Kamala ryysis oli liikenteessä aamulla, kun vein lapsen kouluun - onneksi etätyö jatkuu
Vein lapsen aamulla poikkeuksellisesti kahdeksan maissa kouluun. Liikenne tukossa, valoissa seisomista, hermo pinnassa olevia autoilijoita... Olipa mukava tulla takaisin kotiin, ottaa vielä vartin tirsat, laittaa takka tulille ja kynttilät päälle ja alkaa yhdeksältä naputtaa konetta kaikessa rauhassa flanellihousut jalassa sateen ropinaa kuunnellen ❤️
Vaikka työmatkani toimistolle ei olisikaan pitkä, niin voi hyvänen aika olen onnellinen siitä että meillä työnantaja on siirtynyt kokonaan etätyöhön toimitilakulujen laskemisen myötä. Stressitasot ovat laskeneet ja tehokkuus sitä myötä kasvanut. Ei tarvitse herätä tuntia aikaisemmin suihkuun, puunaamaan ja pukemaan - aamupalankin voi syödä palaveria tai koulutusta kuunnellen - ja lähteä ulos sateeseen ja valoissa seisomiseen 👍
Kommentit (4)
Onneksi etätyöt kohta loppuu ja joudutte tekin töihin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi etätyöt kohta loppuu ja joudutte tekin töihin takaisin.
Luitko aloitusta? Meillä jatketaan etätöitä vaikka suositus onkin jo päättynyt. Työnantaja on irtisanonut aiemman, suuren toimitilamme ja uudessa toimistossa on paikkoja vain heille, jotka haluavat tehdä töitä toimistolla esim. asunnon pienuuden vuoksi. Me muut jatketaan etänä 👍 Aiemminkin meillä on voinut tehdä etätöitä kaksi päivää viikossa, nyt tehdään se viisi. Sitä ei tietysti tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta nyt mennään onneksi näillä.
/ap
Olen kade. Meillä paluu konttorille maanantaina. Ei tosin kokonaan, 3 pvää/viikko saa olla kotona. Mutta mieluiten olisin 100% kotona tai korkeintaan pari pvää kuussa officella.
Sama. Erityisen iloinen olen kauempana asuvien työkavereiden puolesta kun heidän ei tarvitse varsinkaan talvella enää lähteä myräkässä ajamaan turhan tähden.