Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkku Tindermies

Vierailija
15.10.2021 |

Mies Tinderistä sanoi, ettei ole seurustellut yli 10 vuoteen. On hauska, komea ja osaa viestitellä älykkäästi ja vaikuttaa lisäksi todella hauskalta. Mitä mieltä tuollaisesta miehestä? Onkohan montakin naista kierrossa samaan aikaan? En ymmärrä miten ei ole ollut parisuhteessa tai saanut ketään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee, tai sitten on joku todella nirso tapaus.

Jokainen liian hyvä ollakseen totta hyvin todennäköisesti on.

Vierailija
2/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajatukseni: on ollut yhden illan juttuja senkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kierrossa samaan aikaan ja kukaan ei kelpaa. Lähinnä koska pohjimmiltaan miehellä itsellään on ongelmia. Mut kuitenkin. Siinä mun kokemus tuollaisesta.. “liian hyvästä” saaliista tinderissä. Tuhlasin siihen 3 kuukautta.

Vierailija
4/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleijeri

Vierailija
5/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua seurustella

Vierailija
6/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34v nainen ja olen edellisen kerran seurustellut 12 vuotta sitten. Ei vaan kiinnosta parisuhde, koska pärjään niin hyvin yksin. Mitä ihmeellistä tuossa siis on? Kaikki eivät halua olla parisuhteessa.

Vierailija
7/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 34v nainen ja olen edellisen kerran seurustellut 12 vuotta sitten. Ei vaan kiinnosta parisuhde, koska pärjään niin hyvin yksin. Mitä ihmeellistä tuossa siis on? Kaikki eivät halua olla parisuhteessa.

Niin. Se on toki ok jos sen kertoo myös vastapuolelle. Miehet kovin usein ei sitä heti kerro, ei vaikka suoraan kysyis.

Vierailija
8/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on toki ok jos sen kertoo myös vastapuolelle. Miehet kovin usein ei sitä heti kerro, ei vaikka suoraan kysyis.

Mitä väliä vaikka kertoo, miten se liittyy Tinderiin. Seksiähän siellä ollaan hakemassa eikä parisuhdetta