Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko todella oivaltaneet, että elätte ainoata elämäänne?

Vierailija
15.10.2021 |

Se on nimittäin hyvän elämän salaisuus. Kun tuon oivaltaa oikeasti, se ratkaisee kaiken

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, siksi onkin niin turhauttavaa jos asiat eivät mene kuten haluan.

Vierailija
2/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luulin noin. Sitten hiffasin, että olen elänyt monta, monta, monta kertaa ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla on todella monta persoonaa.

Vierailija
4/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, siksi onkin niin turhauttavaa jos asiat eivät mene kuten haluan.

No elämähän ei olisi mielenkiintoinen, jos kaikki menisi aina niin kuin juuri kullakin hetkellä satut toivomaan.

Vierailija
5/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus luulin noin. Sitten hiffasin, että olen elänyt monta, monta, monta kertaa ennenkin.

Ok. No, millaista oli?

Vierailija
6/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo,jo ennen koronaa.

Vierailija
7/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä nyt aina olen tiennyt että on vain yksi elämä, mutta en tiedä tarvitseeko sen "oikeaan oivaltamiseen" jonkun suuremman valaistumisen.

Vierailija
8/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, minulla on todella monta persoonaa.

Mutta vain tämän kerran, vain n. 80-90 vuotta.

Vierailija
9/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä nyt aina olen tiennyt että on vain yksi elämä, mutta en tiedä tarvitseeko sen "oikeaan oivaltamiseen" jonkun suuremman valaistumisen.

Minä tarvitsin, ehkä kaikki eivät :)

Ap

Vierailija
10/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokiin elämäntarkoitus niin varmaan palata omassa elämässä enemmän ihmisen luontaisen anatomian ja psyykkeeen alkulähteille. Mikä tavallaan ihmisen kehossa ja mielessä vastaa tavallaan sitä että ihmistä ei kahlittaisi esim liikaaa mihinkään tiettyyn muottiin vaan ihmienn on luova, utelias ja mikä motivoii ihmistä inspiroitavasti, innokkaasti, löytää henkisyyttä kohdata maailmaa muutekin kuin vain vaihdannan välineenä suoritusyhteiskunnasssa.

Vierailija
11/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta ei se mitään muuta. Mikään ei muutu vaikka haluaisi. Ihminen ei ole sillä tavalla järkivetoinen.

Vierailija
12/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat, jotka nyt elävät, eivät kuole koskaan. Minä aion selvitä Harmagedonin taistelusta uuteen asiainjärjestelmään ja paratiisimaahan. Ensin Jumala tuhoaa väärät uskonnot.

Vierailija
13/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin lepakkona.

Vierailija
14/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mutta ei se mitään muuta. Mikään ei muutu vaikka haluaisi. Ihminen ei ole sillä tavalla järkivetoinen.

Vaatii tietenkin rohkeutta. Rohkeutta riittää, jos todella oivaltaa, että tämä on tässä.

Vierailija
15/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokiin elämäntarkoitus niin varmaan palata omassa elämässä enemmän ihmisen luontaisen anatomian ja psyykkeeen alkulähteille. Mikä tavallaan ihmisen kehossa ja mielessä vastaa tavallaan sitä että ihmistä ei kahlittaisi esim liikaaa mihinkään tiettyyn muottiin vaan ihmienn on luova, utelias ja mikä motivoii ihmistä inspiroitavasti, innokkaasti, löytää henkisyyttä kohdata maailmaa muutekin kuin vain vaihdannan välineenä suoritusyhteiskunnasssa.

Vaihdannanvälineeenä tarkoitan tavallaan sitä että olet ns pelinappulana osana yhteskuntaa ja maailmaa.

Vierailija
16/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No, millaista oli?

Montako hyllymetriä kaiken kertominen vaatisi?  Jos tiivistän olennaisimman yhteen lauseeseen, niin tieto on aina samanlaista, mutta monia aiempiin elämiin liittyviä tunteita on mahdotonta kuvailla tämän hetken merkityksillä. En osaa sanoa johtuuko se siitä, että aiemmissa elämissä oli jotain mitä nyt ei ole, vai ehkä toisinpäin.

Vierailija
17/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdannanvälineeenä tarkoitan tavallaan sitä että olet ns pelinappulana osana yhteskuntaa ja maailmaa.

Minuusta ihmisen luontainen maailman tutkiskelemus (huomioimattta esiim taidetta) jää varsin monesti pintapuoliseksi siinä mielessä että aika ja enrgia riiistetään itse suorittamiseen ja ei ole aikaa tai valtaa (kun kaikki menee nuoleskeluuun) tavallaan kehittyä ja avartaa maailmankatsomustaan kun kaiikki systeemit ohjaavat ihmistä omilla kapeakatseisilla teillään joss on vain mahdollisuus sanoa tietyt oikeat sanat jotta ovet aukenee taas eteenpäin putkessa kapeasssa.

Vierailija
18/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuusta ihmisen luontainen maailman tutkiskelemus (huomioimattta esiim taidetta) jää varsin monesti pintapuoliseksi siinä mielessä että aika ja enrgia riiistetään itse suorittamiseen ja ei ole aikaa tai valtaa (kun kaikki menee nuoleskeluuun) tavallaan kehittyä ja avartaa maailmankatsomustaan kun kaiikki systeemit ohjaavat ihmistä omilla kapeakatseisilla teillään joss on vain mahdollisuus sanoa tietyt oikeat sanat jotta ovet aukenee taas eteenpäin putkessa kapeasssa.

Muutokset ovat monesti kuiin iso laiva eli tarkoittaa sitä että jos en keulaa ja suuntaa halutaan muuntaa kohti toista suuntaa vaatiiin paljon aikaa useasti.

Vierailija
19/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep mutta en voi "elää" ennenkuin minä alistavat voimat ja ihmiset on kumottu..

Vierailija
20/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä kauhistun sitä, että vietän ainoaa elämääni täällä.