Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan laillisesti 130 000 € mahdollisimman nopeasti?

Vierailija
16.10.2021 |

Olen laskenut, että se riittäisi nykyisen työn lopettamiseen ja asunnon vaihtoon. Jatkaisin osa-aikaisesti työssä, josta oikeasti pidän. Nykyinen työ on ajanut masennuksen ja itsetuhon partaalle, enkä tiedä kauanko enää jaksan.

Ideoita, miten hankkisin tuon summan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelisijoittamalla.

Vierailija
22/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäminen, sijoittaminen ja finanssialalla toimiminen ovat parhaat vinkit vaurastumiseen.

Mutta ensisijassa suosittelisin kyllä alanvaihtoa sellaiseen työhön jonka koet mielekkääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiluja. Mun mies pelaa ammatikseen ravipejä ja pitkäävetoa. Viikko sitten teki Ruotsin raveilla 90 000 euron tilin ja sitä edeltävällä viikolla keräsi kaks kertaa reilut 30 000 euroa. Sillähän se tulee äkkiä.

Jos moinen summa on teille vain pikkuhiluja, voisitteko harkita lahjoittavanne sen minulle? Tulisi todelliseen tarpeeseen.

Ap

Vierailija
24/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku juttu mistä saat tonnin tai enemmän viikossa niin sulla on jo parissa vuodessa summa kasassa

Vierailija
25/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiluja. Mun mies pelaa ammatikseen ravipejä ja pitkäävetoa. Viikko sitten teki Ruotsin raveilla 90 000 euron tilin ja sitä edeltävällä viikolla keräsi kaks kertaa reilut 30 000 euroa. Sillähän se tulee äkkiä.

Jos moinen summa on teille vain pikkuhiluja, voisitteko harkita lahjoittavanne sen minulle? Tulisi todelliseen tarpeeseen.

Ap

Ap:n kommentti kertoo selkeästi miksi on kusessa ja myös sen miksi tulee siellä pysymäänkin.

Vierailija
26/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap:n kommentti kertoo selkeästi miksi on kusessa ja myös sen miksi tulee siellä pysymäänkin.

Millä tavalla olen kusessa? Teen kahta työtä, luottotiedot kunnossa, koti ja perhe löytyy. Haluaisin vain vaihtaa työhön, joka ei tappaisi minua vähän sisältä joka päivä, ja parempaan kotiin, koska nykyinen on liian pieni. Kommenttisi perusteella voisi ajatella, että olen narkkari kaupungin vuokramurjussa sadan tonnin velat niskassa kerjäämässä rahaa muilta.

Ap

Vierailija
27/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat tililtä miljoonan ja haaskaat 870 000.

Vierailija
28/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä annanko minä osan juuri saamastani perinnöstä , tilille tupsahti 280 899 €.

Säästän kysymisen vaivan, en anna.

Vierailija
29/29 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä tavalla olen kusessa? Teen kahta työtä, luottotiedot kunnossa, koti ja perhe löytyy. Haluaisin vain vaihtaa työhön, joka ei tappaisi minua vähän sisältä joka päivä, ja parempaan kotiin, koska nykyinen on liian pieni. Kommenttisi perusteella voisi ajatella, että olen narkkari kaupungin vuokramurjussa sadan tonnin velat niskassa kerjäämässä rahaa muilta.

Ap

No sen ainakin aloitukseesi kertoo, että olet tyhmä ja vietät aikasi täällä. Miten ehdit hoitaa perheen ja kaksi työtä?

Ai niin, míelikuvitusjututhan onkin helppo hoitaa.

😂