Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehelle ei kelpaa mikään nimi.

Vierailija
15.12.2014 |

Olen lukenut suomalaisen ja ruotsinkielisen kalenterin nimet läpi. Mies ei tykännyt yhdestäkään nimestä. Eikä mistään, mitä olen ehdottanut. Kaikki nimet on joko liian mummunimiä, liian tylsiä, ei tarpeeksi ytimekkäitä, liian tavallisia tai kummallisia , tms. Itse mies ei ehdota mitään. Mikä vauvalle nimeksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano miehelle, että sillä no viikko aikaa keksiä vauvalle nimi ja jos hän ei keksi, niin sinä keksit.

Vierailija
2/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita anopin nimi. Jos se kelpaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei itse ehdota mitään niin valitset ite jonkun ja sillä selvä.

Vierailija
4/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että pakkohan se lapsi on jotenkin nimetä, joten jos miehellä ei ole ehdotuksia niin sitten vaan valitaan nyt joku vaan. Jos mies ei osallistu rakentavasti, niin sitten päätät sinä. 

Vierailija
5/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas idiootin kuuloinen mies huh huh..

Vierailija
6/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:47"]Laita anopin nimi. Jos se kelpaa? :D
[/quote]

Mulle kelpaisi, on myös äitini toinen nimi. Mutta miehelle ei kelpaa, koska on myös tätinsä nimi ja vihaa tätiään.

Vierailija
7/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:47"]Jos mies ei itse ehdota mitään niin valitset ite jonkun ja sillä selvä.
[/quote]

Näin mun varmaan täytyy tehdä. Ja kuunnella loppuikäni valitusta.

Vierailija
8/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:47"]Sanot sille, että pakkohan se lapsi on jotenkin nimetä, joten jos miehellä ei ole ehdotuksia niin sitten vaan valitaan nyt joku vaan. Jos mies ei osallistu rakentavasti, niin sitten päätät sinä. 
[/quote]

Joo, ei auttane muu. Kun ei kelpaa esimerkiksi Ester, joka on molempien meidän isoäitien nimi ollut. Eikä Sofia, tulee kuulemma mieleen Sofi Oksanen vaan. Eikä mikään ihan perusnimi, kuten Maija. Eikä yhtään mikään. Huoh.

Vierailija
9/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:47"]Sanot sille, että pakkohan se lapsi on jotenkin nimetä, joten jos miehellä ei ole ehdotuksia niin sitten vaan valitaan nyt joku vaan. Jos mies ei osallistu rakentavasti, niin sitten päätät sinä. 
[/quote]

Joo, ei auttane muu. Kun ei kelpaa esimerkiksi Ester, joka on molempien meidän isoäitien nimi ollut. Eikä Sofia, tulee kuulemma mieleen Sofi Oksanen vaan. Eikä mikään ihan perusnimi, kuten Maija. Eikä yhtään mikään. Huoh.
[/quote]

No Maija onkin ihan karmea nimi.
Komppaan edellisiä, viikko aikaa sanoa oma ehdotus ja jos ei keksi niin sinä päätät.

Vierailija
10/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin niin, että etunimen eka kirjain oli tiedossa. Joten tulostin netistä listan nimiä. Siihen sai molemmat merkitä 15 "ehkä" nimeä ja vetää yli "ei missään nimessä"

Tämän jälkeen jätin vain ne "ehkä"-nimet paikalleen, minkä jälkeen suunnilleen arvottiin, mikä tuli nimeksi. Olen tyytyväinen. Lisäksi laitoin toisiksi nimiksi juurikin ne, mitä olin suunnitellut etunimeksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän