Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla neljä-viiskymppisenä mieluummin hauskaa pitävä pubiruusu, kuin perheenäiti

Vierailija
15.10.2021 |

Olisihan se aika rentoa jos sen ikäisenäkin voi vaan pitää hauskaa lähiräkälässä juomassa olutta ja laulamassa karaokea ja iskeä oman ikäisiä juoppoukkoja. Ei kiinnosta perhe-elämä sit yhtään! Miten voisin tulla kylän suosituimmaksi pubiruusuksi? Nyt olen vain yksinäinen erakko ketä kukaan ei koskaan pyydä ulos :( ikää 30+

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Miestä ja lapsia orjana palvelevan perheenäidin rooli ei ole koskaan kiinnostanut minua.

Vierailija
2/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, no sinne tiskille sitten vaan asemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne! Kannatan.

Vierailija
4/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä näet ainoana vaihtoehtoina joko pubiruusuna tai perheenäitinä olemisen..? Interesting.

Vierailija
5/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne lähibaarin tiskille ja alat jutella ihmisille kaikesta mikä päähän pälkähtää. Jos olet nainen, pääset jo parissa viikossa suosituksi. Baarimikotkin tykkää jos juttelet järkeviä. Ja aloitat sen juttelun HETI, etkä vasta viidennen tuopin jälkeen. Joka toinen lasi holitonta ja rauhallinen tahti pitää puheen ymmärrettävänä ja jalat allasi pikkutunneille asti. Aina kun baarissa kuulet jotain kiinnostavaa, voit heittää kehiin hauskan kommentin. Ja keskity niihin paikalla oleviin ihmisiin, äläkä puhelimeesi.

Vierailija
6/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella kirjoitti:

Menet sinne lähibaarin tiskille ja alat jutella ihmisille kaikesta mikä päähän pälkähtää. Jos olet nainen, pääset jo parissa viikossa suosituksi. Baarimikotkin tykkää jos juttelet järkeviä. Ja aloitat sen juttelun HETI, etkä vasta viidennen tuopin jälkeen. Joka toinen lasi holitonta ja rauhallinen tahti pitää puheen ymmärrettävänä ja jalat allasi pikkutunneille asti. Aina kun baarissa kuulet jotain kiinnostavaa, voit heittää kehiin hauskan kommentin. Ja keskity niihin paikalla oleviin ihmisiin, äläkä puhelimeesi.

Hyviä neuvoja, mutta onko noloa jos menee sinne pubiin yksin, eikä jonkun kanssa?

Vierailija
7/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava urasuunnitelma!!! 👏

ukkoja jonossa jo.

👹

Vierailija
8/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitehan se on tuokin elämälle.

Vierailija
9/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää asettaa tavoite ja tehdä elämänsä valinnat sitä silmälläpitäen. Kannattaa tehdä myös välitavoitteita, esim tässä tapauksessa alkoholisoituminen voisi olla realistinen välitavoite.

Vierailija
10/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, paitsi että en tykkää viinasta tai tupakasta, enkö kyllä pubeistakaan… Ja mulla on lapsiakin.

Vierailija
11/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokasen unelma kirjoitti:

loistava urasuunnitelma!!! 👏

ukkoja jonossa jo.

👹

Onko ukkoja jonossa, jos ei ole enää hehkeä nuori kaunis likka? Vaan just sellanen hieman rupsahtanut keski-ikäinen muija?

Vierailija
12/56 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksella kirjoitti:

Hyviä neuvoja, mutta onko noloa jos menee sinne pubiin yksin, eikä jonkun kanssa?

Ei ole noloa. Moni muukin menee sinne yksin ja sitä helpompihan se on tutustua uusiin ihmisiin, kun ei ole ketään valmiiksi riippakivenä. Jossei muita asiakkaita vielä ole paikalla, juttele baarimikon kanssa. Yleensä tuntee vakiasiakkaat ja kun kantikset moikkailevat ja vaihtavat kuulumisia, on sinunkin helppo sujahtaa keskusteluihin mukaan siinä siivellä.

Vierailija
13/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aion lähteä harjoittelemaan lähipubiin! t. ap

Vierailija
14/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä näet ainoana vaihtoehtoina joko pubiruusuna tai perheenäitinä olemisen..? Interesting.

Tuolla asenteella ei kannata ryhtyä miettimään perhettä -  olkoon mielummin  pubiruusu ja kun ottajia kahden jälkeen yöllä riittää niin vielä kun muistaisi käyttää ehkäisyä

Vierailija
15/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella ei kannata ryhtyä miettimään perhettä -  olkoon mielummin  pubiruusu ja kun ottajia kahden jälkeen yöllä riittää niin vielä kun muistaisi käyttää ehkäisyä

Ei viiskymppinen holisti enää mitään ehkäisyjä tarvitse. 

Vierailija
16/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie pubiruusuksi kulkee yleensä niin että lapset tehdään kun itse ollaan 16-22 v. Lapset ovat sitten kun itse täyttää 40 jo aikuisia eli silloin voi viettää pubiruusuelämää niin paljon kuin huvittaa. Toinen mahdollisuus että ei tee lapsia ollenkaan mutta heitä pidetään vanhonapiikoina.

Vierailija
17/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit todennäköisesti huono äiti, joten pidä linjasi ja älä lisäänny. Koskee 90% veloista.

Taas yksi katkera akka joka katuu lapsiaan ja purkaa harminsa niihin jotka ymmärsivät ajoissa pelin hengen.

Vierailija
18/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi olla pubiruusu, mutta on jo ihan mukavaa olla itsellinen 41-vuotias  nainen, jolla on aikaa omalle yritykselle ja omille harrastuksille. 

Yksinhuoltajan kaikki aika meni siihen, että tein töitä ja vein lasta harrastukseen. 

Mutta silti elämä lapsen kanssa harrastuksineen oli parasta ja välit ovat läheiset nykyäänkin, tapaamme usein. Yleensä elämän pienet hetket ovat niitä parhaita

Vierailija
19/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pubiruusut eivät elä kovin pitkään. Jos haluat olla vielä 50-vuotiaana juoppo joka istuu baareissa, niin maksa saattaa posahtaa siinä vaiheessa. Aivosolujakin kuolee älytöntä vauhtia. 

Ei se loputon ryyppääminen ole enää siinä vaiheessa hauskaa. Ja ainoat seksikumppanisi ovat sitten niitä muita juopporenttuja, jotka haisevat pahalta ja pöllivät sulta rahaa viinaan.

No ei ole omakohtaista kokemusta, ehkä olen väärässä, mutta minusta se elämä vaikuttaa todella ankealta. 

Vierailija
20/56 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tie pubiruusuksi kulkee yleensä niin että lapset tehdään kun itse ollaan 16-22 v. Lapset ovat sitten kun itse täyttää 40 jo aikuisia eli silloin voi viettää pubiruusuelämää niin paljon kuin huvittaa. Toinen mahdollisuus että ei tee lapsia ollenkaan mutta heitä pidetään vanhonapiikoina.

Tää kuvaa niin hyvin yhtä mun tuttua, nyt 38-vuotiaana on lapset jo isoja joten uusioneiti elää uutta teinx-ikää luuhaamalla lähiöbaareissa räkäkännissä. 🤣 vähä säälittää lapset mutta taitavat olla isällään (esiteini ja teini) ne ryyppypäivät. Täysikäinen lapsi ryyppää omissa porukoissaan ja harva se yö putkassa. Hitto mitä porukkaa 🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän