Henkioppaani antaa neuvoja ja ohjeita
Välitän henkioppaani neuvoja ja ohjeita tarvitseville tunnin ajan.
Kommentit (51)
Onko henkioppaallasi minulle neuvoa? Miten eteenpäin?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:16"]Onko minulle viestiä? Miten perheeni käy?
[/quote]
Rauhoita mielesi ja rentoudu. Älä vaivaa mieltäsi asioilla, joille et voi itse mitään. Paranna tilannetta niiltä osin, miltä voit ja nauti pienistäkin onnen hetkistä.
Miten minä selviän tästä? Voinko saada itseni taas terveeksi? Paranenko?
Kommunikoinko oikeasti intuitiivisesti suojelusenkelieni kanssa? Onko heitä tosiaan kolme? Olenko henkisesti oikealla polulla?
Minulle neuvoja parisuhteestani nuorempaan mieheen?
Ei taida henkiopas tietää paljoakaan....saman kuin jokainen itsekin korkeintaan? Mutta jokainen jolla huono elämäntilanne, niin alkakaa pitää huolta itsestänne niin asiat ratkeaa ihan varmasti! T:M
Miten minä saisin itseäni niskasta kiinni, suorittaa opiskeluni kunnolla sekä sosialoistua?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:12"]Välitän henkioppaani neuvoja ja ohjeita tarvitseville tunnin ajan.
[/quote]Mitä neuvoja minulle. Minulla on vaikeata välillä. Tarvitsisin todella apua.
Kannattaako meidän muuttaa ulkomaille vai ei?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:17"]minulle neuvoja.. millon vauva? T.m
[/quote]
Onko vauvaan varaa? Oletko valmis henkisesti? Jos vastaat itse myöntävästi, vauva voi tulla. Rentoudu ja älä stressaa. Anna vauvan tulla, älä pakota sitä tulemaan.
Milloin meidän kannattaa yrittää lasta ja jos yritämme luomuna, miten käy? Henkioppaasi varmasti tietää mitä tarkoitan.
Elämäntilanteemme. .. miten tässä käy, miten tästä eteenpäin?
Jaahas, että semmoinen henkiopas. Mäkin osaisin antaa vastaavia neuvoja.
Pyydän! Auta minua! Onko lapseni normaali?