Miksi ns tavisnainen ei kiinnosta miehiä?
Olen normaalipainoinen nainen, työssäkäyvä ja ammattikorkeakouluopiskelija. Meikkaan, mutta ei löydy ripsienpidennyksiä, silareita jne. Miehelle ei ole vaatimuksena kuin se että on fiksu ja mukava.
Silti miehet kiinnostuvat vain meikatuista silarit-ripsienpidennykset-naisista. Ei ole naisillakaan seuranhaku helppoa.
Kommentit (14)
Mielummin amis kuin joku korkeesti koulutettu elitisti, joka katsoo meitä amiksi alaspäin.
Haluan naisen, joka KUNNIOITTAA ja näkee minut TASA-ARVOISENA.
Millaisia aloitteita ja millaisille miehille olet tehnyt?
Suuntaa huomiosi miehiin, jotka eivät lankea tekoripsi-/-tissiansaan.
Niille tulee yllätyksenä se seuraavan aamun efekti, muttei ne siitä mitään opi.
Et kai ole aloitekyvytön ja perässävedettävä nahjus?
Kyllä se pariutuminen omasta viriiliydestäkin on kiinni sukupuoleen katsomatta. Jos vaan kyhjöttää eikä ole sosiaalinen niin on vaikeampaa löytää kumppani.
Tuossahan se vastaus tulikin, normaalipainoinen.
Kyllä me miehet tiedetään mitä se tarkoittaa.
Ei siitä ole aikaakaan kun pidin puhuttelun reilu parikymppiselle pojalleni miten muista puhutaan, kun hän sanoi minulle rumasti H&aM kassasta, jolla oli ankkahuulet.
Että miehen ei tarvitse olla kuin fiksu ja mukava. Ap:stä pitäisi kiinnostua koska on nainen ja meikkaa?
Odottele rauhassa, kyllä se prinssi vielä tulee kotoa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se vastaus tulikin, normaalipainoinen.
Kyllä me miehet tiedetään mitä se tarkoittaa.
Aloittajalle tiedoksi, että ylipaino on uusi normaalipaino.
Mua kiinnostais kyllä, sua tuskin. Eli tasoissa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pariutuminen omasta viriiliydestäkin on kiinni sukupuoleen katsomatta. Jos vaan kyhjöttää eikä ole sosiaalinen niin on vaikeampaa löytää kumppani.
Naiset ne vaan edelleen istuu tornissaan ja odottaa prinssiä valkoisella ratsullaan palvomaan toisena päivätyönään.
Korkeasaari on turn off. Varsinkin joku tradenomi- tai restonomilinja. Haluan akateemisen naisen.