Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Tinderistä oikeasti löytää miehen?

Vierailija
14.12.2014 |

Oletteko löytäneet? Miten kauan juttelitte, ennen kuin tapasitte kasvokkain? Ja missä/miten tapasitte? Tekisi mieli kokeilla liittyä tuonne, mutta olen todella ujo, joten treffeille lähteminen saattaisi muodostua ongelmaksi. Lisäksi vähän arveluttaa, että onko ihmisiin siellä mitään luottoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse löysin tosin puoli vahingossa, en ollut ajatellut etsiväni sieltä mitään, enkä suostunut tapaamaan ketään.
Nykyisen poikaystäväni kuitenkin tapasin siellä. Juteltiin n. 1,5kk ennen tapaamista.

Vierailija
2/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Puolivuotta takana erittäin onnellista parisuhdetta :) reilun kuukauden verran juteltiin ennen kuin tavattiin ja ensimmäisestä tapaamisesta lähtien ollaan oltu erottamattomat. Toki siellä joutu useemman hudinkin ensin kohtaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa miehistä metsästää vain ja ainoastaan pillua. ehkä ne alempitasoiset miehet haluaa parisuhdettakin...

Vierailija
5/5 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:28"]

suurinosa miehistä metsästää vain ja ainoastaan pillua. ehkä ne alempitasoiset miehet haluaa parisuhdettakin...

[/quote]

No tämä. Mulla oli kaikki mätchit selkeästi pillun perässä, ilmeisesti en antanut niille parisuhdetta etsiville sydäntä (koska ulkonäkö ei miellyttänyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän