Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysloman alun vietto mennyt teinillä vähän överiksi. Hän nukkuu vessanlattialla tyttöystävänsä kanssa. Apua

Vierailija
16.10.2021 |

Tulin töistä reilu 2 tuntia sitten ja huomasin että poikani (ysiluokkalainen) nukkuu tyttöystävänsä kanssa meidän suhteellisen pienen vessan lattialla. Aluksi odottelin että heräisivät, mutta nyt kun aikaa on kulunut niin alkaa ahdistaa kauheasti. En tiedä mitä ovat tehneet, mutta wc on sen verran pieni etten usko että vain huvin vuoksi siellä nukkuvat, mutten kyllä keksi mitään järkevää syytä miksi siellä olisivat. En tiedä uskallanko herättää heitä tai siis pelkään että he ja ainakin tämä tyttö saattaa ehkä traumatisoitua, jos minä herättäisin hänet tälläisestä tilasta. Kokeneemmat auttakaa!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti tarkistat elintoiminnot. Laitat kylkiasentoon.

Liika-annos huumeita ei leikinasia.

Ai alan heitä molempia koskettelemaan. Ja heistä molemmat eivät kunnolla edes kylkiasentoon siihen mahdu

Ap

Vierailija
42/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengittääkö?

No en nyt voi oikein tietää alkamatta koskettelemaan heitä, mutten nää syytä miksi eivät hengittäisi

Ap

Ei ole todellista! Et edes tiedä hemgittääkö ne? Nehän voi olla vaikka kuolleita ja sä kirjoittelet tänne, että tyttö voi saada traumoja. Tai jos ne on ottaneet yliannostuksen jotain huumetta ja kuolevat kohta, ellet soita 112. Mene nyt helvetti herättämään ne!

No eivät varmasti ole ottaneet huumeita!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
44/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Kuka vanhempi on niin idiootti, että jos lapsensa löytyy vessan lattialta nukkumasta, ei menisi herättämään ja kyselisi, että mikäs tässä on meneillään? Ei kukaan, paitsi ap. Siksipä arvelen tämän trolliksi. Tai sitten ap on harvinaisen tyhmä. 

Vierailija
45/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroin tytön ajat ja kylvetin kiviajan.

Ap

Vierailija
46/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieroin tytön ajat ja kylvetin kiviajan.

Ap

Ei ole oikea ap

Ap

Vierailija
47/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti tarkistat elintoiminnot. Laitat kylkiasentoon.

Liika-annos huumeita ei leikinasia.

Ai alan heitä molempia koskettelemaan. Ja heistä molemmat eivät kunnolla edes kylkiasentoon siihen mahdu

Ap

Miksi sä ylipäätään kerroit tänne tuosta kun et aio tehdä mitään ja tiedät että huumeita ei ole varmasti otettu? Mitä sä halusit tällä aloituksella?

Vierailija
48/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Kuka vanhempi on niin idiootti, että jos lapsensa löytyy vessan lattialta nukkumasta, ei menisi herättämään ja kyselisi, että mikäs tässä on meneillään? Ei kukaan, paitsi ap. Siksipä arvelen tämän trolliksi. Tai sitten ap on harvinaisen tyhmä. 

Ai minäkö tässä olen se tyhmä muka

Ap

Vierailija
49/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä.

Vierailija
50/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä.

Jaa että näin. Itse olen hieman eri mieltä

Ap

Vierailija
51/51 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, jos tämä tarina on tosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi