Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla neljä-viiskymppisenä mieluummin hauskaa pitävä pubiruusu, kuin perheenäiti

Vierailija
15.10.2021 |

Olisihan se aika rentoa jos sen ikäisenäkin voi vaan pitää hauskaa lähiräkälässä juomassa olutta ja laulamassa karaokea ja iskeä oman ikäisiä juoppoukkoja. Ei kiinnosta perhe-elämä sit yhtään! Miten voisin tulla kylän suosituimmaksi pubiruusuksi? Nyt olen vain yksinäinen erakko ketä kukaan ei koskaan pyydä ulos :( ikää 30+

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein niin vaikka minulla on lapsia, en tosin kitannut kaljaa räkälässä, mutta biletin ja matkustelin. Olin 44 v kun nuorimmaiseni täytti 18 v.

Nuoruuden biletysaika kesti 23 v asti, sitten kiinnostus loppui, tein lapset ja nautin suunnattomasti elämästäni heidän kanssaan, elämäni parasta aikaa oli se.

Kun lapset lähti yliopistoon eivätkä olleet joka viikonloppu kotona niin minäpä heittäydyin vapaalle. Hauskaa oli sekin, meille mieheni kanssa oli tullut ero aikasemmin, olin siis vapaa kuin taivaan lintu, talous oli hyvällä mallilla, velaton talo asuttavana ja hyvä palkka. Mikäpä oli mennessä.

Nyt elän uutta ihanaa aikaa olen 65 v ja olen kolmen pienen mummu. Nautin eläkepäivistäni kun voin täysin sydämin antaa aikani lastenlapsille.

Kyllä elämä on ihanaa! Olen kiitollinen ja siunattu!

Vierailija
22/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidin ruusuni parikymppisenä. Silloin jaksoi viikonkin putkeen ja parin tunnin unilla töihin ja takas ruusuilemaan. Nyt on kivempi istua kotisohvalla, menojalkaa ei vipata.

Sillon oli paljon halvempaakin. Muistaakseni euron alussa riitti hyvin 30e illan juomiin ja jäi vielä bussirahaa kotiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies pettää maistaa baareissa ja työmatkoilla . Eipä väliä .

Vierailija
24/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Miestä ja lapsia orjana palvelevan perheenäidin rooli ei ole koskaan kiinnostanut minua.

Jotkut eivät kasva ja kehity koskaan aikuisiksi.

Vierailija
25/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aion lähteä harjoittelemaan lähipubiin! t. ap

Ei muuta kuin hanaa! 😂👍🏻

Vierailija
26/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Kurjaa on krapulassa vapista ja voida huonosti. Terveyskään ei kestä jatkuvaa juomista. Tutustu mieluummin kannabikseen ja ryhdy pössymummoksi!

Vierailija
27/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ole jotakin muuta. Mitä vikaa äitiydessä on? Viiskymppisenä lapset ei asu kotona. Mun lapsi ei asu.

51v.

Vierailija
28/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa viettää aikaa kanssasi. Eläisimme makkaraperunoilla ja keskioluella. Huippua

Vierailija
29/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein niin vaikka minulla on lapsia, en tosin kitannut kaljaa räkälässä, mutta biletin ja matkustelin. Olin 44 v kun nuorimmaiseni täytti 18 v.

Nuoruuden biletysaika kesti 23 v asti, sitten kiinnostus loppui, tein lapset ja nautin suunnattomasti elämästäni heidän kanssaan, elämäni parasta aikaa oli se.

Kun lapset lähti yliopistoon eivätkä olleet joka viikonloppu kotona niin minäpä heittäydyin vapaalle. Hauskaa oli sekin, meille mieheni kanssa oli tullut ero aikasemmin, olin siis vapaa kuin taivaan lintu, talous oli hyvällä mallilla, velaton talo asuttavana ja hyvä palkka. Mikäpä oli mennessä.

Nyt elän uutta ihanaa aikaa olen 65 v ja olen kolmen pienen mummu. Nautin eläkepäivistäni kun voin täysin sydämin antaa aikani lastenlapsille.

Ihanalta kuulostaa! 🤩

Vierailija
30/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Miestä ja lapsia orjana palvelevan perheenäidin rooli ei ole koskaan kiinnostanut minua.

Lasten saaminen ei tee kenestäkään aikuista ihmistä, eikä saamattomuus estä kypsymistä. 

Vierailija
31/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä näet ainoana vaihtoehtoina joko pubiruusuna tai perheenäitinä olemisen..? Interesting.

