Noh, mitäs ostitte/ostatte joululahjaksi lapsillenne ja puolisolle?
Tyttö 6 v., Lego Friends -talo ja voimistelupuku jumppaan
Poika 3 v., Lego Dublo -bussi ja leikkimoottorisaha
Mies: kompressiosukat
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:22"]
Tyttö 14-vee: Finnkinon leffalippuja 4 kpl, joulumarkkinoilta ostetut siililapaset, lupaus shoppailureissusta alen alettua
Tyttö 5-vee: Kanin loikka peli, magneettirakentelusarjaa
Tyttö 4-vee: piknik-lego, eläintenkasauspeli
[/quote]
Oi, toi on niin ihana ja kiva peli! Mä muistan, kun aikoinaan pojan kanssa sitä pelailin ja oli hauskaa. Oppi aika nopeasti, mutta jostain syystä myöhemmin nuoremmat serkut eivät. Ne pudotteli vaan niitä kaneja koloihin, eivätkä tajunneet et ei niin... Toivottavasti lapses tykkää myös ja älyää jujun. Mukavia pelihetkiä teille. :)
11v tyttö zoomer-robottikoira, schleic-hevosia ja ratsastaja, mini stereot, 2 heppakirjaa, karkkia ja vaatetta.
8v interaktiivinen koira, My Little Pony, 2 My Little Pony nukkea, mini stereot, karkkia ja vaatetta.
1v nukke, pomppueläin ja Fisher bricen bussi.
Miehelle ostin bokserit, paidan ja tuoksun, käyn vielä kahtomassa jos löytyä joku ranneketju tai korvikset.
Poika 4v saa Disney-elokuvan, lentsikat aiheisen askartelusalkun, erilaisia leimasimia ja eri värisiä mustetyynyjä, kengurupallon, kävelevän/temppuja tekevän koiran, mikroskooppi+tutkijaväline setin, kaksi kirjaa, poliisivaruste setin ja autoradan. Huomenna mies käy hakemassa haavin. Se oli pojan ehdoton toive :). Miehelle ostettu printti t-paitoja, boxereita ja yks lautapeli. Jotain käyn viel hakee......
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:53"] [quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:43"] Tyttö 6 v., Lego Friends -talo ja voimistelupuku jumppaan Poika 3 v., Lego Dublo -bussi ja leikkimoottorisaha Mies: kompressiosukat [/quote] onko tuossa kaikki? [/quote] Joo? Lapset saavat joululahjoja niin monesta osoitteesta, mun lisäksi isältään, molempien isovanhemmilta, kummeiltaan, minun sisaruksilta... Eikä muutenkaan se määrä vaan se laatu minusta. Miehelle "vaan" sukat, kun sovittiin, ettei vaihdeta tänä jouluna kalliita lahjoja kun helmikuussa lähdetään ulkomaille. Mulle on häneltä tulossa myös suht samanhintainen paketti. [/quote] Kappas, yh-horo kyseessä. Mitä lasten lahjoista, tärkeämpää saada käyttöönsä uusi kyrpä tasaisin väliajoin. Lasten olisi varmasti parempi lastenkodissa kuin katsoa äitinsä huoraamista. Toivottavasti et maksattanut noitakin vähiä miehelläsi.
[/quote]
Mun mieheni, joka saa ne sukat, on myös lasteni isä. Sikäli mikäli sillä nyt mitään väliä on minkään kannalta.
-AP
Tyttö 15 v: pyjama, reiät korviin +korvikset (mennään ottamaan, 22.12, tyttö ei tiedä sitä, on puhunut että haluaisi), nappikuulokkeet, rannekoru, kirja.
Mies: extrapitkä uusi peitto, siihen sopiva pussilakana, boxereita.
Öö, ostin kaikille yhden lahjan.. Mies, 7,6,4 v. lapset. Lapset saavat yhden toivelistaltaan (mielestäni ykköstoiveensa) ja mies kirjan. Annoin lasten listat myös molemmille isovanhemmille joten saanevat sieltäkin kaksi lahjaa listalta lisää. Lisäksi tulee muutama lahja kummeilta yms. lähitutuilta. Ei tulisi mieleenkään ostaa montaa lahjaa itse lapsille, kai nyt n.5 pakettia per muksu riittää???
12 v tyttö saa uudet salibandy maalivahin kamppeet, taulun, formula auto pienoismalleja, vaatteita, karting autoon uusia rakentelu osia, ja Sitte uudet karting varusteet jos ne ehtii tulla, piti lähettää ne takas Saksaan kun ne oli unohtanut puvusta kaksi sponsoria.
