Mä näin lapsena enkeleitä
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:43"]ja se oli pelottavaa
[/quote]
Kun olin lapsi näin unessa kuuman, kirkkaan auringon ja syvän laakson, joka oli täynnä korkeita hopeanvärisiä rakennuksia, pilven piirtäjiä. Seisoin reunalla ja aurinko tuntui kuumalta. Tuo näkymä oli minulle tuttu, eikä aiheuttanut paniikkia, päin vastoin.
Äitini ja isäni taistelivat koko 70- luvun. Suloinen tyttö heräsi öisin ja huusi että haluaa kotiin.
[/quote]
Voih. Ymmärsivätkö vanhempasi mistä oli kyse?
[/quote]
Miten olisivat voineet ymmärtää? Opin lukemaan 4 vuotiaana. Piirsin ja maalasin upeita teoksia. Isosiskolleni kerroin jo 5 vuotiaana, että sisälläni on poika, mutta älä kerro kenellekään.
Olen!
noin 5v tai 6v olin, 80 -luvulla. Olin menossa autoon tätini kyytiin. Hän oli hurjastelija ja en muista käytinkö turvavöitä.
Oli useampi enkeli siinä auton vieressä.
Nyt taidan ymmärtää että olivat suojelusenkeleitä.
Sanoin tädille, että tässä oli enkeleitä. Muistan kuinka olin iloinen kun hän uskoi minua! Eikä pistänyt näkemääni lapsellisten höpinöiden piikkiin.
Minulla on edelleenkin välillä etiäisiä tulevista tapahtumista. Mutta en ole toiste enkeleitä nähnyt.
Voin todistaa enkelin näkemisen tarkoituksen.
Kolme päivää sen jälkeen lähisukulaiseni kuoli.