Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan sinkkumiehen...

Vierailija
15.10.2021 |

Oli niin mukava että mietin vain että miksi on sinkku??? Ja samaan aikaan inhoan tätä skeptistä ajattelutapaani jonka mukaan siihen sinkkuuteen paljastunee piakkoin ikävänpuoleinen syy. Itse veikkaan playeria.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen pitäisi olla huvikseen parisuhteessa?

Vierailija
2/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toki pitäiskään mutta mitä oon tutustunut tohon nyt niin ei tommosia vapaina kovin usein kuleksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on varmaan puolimiljoonaa mukavaa sinkkumiestä ihan vaan sen vuoksi, että ne asuvat maaseudulla, jossa ei ole naisia

Vierailija
4/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tämäkö on nyt sitä että kahdella ihmisellä vaan kemiat osuu? Yleensä en hullaannu näin nopeasti jostain deityityypistä. Tämähän olis paras vaihtoehto:)

Ap

Vierailija
5/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että olisit varoittanut ennen kuin astuin miinaan. Ihmettelin miksi naapuriasunto oli pitkään myynnissä, mutta ilmeisesti syynä on seksiäänet.

Vierailija
6/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomessa on varmaan puolimiljoonaa mukavaa sinkkumiestä ihan vaan sen vuoksi, että ne asuvat maaseudulla, jossa ei ole naisia

No tämä asuu ison kaupungin naapurikunnassa joten tuskin siitäkään kii

Vierailija
7/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei hae tauotta suhdetta, se jo selittää asian. Naiset ei aloitteita tee.

Vierailija
8/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on pitänyt taukoa naisista, vaikka eron jälkeen. Itsellä näin, pari vuotta olen ollut omissa oloissa, keskittynyt itseeni huono suhteen jälkeen. Nyt vasta hakua päälle.

Vierailija
9/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pienen pieni pippeli, siksi on sinkku

Vierailija
11/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten löytyi vastaava mies. Kysyin mieheltä lopulta suoraan miksi oli sinkku. Kertoi olleensa kovin valikoiva. Teki lopulta usean kuukauden seurustelun jälkeen ghostauksen. Ilmeisesti ei sitten jaksanutkaan sitoutua tai niitä kriteereitä löytyi lopulta lisää. Tai ehkä uutuudenviehätys kantoi vain tuohon asti.

Vierailija
12/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että tämäkö on nyt sitä että kahdella ihmisellä vaan kemiat osuu? Yleensä en hullaannu näin nopeasti jostain deityityypistä. Tämähän olis paras vaihtoehto:)

Ap

Ei välttämättä. Sinä olet hullaantunut, mutta onko se mies?

Vierailija
13/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten löytyi vastaava mies. Kysyin mieheltä lopulta suoraan miksi oli sinkku. Kertoi olleensa kovin valikoiva. Teki lopulta usean kuukauden seurustelun jälkeen ghostauksen. Ilmeisesti ei sitten jaksanutkaan sitoutua tai niitä kriteereitä löytyi lopulta lisää. Tai ehkä uutuudenviehätys kantoi vain tuohon asti.

Jep, näitähän on jotka innostuu ja sit kohta kyllästyy.

Vierailija
14/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu on raskasta puuhaa. Siihen väsyy ja itsekseen on helpompaa.

Vierailija
15/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei välttämättä. Sinä olet hullaantunut, mutta onko se mies?

No niimpä! Mistä minä sen tiedän. Sitä kuvittelee koko ajan jotain pahaa tai sitten hyvää. Paino sanalla kuvittelee. Pitää rauhoittua ja lähtee nukkuun ja antaa ajan näyttää.

Ap

Vierailija
16/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja minun mielestä avauksesi Ap on joko hieman loukkaava tai vain typerä.  Ja tai sitten minusta tullut aivan liian itseriittoinen ja erinomaisen itsekäs kun en pysty ymmärtämään miksi ihmisen tulisi elää ja olla parisuhteessa, jotta hän voisi olla mukava.

Oman kokemukseni mukaan on sekä sinkkuja että parisuheessa eläviä, jotka ovat mukavia ja miellyttäviä, mutta myös jotain aivan vastakkaista.

Hämmentäviä on omalla kohdallani se pari joista tuntuu, että toinen heistä erinoamsien mukava ja miellyttävä mutta hänen kumppaninsa on todistettavasti käyttäyynyt kuin idiootti.

Olen tuntenut voimattomuutta kun sattunessta syystä tiedän, naisen on joutuneen kumppaninsa pahoinpitelemäksi useamman kerran.

Mutta jokin ihme liima heidän välillään on koska edelleen ovat yhdessä. Vaikka itse olen toivonut (lähinnä omassa mielessäni) että eroaisivat, jos eivät muuten niin jotta mies ei enää pahoinpitelsi heidän yhteistä alaikäistä (alle 10 vuotaista) lasta.        

Poikamies (tiedä sitten, kuinka mukava) 

Vierailija
17/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ikisinkku. Varmaan jollekulle olisin "kelvannut". Mutta miksi olla suhteessa vain sen olemisen takia? Jos minä kiinnostuisin jostain naisesta, niin sehän tarkoittaa, että hän on ensimmäinen josta olen kiinnostunut tosiaan. Voikohan sitä nainen ajatella kohteliaisuutena / kehuna? 

Vierailija
19/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja minun mielestä avauksesi Ap on joko hieman loukkaava tai vain typerä.  Ja tai sitten minusta tullut aivan liian itseriittoinen ja erinomaisen itsekäs kun en pysty ymmärtämään miksi ihmisen tulisi elää ja olla parisuhteessa, jotta hän voisi olla mukava.

Oman kokemukseni mukaan on sekä sinkkuja että parisuheessa eläviä, jotka ovat mukavia ja miellyttäviä, mutta myös jotain aivan vastakkaista.

Hämmentäviä on omalla kohdallani se pari joista tuntuu, että toinen heistä erinoamsien mukava ja miellyttävä mutta hänen kumppaninsa on todistettavasti käyttäyynyt kuin idiootti.

Olen tuntenut voimattomuutta kun sattunessta syystä tiedän, naisen on joutuneen kumppaninsa pahoinpitelemäksi useamman kerran.

Mutta jokin ihme liima heidän välillään on koska edelleen ovat yhdessä. Vaikka itse olen toivonut (lähinnä omassa mielessäni) että eroaisivat, jos eivät muuten niin jotta mies ei enää pahoinpitelsi heidän yhteistä alaikäistä (alle 10 vuotaista) lasta.        

Poikamies (tiedä sitten, kuinka mukava) 

Totta, tuohon mun aloitukseen sisältyy ehkä ajatus että kaikissa sinkuissa (siis myös minussa!) Olisi jotain vikaa kun on sinkku. Ja siksi oikeastaan teinkin ton avauksen että kyseenalaistan tämän typerän ajatusvirheen. Tiedostan kyllä että aloitus oli typerä. Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään.

Ap

Vierailija
20/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet miksi mies on sinkku. 

Miksi sinä, AP, olet sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi