Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen taas saanut pummattua isovanhemmilta kaikki kallliit lahjat lapsille

Vierailija
15.12.2014 |

Ipadin, Iphonen, isot lego-paketit, lumilaudan. Ei mene itsellä paljon rahaa jouluun. Ei ole käärinliinoissa taskua. Mihin ne ikäihmiset rahaa säästäisi. Tykkäävät kun saavat hemmotella lapsenlapsia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi provo

Vierailija
2/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun et keräyksistä sentään kalastellut

Vierailija
4/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pummia kun meidän suvussa isovanhemmat, minä myös, ostavat mielellään kalleimmat lahjat.

Vierailija
5/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa isovanhemmat eivät osta mitään, ihan periaatteesta. Joidenkin ihmisten käärinliinoissa on ilmeisesti taskut. Noh ei se meitä haittaa, on varaa itse kustantaa kaikki tarvittava ja ylimääräinenkin.

Vierailija
6/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pumminut vaan päinvastoin muistutellut että millaisia lahjavuoria mukuloilla on ollut aiempina vuosina ja ehdottanut, että tänä vuonna ostaisivat vähemmän, mutta nyt kun anoppi taannoin käydessään selosti, että mitä he ovat hankkineet ("Ettette osta samaa"), niin hiukset nousi pystyyn.

On isoja legopaketteja, puhelimia, kauko-ohjattava robotti, pet shop-talo, playstation4, laskettelulauta, läppäri ja lahjakortti autokouluun teini-ikäiselle jne.jne.jne.

Onhan se sinänsä kiva, kun tahtovat lapsenlapsiaan (biologisia ja minun lapsiani ekasta liitosta , kaikkia yhtä lailla) hemmotella,  mutta tuollainen ylenpalttisuus on mielestäni liikaa eikä lapsillekaan hyvästä. Siinä vääristyy maailmankuva, jos saa kaiken mitä keksii haluta jo ennen kuin ehtii edes kunnolla haluamaan...

Toisaalta paljon viime vuoden lahjoista esim. vuoden vanha PS3 lähtivät nyt Hyväntahdonkeräykseen. Vuosien varrella viisastuneena olen säästänyt pakkaukset styrokseineen kaikkineen. Sain "uudne näköisen" paketin ja siihen kun lisäsin yhden uuden pelin "omista rahoistani", niin eiköhän joku mukula jossakin ilahdu. Muitakin vastaavia lähti. Toivottavasti en loukkaa ketään antamalla "käytettyä" (Yritän kyllä terästää tai päivittää joka lahjan jollain pienellä uuslisällä.)

Vierailija
7/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:39"]

[/quote] Miksi mollaat meitä, jotka mielellämme osallistumme keräyksiin?

Miksi et soisi meille antamisen iloa?

Vierailija
8/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käärinliinoissani on isot taskut.

Vierailija
9/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:39"]

[/quote] Miksi mollaat meitä, jotka mielellämme osallistumme keräyksiin?

Miksi et soisi meille antamisen iloa?
[/quote]

Hä? Sulla on nyt lauseet sekaisin. Ottavana osapuolena varmasti iloa. Mutta en tajua mitä mollaamista sillä on kun olen iloinen, että ei keräyksistä kalastellut puhelimia ja sinä oletkin nyt surullinen kun olisit halunnut ostaa iPhonen ap:n lapsille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi