Miehesi sanoo että näytät tältä, mitä tapahtuu?
Tein avauksen aiheesta sanalla mitä käytettiin, mutta se poistettiin ylläpidon toimesta. Kokeillaan uudestaan, mutta kiertoilmauksin. Miehesi siis sanoo että näytät norsun v*****a. Eli siis se ruma sana sukupuolielimestä. Mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään? Jatkokysymys on, että jos ihminen on todella ruma, niin voiko jossain tilanteessa olla kuitenkin sinällään asiallista sanoa hänestä noin?
Kommentit (44)
Ihan sama oletko ruma vai kaunis. Toi miehes käytös on vallankäyttöä. Rakkaalle ihmiselle ei puhuta noin. Mies on selkeästi vain tyytynyt sinuun ja kostaa sen piikittelemällä sinua. Todellesuudessa hänellä ei olisi ketään, ei perhettä, eikä lapsia jos et olisi häntä huolinut. Vaikka kuinka olisi taloudellisia sidoksia moinen suhde käy terveyden päälle. Paremoi tehdä vaikeita ratkaisuja. Pyydä miestäsi muuttamaan pois. Tai tilaa avioeropaperit kotiin.
Miehesi on sisältä ruma ja se on pahempaa.
Lusikat menis jakoon. Ja mä kävisin terapeutin kanssa läpi miks ylipäänsä olisin sekaantunu noin huonoon mieheen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:13"]
Miksi olet tälläisen miehen kanssa? Eihän hän kunnioita sinua.
[/quote]
Tekisi mieli lähteä, mutta rehellisesti sanottuna siihen ei ole nyt varaa. Asuntolaina, lapset, työ ja tiukka rahatilanne pitävät yhdessä.
Ap
[/quote]Siks se varmaan sanookin.Tietää et voi laukoo suustaan mitä vaan ja siinä pysyt.Onpa paska äijä.Voisitko tehdä jotain rahatilanteellesi et voisit erota?
Luultavasti käyttäyisin niin, että kun kerran erota ei voi konkreettisesti, eroaisin "henkisesti." Eli samassa taloudessa asuttaisiin, lapset hoidettaisiin, laskut maksettaisiin, mutta meidän yhteinen elämä loppuisi ja mies myös huomaisi sen. Eli ei fyysistä hellyyttä, seksiä ei enää rakastelun muodossa, vain jos itse haluaisin panna ja tekisin sen aina selväksi (=haluan häneltä vain panon en rakastelua, mikä loukkaisi häntä), en suunnitteli yhteistä muuten kuin lasten takia, etääntyisin hänestä niin ettei mikään satuttaisi minua hänen sanomisensa tai tekemisensä - niin että hän tajuaisi sen. eli kulissiliitto ja niin että mies todellakin tajuaisi sen. todella loukkavaa, mutta ansaitsisi tuossa tapauksessa sen.
Mieheni ei koskaan sanoisi noin, eikä sinunkaan miehesi saisi sanoa noin rumasti. Sinun miehesi ei tunnu kielenkäytöstä päätellen arvostavan sinua yhtään, miksi olet hänen kanssaan? Noin ilkeää miestä ei kenenkään pidä sietää, arvosta itseäsi ja jätä hänet.
Vetelisin pitkin korvia ja laittaisin sohvalle nukkumaan. Loppuu ne möläytykset, toimii varmasti puolin ja toisin.
Oletkohan ap vähän tossun alla? Etkä niin vähääkään. Itsetuntosi on selvästi ihan nollassa eikä tuollaisia laukova mies paranna asiaa. Minä en suostuisi jäämään tuohon suhteeseen maan rakoon poljettavaksi. Ällöttävä mies sinulla, sisäisesti norsunv:n näköinen.
Siis minkälainen ääliö sanoo kenestäkään noin?!! Älkää ihmiset lisääntykö tuollaisten kanssa. Kuolkoon sukupuutton.
Vaikeaa on kuvitella tilanne, jossa olisi konsensus, että tuo olisi ihan kivasti sanottu. Jos mieheni sanoisi minulle noin, olisi varmaan pian ex, koska läheltä liippaa eroaminen nytkin - niin monta kertaa on raskaasti tyrinyt.
No meilläpäin tuo on sanonta kun joku näyttää kiukkuiselta. Älä ylireagoi.
Miehesi vaikuttaa narsistilta, ja hän sairastuttaa myös läheisensä. Pyri pois. Tee suunnitelma, miten etenet askel kerraallaan itseäsi suojellen ja niin, ettei mies pääse kuin koira veräjästä. Kerro miehen äiille tai muulle läheiselle ja omiulle ystävillesi, mitä on tapahtunut. Miehesi voi olla myös fyysisesti väkivaltainen, koska on jo henkisesti.
Meilläpäin tuo sanonta tarkoittaa aina sitä että toinen näyttää pahantuuliselta. En siis olisi pahoillani jos mieheni noin sanoisi. Varmaan on joskus sanonutkin.
Osallistuin tähän keskusteluun, vaikka uskon aloituksen olevan provo.
Mieheni ei ikinä sanoisi noin enkä sanoisi minäkään kenestäkään. Jos joku sanoo näin toisesta se kertoo vain haukkujan omista ongelmista.
Meillä menisi lusikat jakoon samantien. Olen jo lapsuudessani joutunut kuulemaan niin paljon haukkumista äitini taholta, etten aio kuunnella sitä enää.
Jos mieheni hukkuisi minua noin, lentäisi hän samantien pihalle.
En edes ymmärrä aikuisia ihmisiä, joiden pitää alentua haukkumaan. Se on keskenkasvuisten hommaa.
Aikuisen pitäisi osata puhua asioista ilman haukkumista.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:52"]
Ap, varmistitko tarkoittiko miehesi pysyviä ulkonäköpiirteitäsi vai sittenkin senhetkistä ilmettäsi? Sellainen sanontahan on, että jollain on naama norsunv_lla, jos joku on oikein myrtsinä.
[/quote]
Kyllä hän ulkonäköäni tarkoitti. Olen puhunut tästä tapauksesta hänen kanssaan, eikä hän ole missään vaiheessa sanonut että kyse olisi ollut "vain" ilmeestä. Olen kuullut häneltä ulkonäöstäni vain negatiivista palautetta. On hän myös pahoitellut sitä, että sanoi noin rumasti. Ei se silti helpota, tuntuu tosi pahalta kun kasvoja on vähän vaikea vaihtaa. Tilanne on lähinnä se, että minua tässä nyt "totuus sattuu".
Ap