän tiedon levityksestä. Vaikuttaa katkeran naisen toimilta. Ja mustasukkaisuudelta.

Parantaako miehen paljastaminen tilannettasi? Tuskin. Kannattaakin siis heittää tämän miehen suhteen haaveet sikseen ja keskittyä laittamaan uutta matoa koukkuun.

Mä en tunne koko miestä, enkä paikkakuntaakaan yhtään, mutta olen ollut toisena naisena. Liitto on tällöin useimmiten tullut tiensä päähän ja mies on jo menetetty.

Vierailija
40/97 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti se on narsismi mikä näitä miehiä vaivaa. Heillä ei ole omaa tuntoa, eivät koe loukkaavansa vaimojaan ja ovat yhteiskunnan normien yläpuolella. Oikeutettuja asioihin, joihin muut ihmiset eivät ole.

Jos vaimo tietää, ihmettelen miten kestää. Eikö pelkää edes tauteja? Naurunalaiseksi joutumista? Vai onko ajatuksissa kasvattaa lapset ydinperheessä ja lähteä sen jälkeen?

Mitä toinen nainen saa? Tyhjiä lupauksia ja seksiä silloin kun ukkomiehelle sattuu sopimaan. Ei mitään omaa, pelkkää varastettua. Ei tule parisuhdetta vaikka luvataan. Tyhmyyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä