Oletteko todella oivaltaneet, että elätte ainoata elämäänne?
Se on nimittäin hyvän elämän salaisuus. Kun tuon oivaltaa oikeasti, se ratkaisee kaiken
Kommentit (23)
Joskus luulin noin. Sitten hiffasin, että olen elänyt monta, monta, monta kertaa ennenkin.
En, minulla on todella monta persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen, siksi onkin niin turhauttavaa jos asiat eivät mene kuten haluan.
No elämähän ei olisi mielenkiintoinen, jos kaikki menisi aina niin kuin juuri kullakin hetkellä satut toivomaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus luulin noin. Sitten hiffasin, että olen elänyt monta, monta, monta kertaa ennenkin.
Ok. No, millaista oli?
No kyllä mä nyt aina olen tiennyt että on vain yksi elämä, mutta en tiedä tarvitseeko sen "oikeaan oivaltamiseen" jonkun suuremman valaistumisen.
Vierailija kirjoitti:
En, minulla on todella monta persoonaa.
Mutta vain tämän kerran, vain n. 80-90 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä nyt aina olen tiennyt että on vain yksi elämä, mutta en tiedä tarvitseeko sen "oikeaan oivaltamiseen" jonkun suuremman valaistumisen.
Minä tarvitsin, ehkä kaikki eivät :)
Ap
Jos jokiin elämäntarkoitus niin varmaan palata omassa elämässä enemmän ihmisen luontaisen anatomian ja psyykkeeen alkulähteille. Mikä tavallaan ihmisen kehossa ja mielessä vastaa tavallaan sitä että ihmistä ei kahlittaisi esim liikaaa mihinkään tiettyyn muottiin vaan ihmienn on luova, utelias ja mikä motivoii ihmistä inspiroitavasti, innokkaasti, löytää henkisyyttä kohdata maailmaa muutekin kuin vain vaihdannan välineenä suoritusyhteiskunnasssa.
Olen mutta ei se mitään muuta. Mikään ei muutu vaikka haluaisi. Ihminen ei ole sillä tavalla järkivetoinen.
Miljoonat, jotka nyt elävät, eivät kuole koskaan. Minä aion selvitä Harmagedonin taistelusta uuteen asiainjärjestelmään ja paratiisimaahan. Ensin Jumala tuhoaa väärät uskonnot.
Vierailija kirjoitti:
Olen mutta ei se mitään muuta. Mikään ei muutu vaikka haluaisi. Ihminen ei ole sillä tavalla järkivetoinen.
Vaatii tietenkin rohkeutta. Rohkeutta riittää, jos todella oivaltaa, että tämä on tässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokiin elämäntarkoitus niin varmaan palata omassa elämässä enemmän ihmisen luontaisen anatomian ja psyykkeeen alkulähteille. Mikä tavallaan ihmisen kehossa ja mielessä vastaa tavallaan sitä että ihmistä ei kahlittaisi esim liikaaa mihinkään tiettyyn muottiin vaan ihmienn on luova, utelias ja mikä motivoii ihmistä inspiroitavasti, innokkaasti, löytää henkisyyttä kohdata maailmaa muutekin kuin vain vaihdannan välineenä suoritusyhteiskunnasssa.
Vaihdannanvälineeenä tarkoitan tavallaan sitä että olet ns pelinappulana osana yhteskuntaa ja maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No, millaista oli?
Montako hyllymetriä kaiken kertominen vaatisi? Jos tiivistän olennaisimman yhteen lauseeseen, niin tieto on aina samanlaista, mutta monia aiempiin elämiin liittyviä tunteita on mahdotonta kuvailla tämän hetken merkityksillä. En osaa sanoa johtuuko se siitä, että aiemmissa elämissä oli jotain mitä nyt ei ole, vai ehkä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdannanvälineeenä tarkoitan tavallaan sitä että olet ns pelinappulana osana yhteskuntaa ja maailmaa.
Minuusta ihmisen luontainen maailman tutkiskelemus (huomioimattta esiim taidetta) jää varsin monesti pintapuoliseksi siinä mielessä että aika ja enrgia riiistetään itse suorittamiseen ja ei ole aikaa tai valtaa (kun kaikki menee nuoleskeluuun) tavallaan kehittyä ja avartaa maailmankatsomustaan kun kaiikki systeemit ohjaavat ihmistä omilla kapeakatseisilla teillään joss on vain mahdollisuus sanoa tietyt oikeat sanat jotta ovet aukenee taas eteenpäin putkessa kapeasssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuusta ihmisen luontainen maailman tutkiskelemus (huomioimattta esiim taidetta) jää varsin monesti pintapuoliseksi siinä mielessä että aika ja enrgia riiistetään itse suorittamiseen ja ei ole aikaa tai valtaa (kun kaikki menee nuoleskeluuun) tavallaan kehittyä ja avartaa maailmankatsomustaan kun kaiikki systeemit ohjaavat ihmistä omilla kapeakatseisilla teillään joss on vain mahdollisuus sanoa tietyt oikeat sanat jotta ovet aukenee taas eteenpäin putkessa kapeasssa.
Muutokset ovat monesti kuiin iso laiva eli tarkoittaa sitä että jos en keulaa ja suuntaa halutaan muuntaa kohti toista suuntaa vaatiiin paljon aikaa useasti.
jep mutta en voi "elää" ennenkuin minä alistavat voimat ja ihmiset on kumottu..
Usein kyllä kauhistun sitä, että vietän ainoaa elämääni täällä.
Olen, siksi onkin niin turhauttavaa jos asiat eivät mene kuten haluan.