Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä aikuinen saa ystäviä?

Vierailija
15.10.2021 |

Olen kolmekymppinen nainen. Ystäviä minulla ei juurikaan ole, vaikka olen kiertänyt erilaisissa harrastuksissa ja yrittänyt tutustua. Vapaaehtoistyötäkin tein vuoden verran, jos vaikka saisin sitä kautta ystäviä. Ongelma on se, että samanikäisillä on jo vakiintuneet ystäväpiirit eikä kukaan tunnu kaipaavan uutta ystävää.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö tällainen vähän vanhempi herras mies neidille ystäväksi? :) Tai vähän muuksikin ;)

Vierailija
2/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 kirjoitti:

Kävisikö tällainen vähän vanhempi herras mies neidille ystäväksi? :) Tai vähän muuksikin ;)

Ei, kiitos.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ongelmat ne on kaiken ikäisellä,jos et tupakoi ja kapakoi myös arkena?

Vierailija
4/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 kirjoitti:

Ei, kiitos.

ap

:( Ei ihme ettet saa ystäviä. Korjaa asenne ensin

Vierailija
5/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tupakoi ollenkaan. Alkoholia käytän vain sosiaalisissa tilanteissa kerran pari vuodessa.

ap

Vierailija
6/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 kirjoitti:

Käviskö tällainen ronskimpi äijä herrasmiehelle ystäväksi? :) Tai vähän muuksikin ;) Jätä neiti rauhaan ja tuu mun luo t: Reiska

Vierailija
7/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä AP - ystäviä saat kuntouttavan työtoiminnan starttipajasta. Siellä piirretään pullaviipaleisiin sormiväreillä pelkkiä silmiä sillä suu voisi olla vihamielinen...

Vierailija
8/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tämän ikäisellä valitettavasti alkaa olemaan lapsia ja ruuhkavuodet meneillään. Ei siinä oikein aikaa riitä kuin muutamalle lähimmälle ystävälle oman perheen lisäksi. Uusien haaliminen ei suurimmalle osalle tulisi mieleenkään.

Toinen porukka on sitten velat, joilla saattaa olla varsin aktiivistakin sosiaalista elämää. Noissa ympyröissä pyörivänä minua kuitenkin harmittaa, että itse haluaisin lapsia, ja luonnollisesti tuossa tilanteessa nuo uudemmat vela-ystävät todennäköisesti taas menettäisin. Ja ne kivat miehetkin joihin tuolla tutustuu, luonnollisesti veloja hekin.

Vierailija
9/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tupakoi ollenkaan. Alkoholia käytän vain sosiaalisissa tilanteissa kerran pari vuodessa.

ap

Hyvä ettet tupakoi. pisteet siitä. Jätä vielä alkoholi niin sitten voidaan jo puhua. Mun mielestä naisille ei sovi juominen eli se voi olla muillekin turnoff. en tuomitse mutta sanonpahan vaan

Vierailija
10/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin ap etsii ystäviä? 🤗

N33

Vierailija
11/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

51 kirjoitti:

Käviskö tällainen ronskimpi äijä herrasmiehelle ystäväksi? :) Tai vähän muuksikin ;) Jätä neiti rauhaan ja tuu mun luo t: Reiska

hyi ...tana

Mieti vähän mitä kirjoitat toisille. Ei v...ttu

Hahahahaha sähän kirjoitit just ton saman viestin ap:lle. ei tainnu tuntua hyvälle olla vastaanottavana osapuolena

Vierailija
12/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

51 kirjoitti:

hyi ...tana

Mieti vähän mitä kirjoitat toisille. Ei v...ttu

Hahahahaha sähän kirjoitit just ton saman viestin ap:lle. ei tainnu tuntua hyvälle olla vastaanottavana osapuolena

En todellakaan kirjoittanut. Minun viestini oli asiallinen, koska ap sanoi etsivänsä seuraa. Minä taasen en missään vaiheessa sanonut etsiväni mitään h....vetin h....moseuraa hyi s...tana