Tytölle Barbie Salainen ovi-dvd ja samaan teemaan liittyvä leikkisetti, Polly Pocket safariauto
Miehelle Dermosilin Challenger-tuoksu
Olette te töykeitä kyllä jotka ette miehellenne mitään osta
Tyttö 4v: leikkikitara, lundby nukkekoti sisustuksineen, askartelujuttuja, my little pony
Poika 1,5v: automatto, pikkuautoja, brio junarataa
Yhteiseksi muutama lautapeli ja muovieläimiä
Miehelle kirja.
Lahjoja tulee sukulaisilta lisäksi paljon!
Poika 3,5 v: Villahaalari ja villasukat, lautapeli, pari kirjaa. (Toivoi nimenomaan tietynlaista käsin neulottua villapukua ja saa sen)
Poika 1,5 v: Oma pyörillä kulkeva matkalaukku. (isoveljellä sellainen jo onkin)
Mieheen olen törsännyt eniten. Vaatteita hänelle, mm. vyö jossa käsin taottu solki.
Ostan vain tarpeeseen ja laadukasta. Isovanhemmat saavat sitten hankkia lelut sun muut turhuudet ;)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:09"]
Öö, ostin kaikille yhden lahjan.. Mies, 7,6,4 v. lapset. Lapset saavat yhden toivelistaltaan (mielestäni ykköstoiveensa) ja mies kirjan. Annoin lasten listat myös molemmille isovanhemmille joten saanevat sieltäkin kaksi lahjaa listalta lisää. Lisäksi tulee muutama lahja kummeilta yms. lähitutuilta. Ei tulisi mieleenkään ostaa montaa lahjaa itse lapsille, kai nyt n.5 pakettia per muksu riittää???
[/quote]
Me ostamme n. 5 pakettia/lapsi, sillä lahjoja eivät juurikaan muualta saa. Kateellinen olen teille, joilla suku ja kummit ja muut ostavat isot kasat lahjoja.
Poika 9kk ei ole vielä saamassa mitään, mutta ostan jonkun ääntä pitävän lelun.
Tyttö 4v: dvd, palapeli, legoja, taikahiekka ja muotit, kirja, Brio junarataan se vuoristorata, potkulauta.
Tyttö 5v: dvd, cd-soitin, legoja, palapeli, kirja, taikahiekka, potkulauta ja tytöille yhteiseksi Wii-peli.
Poika 8v: pelihahmoja, legoja, lautapeli, kirja, kauko-ohjattava, vulcano-lab, paita.
Miehelle kirja ja jotain vaatetta.
18v tyttärelle: lipun erääseen konserttiin ensi vuodelle + kirjan
18v pojalle: matkarahaa (lähtee tammikuussa reilaamaan) + leffalippupaketin
15v tytölle: uusi älypuhelin ja lahjakortti vaateliikkeeseen
13v pojalle: Harrastustavaroita ja liput lätkämatsiin isän kanssa, tämä lahja siis myös miehelle.
Miehelle ja itselleni olen varannut hemmottelulomaksi pidennetyn viikonloppumatkan kaupunkikohteeseen ;) <3
1v tyttö nukke, Fisher bricen bussi ja pomppueläin
8v liikkuva koira, My Little Ponyn, 2 My Little Pony nukkea, mini stereot, karkkia ja vaatetta
11v zoomer robottikoira, 2 heppakirjaa, ministereot, schleic-heppoja ja ratsastaja, karkkia ja vaatetta.
Miehelle bokserit, paita ja tuoksu. Käyn vielä kahtelemassa jostain löytyiskö ranneketju tai korvikset.
Miehelle ostin 5mm hopeasormuksen ja umbron tuulipukuhousut kun niitä on toivonut. :)
Lapsia ei vielä ole, tai on yksi masussa :>
Tyttö 6 v. saa hartaasti toivomansa kissapehmon, "mosaiikkipelin", tarinanopat ja tyhjän kirjan tarinoilleen, kirjoja ja vaatteita.
Poika 9 v. saa led-valaistun diabolon, otsalampun, Carcassonne-pelin, kirjoja ja vaatteita.
Kummeilta ja isovanhemmilta saavat ainakin pyjamat, pelejä ja Legoja.
Miehelle ostin toivomansa pipon ja ostan vielä hupparin.