NO SISTUM
Viime postaus: "Mua jännittää niin paljon, etten pysty postaamaan mitään. Koska huomenna aamulla tapahtuu jotain, mitä olen odottanut ihan hirveästi. En halua jinxata mitään, joten tulen sitten heti kotiin päästyäni kirjoittamaan tänne aamun tapahtumista ja illaksi yritän saada vihdoin valmiiksi postauksen meidän laivareissusta! Pitäkää peukkuja!"
No niin av-mammat... Arvauksia kehiin, mitä uutisia on luvassa huomenna!;)
Kommentit (9)
Arvauksia peliin! Ja lukekaa otsikko oikealta vasemmalle jos ette ymmärtäneet kenestä on kyse...;)
Itselleni tuli myös mieleen että olisiko kolmas lapsi tulossa...? Aika hiljaista on nimittäin ollut blogissa niin ehkä raskaus voisi olla syynä! -ap
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:09"]
Itselleni tuli myös mieleen että olisiko kolmas lapsi tulossa...? Aika hiljaista on nimittäin ollut blogissa niin ehkä raskaus voisi olla syynä! -ap
[/quote]
Voisihan sekin teoriassa olla, mutta jotenkin en usko kun varmaan ovat vieläkin väsyneitä Nompun vuoksi. Eikös ne puhunut ettei kolmatta tulekkaan? Toki mieli voi muuttua, mutta jotenkin luulen, että tää on joku "tosi siisti" yhteistyöjuttu, ei nompistakaan etukäteen taidettu hehkuttaa, joten en usko että seuraavastakaan lapsesta
Luulisi nyt että kyseessä myös on jokin TODELLA suuri yhteistyöjuttu, kun kerran on pitänyt tehdä oma postaus siitä, ettei pysty tekemään postausta kun jännittää niin paljon...:D
Ne saa auton tai jotain :'D Okei, ei nyt oikeesti mutta joku iso juttu se kyllä varmaan on
Tai ehkä se vaihtaa johonkin toiseen paikkaan bloggaamaan...?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:33"]
Tai ehkä se vaihtaa johonkin toiseen paikkaan bloggaamaan...?
[/quote]
Mietin tuota kanssam voisi olla... Mutta eihän se ole tuolla uudella sivustolla ollut kauhean kauaa? Kai niilläkin joku vuoden määräaika tjs on työsopimuksissa?
Mikäköhän tämä juttu on?