Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häritsevä musiikki marketeissa

Vierailija
15.10.2021 |

Äkkiä ostokset koriin ja ulos.. Aika kovalla soi monessakin kaupassa jokin hyvin ikävä musiikki nykyään. Täytyy kai maskin lisäksi laittaa vielä kuulosuojaimet. Mitäs mieltä olette ajatuksesta.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luullut olevani suurinpiirtein ainoa, jota myös ahdistaa kauppojen musiikki. Kun ois edes jotain ns. Normaalia musiikkia, mut kun soittavat jotain karaokeklassikkoja tai jotain täysin käsittämätöntä 60-luvun musiikkia. Ja tietenkin niin täysillä, ettei omia ajatuksiaan kuule. Että terveisiä vaan tuppukylästä.

Tai se musikki on jotakin todella ärsyttävää hissi"musiikkia". Ei voi edes sanoa musiikiksi sitä sontaa mitä välillä soitetaan. 

Vierailija
62/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä huvittaa kun pienessä k-marketissa soi joku trance. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on saada asiakkaat tekemään nopeita ostopäätöksiä, ja lähtemään nopeasti pois. Tämä onnistuu epämukavaa musiikkia soittamalla. Eräässä marketissa oli epävireinen "rokkimusiikki" taustalla ja kylmälaitteet huusi täysillä. Oli niin karmea kokemus, että vältän tätä "särmää".

No siinähän voi käydä niinkin, että alkaa asiakkaita siirtymään muualle. Se tuskin on tarkoitus. Täällä soi tuo kamala musiikki kovalla S-Marketissa, mutta eipä soi K-Marketissa. S-Marketissa parempi valikoima ja halvemmat hinnat, mutta alkaa kummasti houkutella K-Market enemmän.

Vierailija
64/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatun nosto sille kaupalle joka uskaltaa ekana soittaa Dimmu Borgiria

Vierailija
65/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on saada asiakkaat tekemään nopeita ostopäätöksiä, ja lähtemään nopeasti pois. Tämä onnistuu epämukavaa musiikkia soittamalla. Eräässä marketissa oli epävireinen "rokkimusiikki" taustalla ja kylmälaitteet huusi täysillä. Oli niin karmea kokemus, että vältän tätä "särmää".

No siinähän voi käydä niinkin, että alkaa asiakkaita siirtymään muualle. Se tuskin on tarkoitus. Täällä soi tuo kamala musiikki kovalla S-Marketissa, mutta eipä soi K-Marketissa. S-Marketissa parempi valikoima ja halvemmat hinnat, mutta alkaa kummasti houkutella K-Market enemmän.

Meillä K-kaupoissa on älytön melu; en tiedä, onko kauppiaan toiveesta vai jonkun myyjän älli...

CM:ssa ollaan hiljennetty. Siellä voi asioida.

Prismoissa hullua rimputusta, ohjeita käytökseen aika kovilla äänitasolla, mutta ei mainoksia.

S-marketissa, siinä ainossa jossa käyn, ei soiteta mitään ja siksi siellä tuleekin asioitua usein.

Ehkä tämä on jäänyt joissakin kaupoissa jonkun työntekijän päätettäväksi ja ellei hän halua asiakkaita paljon, hän vääntää volyymin vähän kovemmalle. Sama palkka hänelle kuitenkin tulee.

Vierailija
66/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiastahan voi tehdä kansalaisaloitteen?

Vierailija
67/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen soi Punavuoressa mun lähikaupassa Iskelmäradio. Oli ihanaa tehdä leppoisasti ostokset! Mutta sitten vaihtoivat johonkin Nova-shittiin jossa puolet ajasta ylipirteitä mainoksia. Lähetin palautetta, ei vaikutusta valitettavasti.