Vierailija
13/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samaa mieltä. naisten juomista en hyväksy. miehille ihan ok mutta nainen tuoppi kädessä on etovaa katsottavaa

Vierailija
14/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpäin ap etsii ystäviä? 🤗

N33

Kiitos kommentistasi, vaikutat ystävälliseltä. En kuitenkaan uskalla hakea ystäviä täältä Vauva-palstalta. Anteeksi.

ap

Vierailija
15/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia odotuksia sinulla on ystävyydelle? Minusta vaikuttaa, että palstalla on ihmisiä, jotka haaveilevat aikuisena jostain sinkkuelämää- tai friends-tyyppisestä ystävyydestä. Kai sellaisiakin ystävyyssuhteita syntyy, mutta kyllä silloin ihminen on jo valmiiksi ekstrovertti ja todennäköisesti jo lapsesta alkaen kerännyt ympärilleen ystäviä, kavereita, tuttavia.

Itselleni introverttina riittää, että on ystäviä, jotka jakavat sen tietyn jutun, mikä meitä yhdistää. Minulla on vain yksi "kokonaisvaltainen" ystävä eli ihminen, joka tuntee minut yli 20 vuoden ajalta ja jolle voin kertoa ihan mistä tahansa. Mutta me taas emme tapaa kuin ehkä kerran vuodessa, koska tässä ajassa olemme muuttaneet kauas toisistamme. Sen lisäksi on paljon ystäviä, joita tapaan sen toiminnan tai kiinnostuksen kohteen puitteissa, mikä meitä yhdistää. Esimerkiksi vapaaehtoistyön.

Vierailija
16/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia odotuksia sinulla on ystävyydelle? Minusta vaikuttaa, että palstalla on ihmisiä, jotka haaveilevat aikuisena jostain sinkkuelämää- tai friends-tyyppisestä ystävyydestä. Kai sellaisiakin ystävyyssuhteita syntyy, mutta kyllä silloin ihminen on jo valmiiksi ekstrovertti ja todennäköisesti jo lapsesta alkaen kerännyt ympärilleen ystäviä, kavereita, tuttavia.

Itselleni introverttina riittää, että on ystäviä, jotka jakavat sen tietyn jutun, mikä meitä yhdistää. Minulla on vain yksi "kokonaisvaltainen" ystävä eli ihminen, joka tuntee minut yli 20 vuoden ajalta ja jolle voin kertoa ihan mistä tahansa. Mutta me taas emme tapaa kuin ehkä kerran vuodessa, koska tässä ajassa olemme muuttaneet kauas toisistamme. Sen lisäksi on paljon ystäviä, joita tapaan sen toiminnan tai kiinnostuksen kohteen puitteissa, mikä meitä yhdistää. Esimerkiksi vapaaehtoistyön.

En kaipaa mitään tv-sarjaystävyyttä, vaan ihan tavallista ihmistä, jonka kanssa voisin silloin tällöin käydä kahvilla tai kävelyllä tai vaikka muuten vaan soitella.

Vierailija
17/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 kirjoitti:

Minulle kelpaisi jos olisin yksinäinen ja ihmettelen kun ei alkuperäiselle valittajalle kelpaa. 

Vierailija
18/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 kirjoitti:

Minulle kelpaisi jos olisin yksinäinen ja ihmettelen kun ei alkuperäiselle valittajalle kelpaa. 

Etsin enemmän omanikäistä seuraa samasta sukupuolesta.

ap

Vierailija
19/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 kirjoitti:

Baareista saa noita homo miehiä niin ettei kiinnosta :D

Vierailija
20/40 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytääkö kukaan ystäviä netin kautta? On vaikka mitä kaverihakua, FB:n ystäväryhmiä ja joissain deittipalstoina pääasiallisesti pidetyissä palveluissa voi etsiä ystäviä.

Itselleni oli nuorempana helppo tutustua uusiin ihmisiin. Kaverustuin opiskeluissa, työpaikoissa, harrastuksissa, jopa sairaalahoidossa. Nyt tuntuu, ettei enää osaa ja kaipaa kuitenkin seuraa, nimenomaan ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä