Päiväkodin työntekijät ettehän käy baareissa?
Nyt kun rokotettuja ei enää testata niin päiväkotien työntekijät voivat tartuttaa koronan lapsiin. Käytättehän aina maskia, vaikka olisitte rokotettuja? Kaupassa auna maski, eikä mitään baarikäyntejä. Seurataanko tätä työnantajan taholta mitenkään? Yksi bilettäjä tartuttaa koronan tehokkaasti muihin.
Kommentit (51)
Eikä opet, kaupan tädit tai sairaahoitajatkaan. Lääkäreistä puhumattakaan. Käykää vaan töissä maski päällä ja tilatkaa ostokset kotiin. Suojelkaa meitä muita ja jäädyttäkää oma elämänne. Kiitos!
Lol, sillä paskalla palkalla ei selvitä ilman nollausta.
Testataanko työntekijöitä kotitesteillä? Kuka kantaa vastuun, jos lapsi saa koronan päiväkodin työntekijältä? Mielestäni pitäisi vaatia jokaiselta viikottainen koronatesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikä opet, kaupan tädit tai sairaahoitajatkaan. Lääkäreistä puhumattakaan. Käykää vaan töissä maski päällä ja tilatkaa ostokset kotiin. Suojelkaa meitä muita ja jäädyttäkää oma elämänne. Kiitos!
Ahahahaa. Teillä ei ole valtaa vapaa-aikaani.
Mä nyt vaan oon niin fiksu etten juokse baareissa. Ryyppään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Opeilla ei ole kosketusetäisyyttä oppilaiden kanssa, päiväkodissa kosketaan lapsiin, nodtetaan syliin ja pyyhitään peppu. Lääkärithän tuntevat kyllä vastuunsa ja käyttävät aina FFP-maskia, se on varma.
Valvooko työnantaja sinun vapaa-aikaasi?
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt vaan oon niin fiksu etten juokse baareissa. Ryyppään kotona.
Näin juuri, olet vastuullinen kunnollinen kansalainen. Pisteet sinulle!
Ap
Minä olen päiväkodin täti ja sain tartunnan ryhmäni lapselta. Kuka korvaa? Sinäkö?
Sanoisin, että onpa väsynyt aloitus. Sanoisin, jos en tietäisi, että tuollaisia vanhempia oikeasti on. Hoitajien ja opettajien pitäisi näyttää esimerkkiä ja kieltäytyä kaikesta, vaikka itse ei siihen pysty.
Piupaut sellaisille koronahömpötyksille viimeinkin.
Enään ei hoitajien tarvihe jäädä "kipeänä" kotiin makaamaan, töihin vaan pikku räkänokkia niistelemään. Loppuu se työn välttely.
Terv. päiväkotin panppu
Sulle ei kuulu pätkääkään mitä vapaa- ajalla tarhan tätit tekee.
Kaikkien muiden pitäisi pysyä kotona, että MINÄ voisin elää normaalisti. Vain ne muutamat ihmiset, joiden palveluja tarvitsen kävisivät testeissä usein, etteivät vaan pääsisi tartuttamaan MINUA.
Ja sitten itse lasten kanssa syyslomaa viettämään jonnekin kivaan koronalinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Valvooko työnantaja sinun vapaa-aikaasi?
Onko vastuunkanto sinulle terminä edes tuttu asia? Tottakai silloin jäädään etätöihin, jos ollaan käyty yöelämässä. Jos tartuttaisin muut työkaverit niin potkuthan siitä seuraisi seuraavissa yt-neuvotteluissa. Kuka haluaa tehdä töitä tartuttajan kanssa, ei kukaan.
Ap
Ainoa tarhantäti jonka mä tunnen on kova ottamaan kuppia ja käymään baareissa ja festareilla. Hyvä tyyppi 👍
Mä kierrän useammassa päiväkodissa päivittäin enkä pidä maskia enää töissä, enkä ole vapaa-ajalla pitänyt koko aikana kuin lentokoneessa ja lääkärissä. Käyn baarissa, ulkomailla, teatterissa ym.
Minä voin levittää koronaa, totta. Sinä voit rokottamalla suojata itsesi vakavalta koronalta joten voit hengitellä ihan rauhassa nyt vain.
Ja laajennetaan sama niihin lasten vanhempiin