Voiko Tinderistä oikeasti löytää miehen?
Oletteko löytäneet? Miten kauan juttelitte, ennen kuin tapasitte kasvokkain? Ja missä/miten tapasitte? Tekisi mieli kokeilla liittyä tuonne, mutta olen todella ujo, joten treffeille lähteminen saattaisi muodostua ongelmaksi. Lisäksi vähän arveluttaa, että onko ihmisiin siellä mitään luottoa.
Kommentit (5)
Voi. Puolivuotta takana erittäin onnellista parisuhdetta :) reilun kuukauden verran juteltiin ennen kuin tavattiin ja ensimmäisestä tapaamisesta lähtien ollaan oltu erottamattomat. Toki siellä joutu useemman hudinkin ensin kohtaamaan
suurinosa miehistä metsästää vain ja ainoastaan pillua. ehkä ne alempitasoiset miehet haluaa parisuhdettakin...
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:28"]
suurinosa miehistä metsästää vain ja ainoastaan pillua. ehkä ne alempitasoiset miehet haluaa parisuhdettakin...
[/quote]
No tämä. Mulla oli kaikki mätchit selkeästi pillun perässä, ilmeisesti en antanut niille parisuhdetta etsiville sydäntä (koska ulkonäkö ei miellyttänyt).
Voi. Itse löysin tosin puoli vahingossa, en ollut ajatellut etsiväni sieltä mitään, enkä suostunut tapaamaan ketään.
Nykyisen poikaystäväni kuitenkin tapasin siellä. Juteltiin n. 1,5kk ennen tapaamista.