Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naisvaltaiset työpaikat
14.12.2014 |
on pertseestä. Juoruilua, kyräilyä, selkäänpuukottamista. Työ on sivuseikka. Agree?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:24"] Valitettavasti pätee myös suureen osaan miesvaltaisistakin työpaikoista [/quote] höpönlöpön!!en kyllä ole kertaakaan törmänny samaan miesvaltaisella työmaalla... [/quote] Minä olen, mutta se vaati elämänkokemusta ja niiden ruusunpunaisten lasien hylkäämistä. Toisaalta, jos on miesvaltaisella työpaikalla ainoa nainen, juttuja ehkä vähän siistitään, mutta kun on tarpeeksi kauan, se unohtuu. Miehet ovat välillä toisilleen todella ilkeitä, he saattavat esim. kahvipöydässä suorastaan hirnua sille, joka sattuu olemaan sairaslomalla tai muuten pois. Pidän naisia, jotka väittävät, ettei miehet juoruile, vähän tyhminä ja sinisilmäisinä. Naisinsinööri. [/quote] Miehillä on tapana vähän silleen vitsillä naljailla toisilleen, ei sitä oikeen naiset ymmärrä. Mutta tiukan paikan tullen ovat kyllä toistensa tukena eikä jutuissa ole sellaista pahansuopuutta mukana.
[/quote]
No en todellakaan ymmärrä, jos poissaolevan mokista hirnutaan ilkeään äänensävyyn. Kyllä ne kavereita ovat keskenään, mutta kun joku on pois haukutaan se poissaoleva ja sanat on välillä tosi rumia. Ei päin naamaa, vaan selän takana. Ei se hyväntahtoista ole. "Se on ihan idiootti" olen monen miehen kuullut sanovan sekä toisista miehistä että naisista ja ihan äänensävyllä, että sitä myös tarkoitetaan. Pomoni, mies on juoruakka pahimmasta päästä. Naisinsinööri