Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aukeaako taivas kun vuosien yksinolon jälkeen joku koskettaa?

Vierailija
06.12.2014 |

Mahtaisi se tuntua oudolta että joku haluaa olla lähellä.

Vieläköhän sitä itsekään osaisi.. Tuleeko luonnostaan, kokemuksia kellään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parisuhteessa, mutta vuosien saatossa fyysinen läheisyys on hiipunut lähes olemattomiin. Jouduin kääntymään selkäkivun takia osteopaatin puoleen, joka kosketti kokonaisvaltaisesti. Voisi sanoa, että löysin itseni uudelleen ja ymmärsin fyysisen kosketuksen merkityksen. Tuntui, että löysin itseni uudelleen ja avasin elämässäni uuden oven.

Vierailija
2/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuosikausien taukoja läheisyydessä, ainakin sellaisessa joka olisi tärkeää. Kyllä se toisaalta luonnostaan tulee, alussa on vaan ollut jotenkin 'vaikeaa' päästää toinen lähelle, mutta sen jälkeen kun siihen taas tottuu ei ole mitään vaikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kömpelöä mutta äkkiä se onnistuu

Vierailija
4/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös elänyt vuosia suhteessa, jossa ei kosketeta kuin pelkästään seksin yhteydessä, ja käytännössä se on johtanut siihen, että seksikin on vähentynyt ja vähentynyt. Minä kaipaisin ihan vaan hellää kosketusta, selän hierontaa ja pään silitystä, mutta kun tarjolla on vain perseen puristelua, tissien kopelointia ja haarovälin kourimista, ja siitäkin on pakko maksaa antamalla, ei paljon kiinnosta.

Vuosi sitten kävin hierojalla, kun sain lahjakortin sitä varten eräältä ystävältäni, ja meinasin pyörtyä siihen. En kivun tai lihasjumien takia, vaan siksi että en edes muistanut miltä tuntuu kun joku koskettaa. Kotimatkalla itkin, kun tajusin mitä jään ilman, ja että niin se on loppuelämän. Vanha koira ei opi uusia temppuja, eikä varsinkaan vanheneva mies, joka ei edes näe mitään syytä koskettaa vaimoaan ellei kyseessä ole seksi.

Vierailija
5/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:01"]

Mä olen myös elänyt vuosia suhteessa, jossa ei kosketeta kuin pelkästään seksin yhteydessä, ja käytännössä se on johtanut siihen, että seksikin on vähentynyt ja vähentynyt. Minä kaipaisin ihan vaan hellää kosketusta, selän hierontaa ja pään silitystä, mutta kun tarjolla on vain perseen puristelua, tissien kopelointia ja haarovälin kourimista, ja siitäkin on pakko maksaa antamalla, ei paljon kiinnosta. Vuosi sitten kävin hierojalla, kun sain lahjakortin sitä varten eräältä ystävältäni, ja meinasin pyörtyä siihen. En kivun tai lihasjumien takia, vaan siksi että en edes muistanut miltä tuntuu kun joku koskettaa. Kotimatkalla itkin, kun tajusin mitä jään ilman, ja että niin se on loppuelämän. Vanha koira ei opi uusia temppuja, eikä varsinkaan vanheneva mies, joka ei edes näe mitään syytä koskettaa vaimoaan ellei kyseessä ole seksi.

[/quote]

Miksi et eroa? Ei tuo ole mitään kumppanuutta.

Vierailija
6/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lemmikkieläin. Joku suloinen ja pörröinen. 

Vierailija
7/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:01"]

Mä olen myös elänyt vuosia suhteessa, jossa ei kosketeta kuin pelkästään seksin yhteydessä, ja käytännössä se on johtanut siihen, että seksikin on vähentynyt ja vähentynyt. Minä kaipaisin ihan vaan hellää kosketusta, selän hierontaa ja pään silitystä, mutta kun tarjolla on vain perseen puristelua, tissien kopelointia ja haarovälin kourimista, ja siitäkin on pakko maksaa antamalla, ei paljon kiinnosta. Vuosi sitten kävin hierojalla, kun sain lahjakortin sitä varten eräältä ystävältäni, ja meinasin pyörtyä siihen. En kivun tai lihasjumien takia, vaan siksi että en edes muistanut miltä tuntuu kun joku koskettaa. Kotimatkalla itkin, kun tajusin mitä jään ilman, ja että niin se on loppuelämän. Vanha koira ei opi uusia temppuja, eikä varsinkaan vanheneva mies, joka ei edes näe mitään syytä koskettaa vaimoaan ellei kyseessä ole seksi.