Ai susta se Iskelmäradio oli hyvä? Sun kannattaa sitten siirtyä asioimaan Bulevardin S-marketiin, jossa soi aina joku kaamea Suomi-iskelmä. Ite en voi sietää sitä, vaan säntään aina mahdollisimman nopeasti ulos ostokset tehtyäni. Ei se Novakaan kyllä mitään musiikkia korville ole, ei todellakaan. Mieluummin kuuntelisin hiljaisuutta.

Vierailija
68/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaivaa radiokanavien musiikki, vaan se, että,sitä musiikkia tulee niin vähän ja enimmäkseen ärsyttävää kälätystä ja turhaa tekonaurua ja mainoksia.

Vierailija
69/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn enää vain lidlissä, ei jaksa sitä jatkuvaa melua, joka on s- ja k-kaupassa. "Musiikkia" ja koronapelottelua, eiköhän ne ohjeet ole kaikilla tiedossa. Ja joka ei niitä noudata, ei ala niitä myöskään noudattaa, vaikka kuinka jatkuvasti kuulutetaan. Oon huomannut, että monilla on nykyään napit korvilla kaupassa. Eli muitakin ärsyttää jatkuva melusaaste. Olin kyllä kaikanpuolin positiivisesti yllättyny lidlistä, en ollut moneen edes käynyt, koska bonukset ja plussat. Valikoima parantunut, ystävällinen palvelu, paljon luomutuotteita ja herran jestas, kolme kassillista ruokaa 120 e! Ja ihan oli luomukasviksia ja hedelmiä, juustoa, saimaan tuore lohta, luomujauhelihaa, kanaa...siis meidän normiostoksia. Sama määrä prismassa aina 170-180 e ja cittarissa vielä hieman enemmän. Vaihtui kyllä kauppa pysyvästi. 

Vierailija
70/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen musiikin ystävä ja kuuntelen todella paljon eri kanavia ja netistäkin, mutta esim S- marketeissa soi jotain puuduttavan väsyttävän ärsyttävää musiikkia kovalla, jota en ole missään aiemmin kuullut.

Vierailija
71/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin ole pannut merkille, mutta kyllä musat pauhaa todella.

Ei hyvä.

Vierailija
72/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus äänentoisto on myös huono.

Vierailija
73/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumusiikki rauhoittaa ja luo tunnelmaa . Sitä voi kuunnella ostarilla erityisesti ruoka ja vaate ostoksilla . Myös astioita ostaessa kun niitä menee lahjaksi .

Vierailija
74/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa markettien nimiä. Missä tällaista musiikkia on ja onko se kovalla?

Ainakin tuossa lähiässässä tuntuu huuto-ulisevan tätä nykyä joka stanan kerta joku rumaääninen nainen, että kelle mä soitan..

Tuo biisi on muutenkin ihan kamala, mutta tuon "laulajan" ääni on aivan järkyttävä. Ja volyymi on ihan liian suurella.

Vierailija
75/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda, HM ja muut nuorisovaatekaupat on aina kuin diskoja. Hyvä, kun omia ajatuksiaan kuulee. Sieltä jumputuksesta pyrkii äkkiä ulos.

Vierailija
76/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannillakin soi aina jotakin kamalaa Suomi-humppaa täysillä.

Vierailija
77/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes huomannut, että marketeissa soisi musiikki 😂

Vierailija
78/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes huomannut, että marketeissa soisi musiikki 😂

Olet sitten onnekas

Vierailija
79/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululauluja ostoksilla kirjoitti:

Joulumusiikki rauhoittaa ja luo tunnelmaa . Sitä voi kuunnella ostarilla erityisesti ruoka ja vaate ostoksilla . Myös astioita ostaessa kun niitä menee lahjaksi .

Kuinka moni ostaa jouluruoat marraskuussa?

Vierailija
80/137 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietityttää, kun kauppakeskuksessa on eläinkauppa ja myytävänä olevat eläimet joutuvat kuuntelemaan päivästä toiseen jatkuvaa meteliä. En tiedä kuinka paljon se niitä häiritsee, mutta minua ainakin häiritsisi.

Tee elsu.