Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko yksityiselle etäesikoululle tai alakoululle tilausta?

Vierailija
15.10.2021 |

Olen valmistumassa luokanopettajaksi. Olen suorittanut myös esi- ja alkuopetuksen sivuaineopinnot, lisäksi minulla on jo ennestään englannin, ruotsin ja saksan opettajan pätevyys. Työpaikan saaminen omalla kotipaikkakunnalla ei ole kuitenkaan ihan itsestäänselvyys,

Olisiko sille tilausta, että perustaisi yrityksen, joka myisi yksityistä esikoulu- ja alakoulun luokkien etäopetusta? Käytännössä vanhemmat ilmoittaisivat lapsensa kotikoulutettaviksi, hankkisivat lapselle tarvittavat tietotekniset laitteet ja oppimateriaalit, minä huolehtisin opetuksesta. Voisiko tällä tavoin työllistyä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, miltä tuoa 300€/kk kuulostaisi? Kymmenen oppilasta olisi kyllä ihan maksimi.

Vierailija
22/34 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäopetuksen pitäisi olla äärettömän laadukasta, että maksaisin siitä 600€ kuussa + mahdolliset materiaalikulut. Lisäksi en pidä ajatuksesta, että lapsi istuisi joka päivä tunti tolkulla koneen ääressä. Sinänsä kyllä nuoret innovatiiviset opettajat ovat minusta ihania!

Aikuisille toteuttamani kielten opetus on aiemmin saanut paljon kehuja. Olen ollut sijaisena alakouluissa. Yhdessä paikassa vanhemmat olivat yrittäneet saada rehtorin suostumaan siihen, että vakituinen opettaja olisi siirretty muihin tehtäviin ja minut olisi palkattu hänen sijaansa. Mikä ei tietenkään ole mahdollista. Sikäli uskoisin tarjoavani laadukasta opetusta.