Asuu pienellä kylällä, joten maailmankuvansa on tasan yhtä suppea kuin asuinpaikkansakin. Ehkä ei ole ikinä tullut mieleen esim. häipyä sieltä pikkukylältä ja elää itsenäistä elämää jossain muualla, jossa on muitakin vaihtoehtoja naiselle kuin olla äiti tai juoppo 😂

Vierailija
32/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut ovat elämänsä kaikki ja kaiken tuomitsevia.

Vierailija
33/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä näet ainoana vaihtoehtoina joko pubiruusuna tai perheenäitinä olemisen..? Interesting.

Asuu pienellä kylällä, joten maailmankuvansa on tasan yhtä suppea kuin asuinpaikkansakin. Ehkä ei ole ikinä tullut mieleen esim. häipyä sieltä pikkukylältä ja elää itsenäistä elämää jossain muualla, jossa on muitakin vaihtoehtoja naiselle kuin olla äiti tai juoppo 😂

Sinä et sitten vissiin ole korvesta päässyt edes pienelle kylälle kun noin umpimielinen ja inhottava katkera akka on sinusta tullut! Hyi!

Vierailija
34/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten vissiin ole korvesta päässyt edes pienelle kylälle kun noin umpimielinen ja inhottava katkera akka on sinusta tullut! Hyi!

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Mikä tekee ihmisestä tuommoisen moukan kuin tuo typerä hymiötyyppi on?

Tyhmyys vissiin!

Vierailija
35/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45 ja aivan liian mukavuudenhaluinen enää valvomaan missään pubissa öitä. Haluan nukkua pitkät yöunet satiinilakanoissa ja muhkean pehmeän täkin alla, pääni ergonomisen tyynyn päällä leväten. Miestä en halua riesaksi, enkä kaipaa keneltäkään huomiota. Ihanaa olla omassa rauhassa ja tehdä mitä huvittaa. Ihanaa olla 45!

Vierailija
36/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta kuulostaa! 🤩

Minä myös tein lapset nuorena, ensin elettiin nuoruutta, sitten tehtiin lapset ja nautittiin elämästä. Nyt on taas omaa aikaa ja tunnen olevani nuori, olen 45 v. Jes, tästä tulee hienoa!

Vierailija
37/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ole jotakin muuta. Mitä vikaa äitiydessä on? Viiskymppisenä lapset ei asu kotona. Mun lapsi ei asu.

51v.

Eihän äitiydessä välttämättä olekaan mitään vikaa, mutta ei se vaan kaikkia kiinnosta. Kannattaako silloin hampaat irvessä lisääntyä, jos ei ole mitään mielenkiintoa hoitaa ja kasvattaa lapsia, vaan ihan muut asiat kiinnostaa?

Vierailija
38/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kolahti jonkun kiiminkiläisen tai liperiläisen otsaan kovaa. Voi raasu mikä ylimitoitettu reaktio joltain maalaiselta, mut semmostahan se on kun ei tapahdu elämässä mitään, niin pikkujuttukin on iso juttu 😂

Vierailija
39/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rankka ura.

Alkuun voi olla hauskaakin, mutta nopeasti loppuu leikistä kaikki kiva.

Rahat on loppu jatkuvasti ja maksuhäiriöt/ulosotto tulee tutuksi.

Valehtelu, pummaaminen, vippaaminen tulee osaksi elämää.

Pubiruusujen miehet eivät ole niitä kaikkein parhaiten naisiaan kohtelevia - turpaan tulee aina silloin tällöin.

Pubiruusuilu näkyy nopeasti naamasta ja käytöksestä - kaikki vähönkään fiksut ja normaalit kavetit kaikkoavat.

Poliisista tulee tuttu. Häiriköintiä kapakassa ja kotona, voi häätökin napsahtaa ja rahattomana pubiruusuna asunnottomuus uhkaa.

Julma on ruusun tie ja elinikäennuste n.60v. max.

Vierailija
40/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45 ja aivan liian mukavuudenhaluinen enää valvomaan missään pubissa öitä. Haluan nukkua pitkät yöunet satiinilakanoissa ja muhkean pehmeän täkin alla, pääni ergonomisen tyynyn päällä leväten. Miestä en halua riesaksi, enkä kaipaa keneltäkään huomiota. Ihanaa olla omassa rauhassa ja tehdä mitä huvittaa. Ihanaa olla 45!

Eikös ole hyvä kun itse tietää mitä haluaa. Minä olen viettänyt lasten kanssa aikaa kotona, nyt harrastan into piukeana muunlaista elämää. Olen liian nuori mummoutumaan kotiin. Korona on kyllä hiukan hidastanut, mutta on tässä monenlaista pystynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi