No onnistuuko passin lataaminen puhelimelle
Olen nyt pari kertaa yrittänyt huvikseni vaikka tuskin edes tarvitsen missään.
No ei onnistu.
Kommentit (27)
Monikohan on viime yönä kännipäissään kiroillut kännykkänsä kanssa.
Terveysasemat ruuhkautuu kun vanhukset vyöryy hakemaan paperiversioita.
Kirjauduin omakantaan ja vaikka pitkään selasin sivuja läpi en löytänyt koronapassia. Missä se siellä on?
Pitäisi tänään ehkä mennä viihteelle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Voit myös mennä Kantaan tietokoneella, siellä ainakin mulla aukesi se todistus, ja sitten tallentaa tiedoston sieltä esim pilveen ja sieltä puhelimeen sujuvasti. Meni itsellä koko operaatioon n. 1,5 minuuttia.
No miten teet sen pelkällä puhelimella
Vierailija kirjoitti:
Kirjauduin omakantaan ja vaikka pitkään selasin sivuja läpi en löytänyt koronapassia. Missä se siellä on?
Pitäisi tänään ehkä mennä viihteelle.
Kohta koronatodistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Voit myös mennä Kantaan tietokoneella, siellä ainakin mulla aukesi se todistus, ja sitten tallentaa tiedoston sieltä esim pilveen ja sieltä puhelimeen sujuvasti. Meni itsellä koko operaatioon n. 1,5 minuuttia.
No miten teet sen pelkällä puhelimella
Puhelin on tietokone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tänään ehkä mennä viihteelle.Kohta koronatodistus.
Koronatodistus kyllä löytyi. Mutta ei sitä koronapassia, missä se on?
Ei kannata edes yrittää, liian vaikeaa ja hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja.. Ei ole erikseen mitään 'passia'. Se koronatodistus, missä on se qr-koodi, on se passi. Meneekö rautalangalla vai haenko ratakiskon, mistä väännä sulle?
Jos multa nyt jossain kysyttäisiin jotain helvatan passia niin läväytän kännykän sen naamaan ja sanon ettei onnistu.
Ihan älytöntä hömppää koko passi.
Kohta on tietomurtoja, kun ihmiset sohlaa tunnusten kanssa.
Jos ei onnistu lataaminen, ottakaa screenshot siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se passi tarvitsee anoa erikseen, pelkällä todistuksella ei tee mitään. Passi anotaan terv keskuksesta, varaa aika siihen.
Luulin, että poliisilaitokselta.. Turhaan nyt varasin sit ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole kanta,Tietoinen valinta. Kaikilla ei älypuhelin,tietoinen valinta. Kaikki ei ole pankki tunuksia: Sekin tietoinen valinta. kaikki eivät ole F.B/ Insta. Sekin tietoinen valinta. Mutta AINA SAA TERVEYSKESKUS ILMAISEKSI SEN ROKOTETODISTUS MONISTEENA. Kuin lääkäri käytinsä tiedot,tai terveydenhoitajan käynnit,laba: monisteena. Vaatii vain meno sinne terveysasemalle,otat jonotusnumero ja odotat vuoroa tiskille.Palvelu pelaa aivan varmasti ihan kasvotusten ja ilmaisiki. Kaikki todella ei halua dikimailma halitsee elämää!
Enpä ole edes tarkastanut onko rokotetietoni merkitty. Ei mitään mielenkiintoa ole mennä maskittomiin ihmisjoukkoihin edelleenkään.