Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen kerta kun menen ketjuravintolaan syömään "hyvin"

Vierailija
14.12.2014 |

Miksi ketjut pilaavat ravintolansa surkealla ketjuruualla? Valmisruokaa aseteltuna lautaselle kauniisti :( Kotona teen parempaa. Vaihtoehto ketjuravintoloillekin olisi oikeat kokit ja kunnolliset raaka-aineet. Mutta todellakin, omalta osaltani ketjut oli nyt tässä. 150 euron ruokailulta (2 henkeä) sopii mielestäni odottaa enemmän kuin pakasteesta mikron kautta tuotuja ruokia, pussikastiketta ja maustesekoituksella pilattua lihaa. Seuraavalla kerralla vien rahat toivon mukaan oikeaan ravintolaan, jossa on oikeat kokit ja oikeaa ruokaa. Toivottavasti sellaisia vielä on olemassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:25"]Olisipa minullakin varaa syödä sadallaviidelläkympillä. Ai niin, syönhän minä, KUUKAUDEN.
[/quote]

Olen pahoillani. Ei tämä meillekään mitään arkea ole.Meillä oli hääpäivä ja minä sain veronpalautusta aika paljon. ap

Vierailija
22/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:35"]

Mitä oikein söitte, jos saitte kulumaan 75 euroa/hlö ketjuravintolassa yhdellä kertaa? Kerro menu. 

[/quote]

Pullo viiniä ja jotkut alkudrinkit ravintolahinnoilla, niin ei tarvi kummoisestikaan syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:04"]

En tiedä onko, tuntuu että monissa on taso laskenut. Jos on joku hyvä, siellä se yksi annos maksaa sen 150 euroa ja sillä ei lähde nälkä. 

[/quote]

Ei tuu kyllä mieleen kuin joku Koben härkä, joka maksaisi 150 euroa annos... Kyllä tuolla jonkun kokonaisen menun kahdelle saa, ihan tasokkaassakin paikassa.

[/quote]

No pientä liioittelua...tuossa on mukana alku- ja pääruuat ja viinit. Mutta on noita kalliita menuja, seitsemän ruokalajia ja sen jälkeen on lähdettävä kebabit hakemaan, kun nälkä jäi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan