Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ratkaista tämä hiuspulma?

Vierailija
16.10.2021 |

Olen kokeillut jos jonkinlaisia kampauksia elämäni varrella. Ongelma on tämä: tykkäisin suht lyhyestä huolitellusta lookista, mutta ongelmana on, että öisin lyhyet hiukset menevät toiselta puolelta linttaan, toiselta pystyyn eli joka aamuinen kastelu ja kampauksen tekeminen on työlästä ja tympäisee jo kuukauden jälkeen totaalisesti.
Siksi olen antanut hiusten kasvaa ja ne ulottuvat nyt hartioille. En kuitenkaan koe, että tämä on oikea hiustyyli minulle, 55-vuotiaalle sporttiselle naiselle. Hiukset ovat tiellä töissä ja niin ne ovat melkein aina ponnarilla. Jotenkin tosi tylsä kampaus.
Miten ihmeessä löytäisin sopivan kampauksen itselleni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ei käy, pitkä ei käy. Huh. Selaile vaikka pinterestiä löytyisikö sieltä sopiva malli.

Vierailija
2/3 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se muuten auttanut mitään, että olisit suihkepullolla suihkuttanut sitä pörröisempää ja ylös noussutta puolta? Tuolloin ei tarvitse kastella koko hiuksia vaan saa äkkiä asetettua ne pahimmat törhöt alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina vastaus kaikkiin hiuspulmiin on: Pese hiukset joka päivä aamuisin. Asioiden eteen joutuu näkemään joskus vähän vaivaa ja sitä paitsi kunnollinen pesu on toimivampi keino kuin joku epämääräinen kastelu ja kikkailu.