[/quote]

Hienosti osastit kuvailla pyyteettömän kosketuksen kaipuun!

Mulla on myös tilanne hiukan samantyylinen ja se kyllä hiertää suhdetta. Olen miehelle puhunut ja itkenytkin, ei se ihan täysin tajua - mutta yrittää kuitenkin. Eilen leffaa katsoessa aina vartin välein kömpelösti silitti käsivartta kun tietää että kaipaan helliä kosketuksia.

Miten voi miesten ja naisten kosketuksen tarpeet olla niin erilaisia?

Vierailija
8/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, KUKA. Ja MITEN.

En ole mitenkään epätoivoisesti kosketuksen kaipuussa enkä hae aktiivisesti seuraa. Mutta jos joku ihana ihminen koskettaisi rakastavasti, sitten ehkä. Väärän ihmisen kosketus saisi vain vetäytymään pois. Enkä yhtään haluaisi halailla vieraitten kanssa. 

Vierailija
9/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin viikko sitten yhden yön ystäväni kainalossa. Tilanteeseen ei liittynyt seksiä. Tai en paljoa nukkunut. Siinä tajusin, miten isosta asiasta on kyse. Oli unohtunut kiireen alle. Tästä viisastuneena ryhdyn kumppanin hakuun.

Vierailija
10/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koskettaa pilluasi, sitten aukeaa.

Vierailija
11/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:01"]

[/quote]

Miksi et eroa? Ei tuo ole mitään kumppanuutta.
[/quote]

Ei olekaan, mutta tässä elämässä on muitakin asioita kuin minä ja minun tarpeeni, ja tällä hetkellä ne muut asiat ovat akuutimpia. Eroan, kunhan aika on kypsä siihen, mutta en silloinkaan aio etsiä uutta miestä. Sitten olen ihan vain suosiolla ja oikeasti yksin.

Vierailija
12/12 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:01"] Mä olen myös elänyt vuosia suhteessa, jossa ei kosketeta kuin pelkästään seksin yhteydessä, ja käytännössä se on johtanut siihen, että seksikin on vähentynyt ja vähentynyt. Minä kaipaisin ihan vaan hellää kosketusta, selän hierontaa ja pään silitystä, mutta kun tarjolla on vain perseen puristelua, tissien kopelointia ja haarovälin kourimista, ja siitäkin on pakko maksaa antamalla, ei paljon kiinnosta. Vuosi sitten kävin hierojalla, kun sain lahjakortin sitä varten eräältä ystävältäni, ja meinasin pyörtyä siihen. En kivun tai lihasjumien takia, vaan siksi että en edes muistanut miltä tuntuu kun joku koskettaa. Kotimatkalla itkin, kun tajusin mitä jään ilman, ja että niin se on loppuelämän. Vanha koira ei opi uusia temppuja, eikä varsinkaan vanheneva mies, joka ei edes näe mitään syytä koskettaa vaimoaan ellei kyseessä ole seksi. [/quote]   Miksi et eroa? Ei tuo ole mitään kumppanuutta. [/quote] Ei olekaan, mutta tässä elämässä on muitakin asioita kuin minä ja minun tarpeeni, ja tällä hetkellä ne muut asiat ovat akuutimpia. Eroan, kunhan aika on kypsä siihen, mutta en silloinkaan aio etsiä uutta miestä. Sitten olen ihan vain suosiolla ja oikeasti yksin.

[/quote]

miksi ei vanha koira oppisi uusia temppuja??? Mies ei kai vain ymmärrä, kuinka isosta asiasta on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan