Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteen jälkeen ruokahaluni on ollut katoamaan päin. Muita?

Vierailija
16.10.2021 |

Toinen rokote, joka kyllä tehosi minuun ainakin sillä tavalla, että kuume nousi jne.
Sen takia ajatrelen, että tämä ruokahaluttomuuskin saattaa johtua rokotteesta. Otin sen pari viikkoa sitten.

Normaalisti olen todella nälkäinen henkilö. Ruokahaluni ei ole varmaan koskaan kadonnut. Rakastan ruokaa ja voisin elää pelkästään hyvän ruoan takia. Yritän kuitenkin rajoittaa syömistäni arjessani koska on taipumusta lihomiseen kovin herkästi. Sinällään tämä on kai ihan positiivinenkin juttu minulle ainakin.

Ruoka ei vain maistu. Kun ajattelen syömistä niin nälkä kyllä on mutta ruoan ajattelu saa etoamaan. Plääh..ei vaan jaksa syödä.
Eilen söin puolikkaan salaattiannoksen, illalla saunaan, pari olutta ja viiniä. Yleensä alkoholi triggeröi ruokahaluni ja sitten syön mitä vain.
Eilen päätin, että menen suoraan nukkumaan, ei jaksa eikä huvita tehdä mitään syömistä.

Tänään vain kahvia juonut. Pitäis kauppaan lähteä ja teen ruokaa kun on mieskin kotona. Muuten en varmaan tekisi tänäänkään.

Onko muilla vaikuttanut ruokahaluun?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut turvotusta tai tuleeko pissaa ihan normaalisti?

Tai onko esim. vatsa- tai kylki-/selkäkipuja?

Vierailija
22/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut käsi johon pistokset puutuneena nyt 5vk ja saikulla ollut sen aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kyseessä on rokotus josta kukaan ei tiedä miten se vaikuttaa ihmiseen pitkällä tähtäimellä. Rokotteen kehittäjät on täysin turvassa syytteiltä ja korvausmaksujen ulkopuolella. Mahdolliset korvaukset tulevaisuudessa maksaa valtio = eli veronmaksajat. Vaatii rohkeutta ottaa tuo rokote mielestäni tai vähintään tyhmänrohkeutta.

Vierailija
24/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeellinen piikki niin hyvinkin mahdollista. Oikeastaan kaikenlaiset vaivat on mahdollisia vielä tässä vaiheessa.

En tiedä olenko ainoa, mutta verenpaineeni nousee aina, kun joku käyttää koronarokotteesta ilmaisua "kokeellinen piikki" tai "myrkkypiikki". Varmaan rokotteen tuoma sivuvaikutus tämäkin.

Vierailija
25/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen rokotteen jälkeen laihdut missin mittoihin.

Vierailija
26/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut käsi johon pistokset puutuneena nyt 5vk ja saikulla ollut sen aikaa

Kuinka nopeasti sulla puutui ja onko yhäkin puutuneena? Minulla käsi alkoi pistellä, kuumottaa ja aristaa 4 vkoa rokotuksen jälkeen. Hihan pitäminen käden ihon päällä aristi. Se meni ohi 2 viikossa onneksi. Välittömästi rokotuksen jälkeen käsi oli myös kipeä, mutta se meni päivässä ohi.

Vierailija
27/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi rokotetta saatu eikä mitään sivuvaikutuksia. ruokakin maistuu entiseen malliin ja kohta taas on hankittava uudet housut jotta persukset mahtuis pöksyihin

Vierailija
28/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta ruokahaluun. Suunnaton vtttutus kun annoin periksi ja hain rokotteet. Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi.

Vierailija
29/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa tippui varpaat, naapuri muuttui vihreäksi.

Ja mulla on jatkuva aivosumu ja vaikea ruokahaluttomuus, johtuu siitä, että mua on rokotteilla geenimuunneltu. Ja mikä pahinta, naapuri salakuuntelee puheluitani ja raportoi Supolle. Ystävätär kaljuuntui. Meidän kissa rupes puhumaan kiinaa, joku murre. Kamalaa, ettei tämmöstä rokotehaittoja kirjata Fimeaan

Vierailija
30/38 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalaukku tähystetty ja siisti oli kuin sika pienenä. Ruoka ei silti maistu, nälkää en tunne ja ajoittain jopa pahoinvoiva olo. Ihmisen aivoissa hypotalamuksen vieressä on pahoinvointia ja ruokahalua säätelevä keskus. Lienee mahdollista, että rokote aiheuttaa joillain harvoilla ihmisillä muutoksia sen toimintaan.

Olisi kyllä kiva jo tuntea nälkää ja syödä kunnolla ja nauttia. Rokotteesta nyt 2 kk, ehkä tämä vielä menee ohi

-10

Vierailija
31/38 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin rokotteesta. Kirjoittelen täältä pilven päältä.

Vierailija
32/38 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/38 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkki siitä että rokote toimii.

Vierailija
34/38 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kokenut tuollaista ja hän on sepittänyt myös kaikki muut anekdootit tähän keskusteluun.

Vierailija
35/38 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmoittaa Fimeaan, he saavat sieltä tiedon lääkkeen sekä lievistä, että vakavista haitoista. Niitä ihan oikeasti tarvitaan. Ei ole mikään vitsi tai vastustus tai herja tai mikään vaan ihan fakta.

Vierailija
36/38 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös, ei ruokahalua. Yritä puuroja tai smoothieita hetken, jospa se siitä.

Vierailija
37/38 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Lopultakin toimiva laihdutusmenetelmä! Rokotteen keksijät ansaitsisi Nobelin.

Vierailija
38/38 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tein Fimeaan haittavaikutusilmoituksen. 3kk elin lähinnä muroilla, proteiinijuomilla, smoothiella ja väkisin syödyillä leikkeleillä. Rokotteesta nyt 3,5kk ja ruokahalu on lähes ennallaan nyt. Edelleen kuitenkin nälän tunne ei ole yhtä vahva kuin ennen rokotteita. Nyt pystyy kuitenkin syömään normaalisti.

-10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi