Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät hakeudu teeveydenhuollon piiriin?

Vierailija
16.10.2021 |

Miesten eliniänodote on naisia alhaisempi.

Miksi miehet eivät hakeudu terveydenhuollon piiriin vaivoistaan?
Esimerkiksi hampaat ovat kauheaa katsottomaa useammalla. Niillä on suora yhteys sydän- ja verisuonitauteihin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten eliniänodote on naista lyhyempi. Miehet käyvät sairaalassa syntymässä ja kuolemassa.

Miksi miehet haluavat tulla unohdetuksi naisia aiemmin tästä elämästä?

Koska heitä ei yhteiskunnassa arvosteta.

Vierailija
42/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako oma terveys? Oletko saanut läheiseltä henkilöltä terveyspalveluita, huolenpitoa tai lahjakortin tervetspalveluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti löytyi ”hyviä” syitä. Koska naiset käy. Ja koska on itsekästä että naiset elää pitkään. Ja koska sinne pääsee vaan naiset.

Teettekö te ihan itse päätöksiä omasta elämästänne ikinä, vai aina haluatte kuin lapset tehdä eri tavalla kuin naiset, vaikka siinä prosessissa henki menisi ja se olisi pohjattoman typerää?

Ei tehdä. Me olemme naisten oman jatkeita, joiden avulla naiset voivat tuntea olevansa suhteessa parempia ihmisiä. Sano yksinkin hyvä syyksi miksi pinnistelisin enenmän kun nainen on omilla valinnoillaan ja päätöksillään ryhtynyt minulle äidiksi? Koti on siisti, ruoka pöydässä, vaatteet puhtaita ja seksiä.

Joillain ihmisillä syitä olisi omanarvontunto ja sisäinen motivaatio olla oman itsensä herra ja aktiivinen toimija maailmassa. Mutta ei ne varmaan sulle ole hyviä syitä eikä siinä mitään. Menee se elämä kohdusta hautaan äidin nisälläkin, jos niin valitsee.

Tuo on sitä naisten minä olen rohkea itsenäinen vahva nainen hömppää. Mies on sitä miksi luonto on hänet määritellyt.

Onneksi sivistys näyttää tavoittavan nykymaailman nuoret miehetkin.

Keskityn työhön, harrastuksiin, kavereihin, jne. Enkä halua parisuhdetta, enkä lapsia.Elän itseäni varten ja keskityn itseäni kehittäviin asiohin.

M23

Mihon miehiä mielestäsi tarvitaan?

Vierailija
44/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri mies kävi hammasleikkauksessa ja palkanlaskija vertasi sitä siihen, että se on sama asia kun hän kävisi laittamassa silikonitissit ja sairauslomasta ei meinattu maksaa palkkaa.

Vierailija
45/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti löytyi ”hyviä” syitä. Koska naiset käy. Ja koska on itsekästä että naiset elää pitkään. Ja koska sinne pääsee vaan naiset.

Teettekö te ihan itse päätöksiä omasta elämästänne ikinä, vai aina haluatte kuin lapset tehdä eri tavalla kuin naiset, vaikka siinä prosessissa henki menisi ja se olisi pohjattoman typerää?

Ei tehdä. Me olemme naisten oman jatkeita, joiden avulla naiset voivat tuntea olevansa suhteessa parempia ihmisiä. Sano yksinkin hyvä syyksi miksi pinnistelisin enenmän kun nainen on omilla valinnoillaan ja päätöksillään ryhtynyt minulle äidiksi? Koti on siisti, ruoka pöydässä, vaatteet puhtaita ja seksiä.

Joillain ihmisillä syitä olisi omanarvontunto ja sisäinen motivaatio olla oman itsensä herra ja aktiivinen toimija maailmassa. Mutta ei ne varmaan sulle ole hyviä syitä eikä siinä mitään. Menee se elämä kohdusta hautaan äidin nisälläkin, jos niin valitsee.

Tuo on sitä naisten minä olen rohkea itsenäinen vahva nainen hömppää. Mies on sitä miksi luonto on hänet määritellyt.

Keskityn työhön, harrastuksiin, kavereihin, jne. Enkä halua parisuhdetta, enkä lapsia.Elän itseäni varten ja keskityn itseäni kehittäviin asiohin.

M23

Maksamaan veroja.

Vierailija
46/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Yhteiskunnan jäseneksi, joka omalta osaltaan hoitaa velvollisuutensa, esim elättämään edellinen sukupolvi.

M23

Vierailija
47/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Kiva! Ja muista hoidattaa hampaat ja muut vaivat, ihan itsesi takia.

Kiitos vaan mutta en tarvitse äitiä kertomaan miten pidän itsestäni huolta.

M23

Oikein hyvä. Mutta kun se palvelujen käyttö oli tässä ketjussa se keskustelun aihe, ei se mitä kaikkea muuta kivaa tekee elämässään. Niin ajattelin vain muistuttaa.

Vierailija
48/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät 🥴

Vierailija
49/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät 🥴

Kuka tuottaa tämän pelon?

Vierailija
50/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö miehet tunnista sairauden oireita?

Vierailija
51/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä terveydenhuollon piirissä ollaan työterveyden kautta.

Vierailija
52/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus hakea apua masennukseen, mutta sain vain vähättelyä ja lyttäystä.

Vierailija
53/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä terveydenhuollon piirissä ollaan työterveyden kautta.

Eli työterveys vähättelee miesten tuntemuksia?

Vierailija
54/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti naimattomat miehet ovat vaarassa.

Vierailija
55/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö miehet tunnista sairauden oireita?

Miehillä on korkea työmoraali, eikä he hakeudu hoitoon tuntemusten takia.

Vierailija
56/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen tantta ei osaa samaistua miehen ongelmiin ja tilanteeseen, puhuu ylimielisesti kuten moni muukin terveydenhuollon työntekijä. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
57/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
58/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen tantta ei osaa samaistua miehen ongelmiin ja tilanteeseen, puhuu ylimielisesti kuten moni muukin terveydenhuollon työntekijä. Pitäkööt tunkkinsa.

Sukupuolien tasa-arvo ei toteudu?

Vierailija
59/59 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up