Piereskeleekö teidän miehet?
Tämä aamui aivan kamala, mies tuhnutteli niin että jouduin jättämään sen yksin nukkumaan makkariin.. söi eilen hernekeittoa sekä pari saunakaljaa :D Ja haisi aivan karmeelle!!
Kommentit (13)
No ei onneksi minun läheisyydessä. Ällöttävää. Voi mennä vessaan tai toiseen huoneesen.
Kokoajan ja nauraa räkäisesti päälle :) mitä ihmeellistä pieruissa on, kyllä minäkin pieren kotonani jos huvittaa. Julkisilla paikoilla tietenkin kukanenkin hillitköön kaasunsa.
Kyllä pierii ja niin pierin minäkin. Ruokapöydässä ei piereskele kukaan, mutta kyllä muuten pitää saada omassa kodissaan piereskellä (paitsi jos vieraita käymässä).
Ei piere, meillä hoidetaan ruokailu siten, ettei pieretä.
Tee ittelles maa-artisokista sosekeitto ja pistä paremmaks.
Biokemiallinen peitonalussota, jee. ihan paras hupi
Joo. Haju karmea ruusukaalin (yksi hänen lempiruuista) ja sipulikeiton jälkeen. Itse kyllä pieren (varsinkin aamuisin) enemmän ja kovempaa, mutta harvoin karsea lemu. #laktoosi-intoleranssi
Ei tietenkään, mies ei oo ikinä pieraissutkaan, on leikkauttanut peräreikänsä kiinni ettei vahingossakaan pieraisisi - saati paskoisi, hyi olkoon.
7vuotta yhdessä, enkä ole kertaakaan kuullut mieheni pierevän, mutta ei ole hänkään minun.
Niin ja miestä huvittaa äänekkäät pieruni kovasti. Kuulemma söpöä ja hän nauraa hyvin usein niille, joten ihanan vapauttavaa.
T. 8
Ei tietenkään. Ei myöskään röyhtäile. Niin täynä kaasua mies että joudutaan laittamaan painot jalkoihin ettei leijaile taivaalle
Olisin huolissani, jos ei piereskelisi.
Kaikkihan me piereskelemme, onneksi. Toki on kohteliasta valita aika ja paikka oikein. Kotona oman väen kesken sallittua, paitsi ruokapöydässä.
Ei onneksi, meillä minä olen se haisuli. Laktoosin syytä.
Mies vastaa: piereskelen mutta vain vessassa. Sen sijaan perheen naiset tuhnuttelevat missä vain.