Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä minne käytetyt lasteenvaatteet hyvä lahjoittaa?

Vierailija
14.12.2014 |

Osaisiko joku neuvoa minne hyväkuntoiset käytetyt lasteenvaatteet ja kengät kannattaisi lahjoittaa, niin että ne menisivät oikeasti tarpeeseen? Tuon jouluapua ryhmän kautta sain tyttäreni vaatteet kiertoon, mutta minulle jäi vielä pari kassillista noin 4-6 vuotiaan pojan vaatetusta (ulko ja sisävaatetta) ja kenkiä (myös luistimet). 

En haluaisi ilmoitella niitä missään omalla nimelläni, joten mieluiten veisin ne vain jonnekin. Onko joku lähetysseuran kirppis tai UFF paras vaihtoehto?

Olen joskus myynyt lasten vanhoja kamppeita huuto.netissä tai kirpparille, mutta nyt en enää ehdi ja jaksa... Mieluummin antaisin ne jonnekin missä niille on tosiaan tarvetta.

Kiitos vinkeistä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä meillä seurakunta jakaa suoraan tarvitseville, ja moni ruuanjakelua järjestävä pikkuseurakunta jakaa myös. Sitä kautta tarvitsevat varmasti löytyisivät.

Onko sinulla ystäviä, joiden kautta voisit kysellä? Joku saattaa tuntea vähävaraisen serkunperheen tai kaverin.

Vierailija
2/4 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisi tietysti kysellä tuttavapiiristä jos joku tietää sopivan perheen. Lähipiirissäni ei oikein satu olemaan ketään jokka uuri sopivan ikäsiä lapsia tai muuten tarvetta - eli lapsilla on kaikkea jo vähän liikaakiin...

Tunnustan että olen vähän laiska ja haluaisin nyt vain päästä niistä vaatteista nopeasti.. Siivosin ne ullakolta, enkä haluaisi enää kantaa niitä sinne takaisin jouluksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hope-yhdistykselle. Tai spr:n konttiin kriisialueille lähetettäväksi.

Vierailija
4/4 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fida ja Kontti ainakin ottaa vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi