Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kyllä niin ihana teini

Vierailija
15.10.2021 |

Hän kävi harkoissa ja sen jälkeen pelattiin lautapelejä ja että meillä oli hauskaa. Hän voittaa aina, vaikka mitä yrittäisin. Ostin hänelle kaupasta iltapalaksi valmiita broilerin koipia ja tuoresalaattia ns lihatiskiltä, kyllä kelpasivat. Hän on niin positiivinen, iloinen ja reipas. 😍

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvatuksellakin on vaikutuksensa, mutta ihanaa että on mukavaa teillä :)

Vierailija
2/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kasvatuksellakin on vaikutuksensa, mutta ihanaa että on mukavaa teillä :)

Hänen luonteensa on ollut iloinen, reipas ja positiivinen ihan pienestä pitäen. On tosi vähän päiviä jolloin hän on kiukkuinen, mutta jos hän on pahalla päällä, niin ei se sitten päivän mittaan muutu siitä paremmaksi. Vasta seuraavana päivänä taas on oma iloinen itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Kuulostaa ihanalta teiniltä.

Vierailija
4/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
5/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13v ja poika.

Vierailija
6/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa trollaukselta.

Vierailija
7/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla näin. Minun yksin kasvattama tyttö huutaa kuinka ei saa panna Jeromea kun Jerome haluaa toisen tytön. Ei suostu puhuu mulle, polttaa tupakkaa.... Lutkailee pitkin katua niinkun saastanen rotta onkaan.

Miten minä ryhdyin tähän? Miksi minä en abortoinut? MIKSI?

Vierailija
8/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa trollaukselta.

Ei ole trollaus. Eikö saa kehua? Hän on ollut tuollainen pienestä pitäen.

Vierailija
9/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. On mullakin, kaksin kappalein. Rakastan heitä. Toisella on tosin vähän masennusta korona-ajan jäljiltä ja toinen vain pelailisi pelejä lautapelien sijaan. Ne on silti aivan ihanat. 

Vierailija
10/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 13-v poika on aivan ihana tapaus! Perheen kuopus, mutta ei tosiaan mikään lellivauva, vaan ikäistään kypsempi oman tien kulkija. Juttelimme tuossa juuri sisustuksesta, hänelle oma huone ja koko koti on tärkeä juttu. Teini haluaa vastata myös viikkosiivouksen imuroinnista, koska yhteinen tila on tärkeä.

Esikoinen on 17, ja enemmän jo omissa oloissaan. Silti liittyy perheen yhteisiin juttuihin oma-aloitteisesti eikä kiirehdi omilleen tai kavereiden kanssa kylille.

Pari selitystä tälle kaikelle: kasvatus ja yhdessä vietetty aika pienestä pitäen.

Vierailija
11/11 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin 13-v poika on aivan ihana tapaus! Perheen kuopus, mutta ei tosiaan mikään lellivauva, vaan ikäistään kypsempi oman tien kulkija. Juttelimme tuossa juuri sisustuksesta, hänelle oma huone ja koko koti on tärkeä juttu. Teini haluaa vastata myös viikkosiivouksen imuroinnista, koska yhteinen tila on tärkeä.

Esikoinen on 17, ja enemmän jo omissa oloissaan. Silti liittyy perheen yhteisiin juttuihin oma-aloitteisesti eikä kiirehdi omilleen tai kavereiden kanssa kylille.

Pari selitystä tälle kaikelle: kasvatus ja yhdessä vietetty aika pienestä pitäen.

Hieno poika sinulla. Mä taas sanoisin, että hän on saanut syntymässään tuollaisen luonteen. Jo 2v neuvolassa lääkäri kirjoitti että "positiivinen kaveri". ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä